Kata gebruik dutschie

Reactiescore
1
1646406730620.png

1646406988293.png

Laten we ons verenigen tegen dit walgelijke kata gebruik met een gezamelijke tegenaanval op dutschie. Ik heb hem al meerdere keren gezegd dat hij moet stoppen met kata's maar hij blijft maar door gaan. Aanmelden kan in-game bij mij. Samen voor een kata vrije wereld!

Met vriendelijke groet snotjongen
 
Reactiescore
23
Zo te zien moet je hem wel kunnen btime met de troepen die je hebt?
 

Deleted User - 487938569

Guest
Tja het is niet gewldig als je ze krijgt, maar als het met enkele berichtjes maar is zou ik me niet zo druk maken en gewoon een btime geven.
 
Reactiescore
293
Och het zou wat zijn dat er vroeger in de Middeleeuwen geen katapulten gebruikt mochten worden. Speel dan dit Middeleeuws browser spelletje niet en ga je lekker vermaken op Fortnite..
 
Reactiescore
1
Iedereen bedankt voor de aanmeldingen, als je wilt kan je nog aanmelden tot morgenochtend voor de gezamenlijke aanval want dan ga ik de planning. maken.
 
Reactiescore
383
Poetin 2.0
 
Reactiescore
399
Dus eerst zeurt je moraalheer zelf al over het kata gebruik, wat echt gewoon de grootste grap ooit is gezien hij destijds op rang 3 stond en nu zelf op rang 2.
Waarom is dit de grootste grap ooit, nou dat komt omdat de speler in kwestie die kata gebruikt op rang 297 op moment van spreken staat met bijna een kleine 20k punten.
Dus dat er destijds over geklaagd werd door een speler op rang 3 was al aardig triest.
Maar dan nu komt daar boven op dat de MB in kwestie ook gewoon komt janken op het AF nadat we de vorige keer zijn moraalheer al duidelijk gemaakt hebben dat het gewoon aandacht zoeken is gezien het een speler is die letterlijk geen 1 rol van betekenis gaat spelen op deze wereld.

Maar het grappigste vind ik nog is dat deze gast MB is, Hij is groter dan de speler in kwestie zelf, Heeft een moraalheer die rang 3 staat.
Hoe kan het dan dat een speler die jou blijkbaar al meerdere keren kata heeft gestuurd nog overeind staan? Want eerlijk als je zo dom bent om zo een speler na de eerste keer kata's nog de kans te geven om weer kata's op te bouwen verdien je het ook gewoon om kata's op je dorp te krijgen.

Feit dat er zelfs een heel topic voor komt maakt het nog grappiger
Maar net als de vorige keer is het gewoon aandacht zoeken.
 
Reactiescore
1
Ik heb er een nieuw topic over gemaakt om het buiten de verdere wereld politiek te houden, omdat kata gebruik ons allemaal aan gaat, ongeacht rang of status. Met kata's gooien, word sinds het begin van de tribalwars geschiedenis, gezien als iets wat je niet doet. Deze norm loslaten zal een einde betekenen aan de beschaving en spelplezier die we gewend zijn op tribalwars. Daarom roep ik op om te verenigen en een einde te maken aan deze wanpraktijken!
 
Reactiescore
1
Ik denk dat jij en Royco gewoon samen een circus kunnen oprichten.
Uitspraken als dit laten mensen namelijk lachen :)
 
Reactiescore
399
Ik heb er een nieuw topic over gemaakt om het buiten de verdere wereld politiek te houden, omdat kata gebruik ons allemaal aan gaat, ongeacht rang of status. Met kata's gooien, word sinds het begin van de tribalwars geschiedenis, gezien als iets wat je niet doet. Deze norm loslaten zal een einde betekenen aan de beschaving en spelplezier die we gewend zijn op tribalwars. Daarom roep ik op om te verenigen en een einde te maken aan deze wanpraktijken!

Kata gebruik word gezien als iets wat je niet doet op de nederlandse TW server, Deze norm waar jij het over hebt bestaat op geen 1 andere server naar mijn weten en is alleen een ding hier op TW.NL
Dus alles maar dan ook alles wat je in je post zegt is letterlijk niet waar, je post is gewoon 1 dikke pleuris zooi aan bullshit en in mijn ogen zelfs gewoon 1 van de meeste trieste dingen die ik heb gezien en eerlijk ik ga al effe mee op dit spel dus dat zegt genoeg.

Vooral het stuk over spelplezier is gewoon belachelijk, Heb meerdere .Net werelden gespeeld en daar word gewoon kata gebruikt.
Stoppen hun ermee door 1 keer een paar kata? Nee, Vinden ze kata perse leuk? Nee zeker niet maar ze accepteren wel dat ze er zijn en gaan niet lopen klagen bij elke kata aanval die ze krijgen.

Zoals ik al eerder zei, Je zoekt aandacht en het feit dat je verenigen in je post noemt bevestigd dit.
 
Reactiescore
1.476
Kata's zijn erg vervelend en horen niet gebruikt te worden. Zoals ze hier gebruikt worden boeit het alleen niks. Kazerne bouw je zo weer op. Smederij is vervelend omdat je geen edels kan maken maar die worden toch enkel door jou gebruikt om dutschyboy zelf te edelen. Trots op hem dat hij zich verzet.

Ik heb ook op .net servers gezeten en het is kapot saai om een kata oorlog te voeren tussen miljoenenaccounts. Als je als kleine speler gepest word met kata's of als je als hele grote spelers dagelijks kataclears krijgt mag je klagen, niet als moraalbreker.
 
Bovenaan