Kata-oorlog tegen Aux D

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Kijk eens aan, W63 fora laat eens zien waar het AF voor bedoeld is! P&P'en op de professionele manier. Een stam de grond indrukken met 12.592 topics!!!
 

DeletedUser79711

Guest
Volg deze wereld niet goed maar ben benieuwd waarom alle PP comments over Jemamam gaan. De nr 1 Know When To Fold Em gebruikt toch ook ongeveer het zelfde?

Wij zijn hier de pispaal..
Maar geen erg hoor..
Ik weet dat de wereld vol zit met dikke jongens achter hun pc die denken dat ze mannen zijn . En dan mensen afzeiken op het forum omdat ze problemen met zichzelf hebben.. Ooh ja en omdat ze denken dat ze zelf een god zijn..

Vandaag gaan we eens lekker lopen zeiken over het pp abuse van jemamam .. Hoeveel geld van jemama heb je opgemaakt :)
 
Reactiescore
1.454
Wij zijn hier de pispaal..
Maar geen erg hoor..
Ik weet dat de wereld vol zit met dikke jongens achter hun pc die denken dat ze mannen zijn . En dan mensen afzeiken op het forum omdat ze problemen met zichzelf hebben.. Ooh ja en omdat ze denken dat ze zelf een god zijn..

Vandaag gaan we eens lekker lopen zeiken over het pp abuse van jemamam .. Hoeveel geld van jemama heb je opgemaakt :)

Goed beargumenteerd ook dit. Totaal geen drogreden. Mijn god zeg...
 

DeletedUser79711

Guest
Hoe durven jullie nu te denken dat ik een heel maandloon zou opgemaakt hebben.. Als jullie het echt willen weten hadden we nog flink wat pp van een oud account overgezet naar deze.. Buiten dat heb ik zelf misschien 100 euro uitgegeven aan deze wereld.

Dus nogmaals jullie zeveren er op los.. Maar doe lekker verder .. Ik heb toch niks beters te doen dan mijn dorpen af te gaan en het forum te lezen :)
 
Reactiescore
1.454
Iemand hapt wel heel erg he...
 
Reactiescore
1.367
Wij zijn hier de pispaal..
Maar geen erg hoor..
Ik weet dat de wereld vol zit met dikke jongens achter hun pc die denken dat ze mannen zijn . En dan mensen afzeiken op het forum omdat ze problemen met zichzelf hebben.. Ooh ja en omdat ze denken dat ze zelf een god zijn..

Vandaag gaan we eens lekker lopen zeiken over het pp abuse van jemamam .. Hoeveel geld van jemama heb je opgemaakt :)

Ik pis te veel azijn.
Oh wat doet dat pijn.
Stiekem is het best fijn.
 

DeletedUser79644

Guest
Alsof hij zijn trein op iemand anders dan zijn eigen stamgenoten gaat gebruiken... :rolleyes: #InternKing
 

DeletedUser79711

Guest
Alsof hij zijn trein op iemand anders dan zijn eigen stamgenoten gaat gebruiken... :rolleyes: #InternKing
Intern king? De oorspronkelijke eigenaar van jemama heeft enkel mijn dorp overgenomen? Hoe kunnen jullie toch zo wenen.. #Niksbetertedoen#Geenleven#Wijhoudenvanjoumama
 

DeletedUser79711

Guest
Nu is het moment om ons aantevallen !! Wij hebben toch enkel punten en nauwelijks troepen ..
 
Bovenaan