KataAfspraakTopic

Dragen kata/CF afspraken bij aan een leukere wereld voor iedereen?

  • Ja, afspraken zorgen voor een leukere wereld

  • Nee, afspraken zorgen voor een minder leuke wereld

  • Boeie


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

DeletedUser73696

Guest
hey Mike

goedemiddag heb je al paar x prive gemeld dat het gewoon een legale cf is misschien niet netjes maar jij strooit zoveel onzin verhalen over pony overal rond ik de wereld dat we je gewoon binnen het gebied van de regels aanpakken ;)

of ben je pist omdat je al 2 dorpen verloren bent dat je hier weer komt zeuren ?

Ik heb al meerdere keren aangegeven dat dit onjuist is. Laten we de regels volgen. Het dorp werd geedelt toen Niels nog in mijn stam zat. Vervolgens is hij overgestapt naar de vijand (jouw MB) stam. Zijn dorp in mijn cluster veranderde dus in een CF. In de regels staat netjes aangegeven dat dan het dorp aan de ander gegeven moet worden. Ik vond het in eerste instantie niet erg dat Niels het dorp had, alleen aangezien JIJ het nu als CF gaat gebruiken, zou ik graag het dorp terug willen.

Zucht, 2 dorpen ver buiten mijn cluster. Jullie zijn meer troepen kwijt + het is 2,5 miljoen vs 50 K. Echt geen hond die het als een prestatie ziet. Meer kinderachtig dat je het nog moet benoemen. Ik was zelfs een weekend weg, lachwekkend. Zullen we het anders over je online test hebben? Appen om te weten of ik online ben. Zielig mannetje.
 
Reactiescore
533
dus omdat ik klein ben, is het opeens geen CF. Rare beredenering.
Idd. Moest je evenveel tijd steken in tw als dat je op het af doet dan hadden het er wel meer geweest.

Minder bla bla meer boem boem graag.
 

DeletedUser73696

Guest
Idd. Moest je evenveel tijd steken in tw als dat je op het af doet dan hadden het er wel meer geweest.

Minder bla bla meer boem boem graag.

Had jij vroeger maar zoveel tijd in je school gestoken, als in TW. Dan konden we tenminste op het niveau van volwassene discussieren, in plaats van dat ik het gevoel heb dat ik tegen een 12 jarige analfabeet praat.
 
Reactiescore
967
"Het niveau van volwassenen" --> "12 jarige analfabeet". Als jij denkt dat dit een volwassenen manier van discussiëren is, ben ik benieuwd met wat voor volwassenen jij discussieert.
 

DeletedUser69389

Guest
Met 11 dorpen klagen over een cf...
Potje maak er aub geen potje van. Een cluster is een cluster. Of dat nu met 10, 100 of 1000 dorpen is moet in deze geen verschil maken.

Ik heb al meerdere keren aangegeven dat dit onjuist is. Laten we de regels volgen. Het dorp werd geedelt toen Niels nog in mijn stam zat. Vervolgens is hij overgestapt naar de vijand (jouw MB) stam. Zijn dorp in mijn cluster veranderde dus in een CF. In de regels staat netjes aangegeven dat dan het dorp aan de ander gegeven moet worden. Ik vond het in eerste instantie niet erg dat Niels het dorp had, alleen aangezien JIJ het nu als CF gaat gebruiken, zou ik graag het dorp terug willen.

Zucht, 2 dorpen ver buiten mijn cluster. Jullie zijn meer troepen kwijt + het is 2,5 miljoen vs 50 K. Echt geen hond die het als een prestatie ziet. Meer kinderachtig dat je het nog moet benoemen. Ik was zelfs een weekend weg, lachwekkend. Zullen we het anders over je online test hebben? Appen om te weten of ik online ben. Zielig mannetje.
Laat ik voorop stellen dat ik niet van activiteitchecks hou. Maar het wordt ook wel een beetje sneu om elke keer deze onzin te herhalen. Het is over en weer moddergooien en niets meer dan een welles nietes wedstrijd.

Maar je weet mijn Skype. Aangezien je blijkbaar botst met Mark en Niels nodig ik je gerust uit om anders met mij eens een volwassen gesprek aan te gaan om dit op te lossen of anders met een andere ("neutrale") speler.
 
Reactiescore
1.367
Gewoon Mike blokken, heeft toch weinig toe te voegen
 
Reactiescore
533
Had jij vroeger maar zoveel tijd in je school gestoken, als in TW. Dan konden we tenminste op het niveau van volwassene discussieren, in plaats van dat ik het gevoel heb dat ik tegen een 12 jarige analfabeet praat.
Dit is al de 2e keer dat je iemand beledigt op dezelfde manier. "12-jarige analfabeet".

Wordt het eens geen tijd dat je zelf volwassen wordt en creatiever voor de dag komt?
 

DeletedUser79340

Guest
Potje maak er aub geen potje van. Een cluster is een cluster. Of dat nu met 10, 100 of 1000 dorpen is moet in deze geen verschil maken.


Laat ik voorop stellen dat ik niet van activiteitchecks hou. Maar het wordt ook wel een beetje sneu om elke keer deze onzin te herhalen. Het is over en weer moddergooien en niets meer dan een welles nietes wedstrijd.

Maar je weet mijn Skype. Aangezien je blijkbaar botst met Mark en Niels nodig ik je gerust uit om anders met mij eens een volwassen gesprek aan te gaan om dit op te lossen of anders met een andere ("neutrale") speler.

Martijn ik ken jou jij kent mij ik heb respect voor je dat weet je

maar wat hij zegt over die activiteit check is puur onzin ik heb nog nooit hem bericht daarna als hij niet reageerde een trein gestuurd
dat is gewoon onzin

dus ga daar aub niet in mee
 

DeletedUser79340

Guest
Had jij vroeger maar zoveel tijd in je school gestoken, als in TW. Dan konden we tenminste op het niveau van volwassene discussieren, in plaats van dat ik het gevoel heb dat ik tegen een 12 jarige analfabeet praat.


lol xd je weet dat wat je zegt onzin is of kom met harde bewijzen ik zei het je prive ookal je doet niets anders dan Pony zwart maken hier ;)

lachwekkend
 
Reactiescore
1.367
Vraagje, heb ik iets gemist? Want ik zie ineens zeer veel CF's geplaatst worden?

Oranje = Inni
Zwart = Rim stammetje
Groen/geel/kots kleur = Dorpsmafketels, de oprichter van inni, atm buiten de stam, maar hoort er gewoon bij (correct me if im wrong)

1578189121645.png

Rood = Pion
Zwart = Rim stammetje

1578189154085.png
 
Reactiescore
2.507
Dit is tactiek. Het is nu niet meer duidelijk van wie de cluster is!

Als je het doet, doe het dan goed
 
Reactiescore
300
Vraagje, heb ik iets gemist? Want ik zie ineens zeer veel CF's geplaatst worden?

Oranje = Inni
Zwart = Rim stammetje
Groen/geel/kots kleur = Dorpsmafketels, de oprichter van inni, atm buiten de stam, maar hoort er gewoon bij (correct me if im wrong)

Bekijk bijlage 16609

Rood = Pion
Zwart = Rim stammetje

Bekijk bijlage 16610


Dan pm je die stammen en mogen ze commentaar maken bij ons.

Ik ga het toch ook niet gelijk op het forum zetten als jester een bb midden in de cluster van uno pakt? Dan krijg je ook gewoon netjes een pm :)
 
Bovenaan