Kata Oorlog Bellum

DeletedUser79955

Guest
Hallo allemaal,

Vandaag heeft de nr.1 speler van de wereld zijn dieptepunt bereikt. Ik heb het hier natuurlijk over Cloudy Sunset van de stam Bellum. Zijn vorige massa hebben wij weten te slopen en omdat hij niet kan winnen gaat hij maar katapulten gebruiken in zijn aanvallen. Hij doet de katapulten natuurlijk op de boerderij(Wat een waardige speler is het ook). Persoonlijk vind ik katapultaanvallen iets van de laagste klasse en daarom heel sneu dat hij die techniek moet gebruiken als nr.1 speler.

tl;dr Cloudy Sunset valt aan met katapulten en laat zien niet rank 1 waardig te zijn.

Ariel Rebel
Leider Chaos

Kan er een forum mee vullen maar dan hebben jullie er maar alvast eentje als bewijs.
2a4v3mx.jpg
 

DeletedUser72803

Guest
Opdate rondom de nu officieel geflopte poging tot kata afspraken,

Bellum is een gesprek gestart met de stammen Re-Or, KaKaKa, MM en Bier om kata afspraken tot stand te brengen. Hieruit was snel duidelijk dat alleen Re-Or en Bellum hiertoe bereid zijn. De overige drie stammen gaan voor katas op Boer of geheel het dorp.

MM is tevens eens geworden dat CF'en een no-go is op barbs. KaKaKa en Bier hebben hier gezegd ook geen moeite mee te hebben.

Helaas zal dit voor t eerst in tijden een grote kata wereld worden. Ondanks alles, toch veel speelplezier en succes gewenst naar alle stammen op deze wereld. Helaas is het niet zoals wij het graag zien maar dat kan natuurlijk gebeuren :p

Ze gaan wel met katas gooien uiteindelijk hoor.

Heeft niet al te lang geduurd dus:p
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Hallo allemaal,

Vandaag heeft de nr.1 speler van de wereld zijn dieptepunt bereikt. Ik heb het hier natuurlijk over Cloudy Sunset van de stam Bellum. Zijn vorige massa hebben wij weten te slopen en omdat hij niet kan winnen gaat hij maar katapulten gebruiken in zijn aanvallen. Hij doet de katapulten natuurlijk op de boerderij(Wat een waardige speler is het ook). Persoonlijk vind ik katapultaanvallen iets van de laagste klasse en daarom heel sneu dat hij die techniek moet gebruiken als nr.1 speler.

tl;dr Cloudy Sunset valt aan met katapulten en laat zien niet rank 1 waardig te zijn.

Ariel Rebel
Leider Chaos

Kan er een forum mee vullen maar dan hebben jullie er maar alvast eentje als bewijs.
2a4v3mx.jpg

Lees even de andere fora.

Sven heeft vannacht de stam gestabbed, vanochtend zodra zijn cos ontwaakte is hij asap van het account gezet.

Ook wij betreuren dit...
 

DeletedUser78975

Guest
Een Sven die als co op een account speelt? Nee, kan me dat bijna niet voorstellen. Hij speelt graag de baas en uit zelfbescherming om dus niet van een account afgekickt te kunnen worden speelt hij vaak op eigen account. Sven laat eerder de hele stam vallen of zet zijn account liever op delete dan dat je hem eraf gooit.

@UBM hoe haal je het in je hoofd om weer met die gast in een stam te zitten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Een Sven die als co op een account speelt? Nee, kan me dat bijna niet voorstellen. Hij speelt graag de baas en uit zelfbescherming om dus niet van een account afgekickt te kunnen worden speelt hij vaak op eigen account. Sven laat eerder de hele stam vallen of zet zijn account liever op delete dan dat je hem eraf gooit.

@UBM hoe haal je het in je hoofd om weer met die gast in een stam te zitten.

Hij speelde al vanaf wereldstart onder een valse naam ;). Net zoals hij op w59 deed innt begin. Vannacht pas zn echte naam ontdekt.

Zijn team kon hem van 62 waar ze heel kort met hem gespeelx hebben en hem vooral konden van zijn ijverige en goede tw kant... Ze waren al tijden zat van hem en hij zou stoppen, vannacht dus een laatste afschijd.

Wereld op wereld gebeurd dit met Sven helaas. Gelukkig is Daan account eigenaar.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Reactiescore
338
Als jullie toch zo tegen kata zijn, hoezo hebben jullie er dan 70 staan in de clears. Hij kan er onmogelijk 70 gemaakt hebben in 1 nacht
 
Reactiescore
1.367
Als jullie toch zo tegen kata zijn, hoezo hebben jullie er dan 70 staan in de clears. Hij kan er onmogelijk 70 gemaakt hebben in 1 nacht

Omdat er andere spelertjes waarschijnlijk wel met katas gooien en ze dat willen kunnen beantwoorden?
Heb ze zelf ook tegen cfen en katas
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.326
edels werken efficienter hoor :O
 
Bovenaan