Kata-oorlog tegen Aux D

Reactiescore
376
Aux D is een bewezen noobstam, dat is al meermaals duidelijk gebleken:

- het zijn dikke noobs
- dikke pp-abusers
- hebben geen respect
- kennen geen normen en waarden
- hebben een BG met 86% van de wereld
- ze weigeren kata-afspraken te maken
- lees andere topics voor meer !!

Screenshot_2018-08-20-21-21-12-1.png
^^
Bovenstaande screen zegt al genoeg over de capaciteiten van Aux D.

Ik verklaar in naam van de overige 14% die nog op deze wereld over schiet de oorlog aan Aux D. Laat de clears en def maar vloeien en vooral veel cfs en gekata tegenover Aux, aangezien zelf zo beroerd zijn afspraken aan te gaan !!

Veel suc7!

Groetekes
 

DeletedUser79332

Guest
Tis wel echt een top stam dat aux. Ze hebben die Kata afspraken gewoon niet nodig.
 
Reactiescore
376
HET WORDT NOG BETER, KAN IK JE VERZEKEREN!
Amper enkele minuten na het posten van dit topic kreeg ik dit in mijn inbox:
Screenshot_2018-08-20-22-07-46-1.png

Dit toont nogmaals het enorm lachwekkende niveau van Aux D aan! Reden te meer om ze te behandelen zoals ze behandeld moeten worden! Je wordt niet serieus genomen, totdat hun ware identiteit op het AF wordt blootgelegd en dan zijn ze je beste vriend en gaan ze smoesjes verzinnen? Zoals het gezegde luidt: me alle chineze maar nie me den deze.
Als je al 86% vd wereld bezit, moet je hiervan toch niet bang zijn?

Veel suc7 @aux D @de overige 14% vd wereld


Groetekes
 
Reactiescore
376
Likes maken mijn standpunt nog meer duidelijk btw, dan is het duidelijk dat iedereen het met me eens is!
 

DeletedUser79711

Guest
Dit is echt te grappig voor woorden.. Kzou u kop wel willen zien achter u computer .. Wat zegt je moeder hiervan dat je mensen zo door de modder haalt terwijl je zelf nog even min voorstelt?

Het niveau is echt gezakt op tribal wars enkel nog maar lopen wenen over pp abuse.. Valse verklaringen geven en dan ook nog lekker topics maken

Wij staan klaar voor de haters Bij deze laat ik het hierbij! Succes kinders!

Groetjes van stokkem !!
 

DeletedUser79711

Guest
Hoe kom je er toch bij dat wij ons geld van ons moeder zouden opmaken aan tribal..

Jullie denken vast dat we 12 zijn
. ( Wat de meeste hier denk max 10 jaar mentaal) Vooroordelen ik zeg niks:oops:
 

DeletedUser73162

Guest
Hoe kom je er toch bij dat wij ons geld van ons moeder zouden opmaken aan tribal..

Jullie denken vast dat we 12 zijn
. ( Wat de meeste hier denk max 10 jaar mentaal) Vooroordelen ik zeg niks:oops:

Ik ben 9 mentaal, dis een best compliment
 
Reactiescore
376
Dit is echt te grappig voor woorden.. Kzou u kop wel willen zien achter u computer .. Wat zegt je moeder hiervan dat je mensen zo door de modder haalt terwijl je zelf nog even min voorstelt?

Het niveau is echt gezakt op tribal wars enkel nog maar lopen wenen over pp abuse.. Valse verklaringen geven en dan ook nog lekker topics maken

Wij staan klaar voor de haters Bij deze laat ik het hierbij! Succes kinders!

Groetjes van stokkem !!
Mijn mama heeft haar zuurverdiende centjes besteed aan een deftige opleiding voor mij. Ben ik trots op als ik nu zie waar andere mensen hun centjes hebben aan besteed.
 
Reactiescore
571
Volg deze wereld niet goed maar ben benieuwd waarom alle PP comments over Jemamam gaan. De nr 1 Know When To Fold Em gebruikt toch ook ongeveer het zelfde?
 
Bovenaan