Katanoob heer pietje

Reactiescore
1
ik ben bang ): maar goed als je de tw disc niet gescheiden kan houden van deze casual, verwacht hetzelfde maar terug ;)
ik kata je elke wereld met plezier, groetjes!!!
als jij verwacht dat je na zo een stunt uberhaupt nog iets te zeggen hebt tegen mij ben je goed mis! Wel erg dat jouw stamgenoten zich moeten excuseren voor jouw frats en jijzelf niet in ziet wat je fout gedaan hebt en tot op heden nog geen excuses ontvangen heb van jou ook al wil ik ze niet maar goed dat ter zijde. Zegt meer over jou dan over mij
 
Reactiescore
725
als jij verwacht dat je na zo een stunt uberhaupt nog iets te zeggen hebt tegen mij ben je goed mis! Wel erg dat jouw stamgenoten zich moeten excuseren voor jouw frats en jijzelf niet in ziet wat je fout gedaan hebt en tot op heden nog geen excuses ontvangen heb van jou ook al wil ik ze niet maar goed dat ter zijde. Zegt meer over jou dan over mij
huile huilie wijs wijs?? ):
nogmaals het slachtoffer, zeg meer over jou dan over mij :eek:
jij bent degene die hier het minst heeft te zeggen helaas, casual naab
 
Reactiescore
473
als jij verwacht dat je na zo een stunt uberhaupt nog iets te zeggen hebt tegen mij ben je goed mis! Wel erg dat jouw stamgenoten zich moeten excuseren voor jouw frats en jijzelf niet in ziet wat je fout gedaan hebt en tot op heden nog geen excuses ontvangen heb van jou ook al wil ik ze niet maar goed dat ter zijde. Zegt meer over jou dan over mij
Wij excuseren ons helemaal niet?
 
Bovenaan