Kata-afspraken

Kata Afspraken?


  • Totaal aantal stemmers
    67

DeletedUser76316

Guest
yup, in opleiding door de koning der noobjs, dus komt wel goed.

Hoe is het met je, al afgevallen :O

Super goed. En nee man, heb nieuw hondenvoer gekregen... Veel te lekker en ja, dan komt een hond al eens een paar kilootjes bij. :(
Hoezo ben jij eigenlijk nog altijd met deze wereld bezig? Doe eens moeite!
 

DeletedUser67275

Guest
Zijn er naast de kata afspraken ook nap afspraken? Sta er een beetje van te kijken hoe Whale een nap omzeilt. Heeft een nap met Rose, maar neemt diens dorpen drie uur nadat Vix ze pakt, over. Beetje lullig en zeer smerig gespeeld als je het mij vraagt.

https://nl.twstats.com/nl59/index.php?page=village&mode=conquers&id=3479

Editje: kijk bij deze bij de datum even verkeerd, maar er zijn vele dorpsovernames als deze in slechts enkele uren.
 

DeletedUser67275

Guest
Klopt, mag inderdaad. Vind het zelf alleen wel wat onsportief, zeker als je al zo vergevorderd bent richting de wereldwinst.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.319
Ik had ze ook kunnen houden en over een week af kunnen geven.

Kwam van mij uit, gezien ik lager in mijn edels zit en zij er genoeg hebben en we zo efficient gebruik konden maken van de edels die de stam tot beschikking heeft. Plus de dorpen beter bij zijn cluster aansluiten dan het mijne.

Ging om 8 dorpen die op dat stuk geedeld werden die overgedragen werden terwijl ik aan het wachten was op tot mijn clears weer op het front aankwamen om daar verder te edelen.

Niet echt nodig om over een paar dorpen intern een heisa te maken op het AF.
 

DeletedUser69389

Guest
Zijn er naast de kata afspraken ook nap afspraken? Sta er een beetje van te kijken hoe Whale een nap omzeilt. Heeft een nap met Rose, maar neemt diens dorpen drie uur nadat Vix ze pakt, over. Beetje lullig en zeer smerig gespeeld als je het mij vraagt.

https://nl.twstats.com/nl59/index.php?page=village&mode=conquers&id=3479

Editje: kijk bij deze bij de datum even verkeerd, maar er zijn vele dorpsovernames als deze in slechts enkele uren.
Nee hier bestaan geen afspraken voor. Je kunt er vinden wat je er van wilt vinden. Maar het is niet Savethewhalemarryanobese hiermee afspraken aan het schenden is.

Je zou het enigszins als dubieus kunnen beschouwen, maar ten eerste is het aan Vix-V wat wij met onze dorpen doen. Daarnaast is het ook nog wel anders als de tegenstander (actief) defft. Dit is echter geenzins het geval.

Misschien een tip. Maar het lijkt mij slim om eerst naar de oorzaken van de verliezen te kijken en dan pas naar de gevolgen.
 

DeletedUser78972

Guest
inderdaad overdreven om hier moeilijk over te doen, dan had die zijn dorpen maar beter moeten beschermen, of GI moeten ingrijpen als je ziet dat het fout gaat.
verder is dit een slimme vorm van alvast gebruik maken van de mogelijkheden.
 

DeletedUser77755

Guest
De NAP wordt naar mijn weten niet geschonden. Sinds wanneer mag een stam onderling tussen leden geen dorpen meer uitwisselen? Zolang de aanvalen (edels) van Whale niet lopen voor het dorp binnen VIX-V bezit is is er toch geen probleem?
Moest dewitje misschien een klein beetje deffen en recappen zouden er wel fouten kunnen voordoen maar dat is allesbehalve het geval. De situatie daar is gewoon dorpje clearen en overnemen.
Verder klopt jouw tijdsaanduiding ook niet ;) De tijd die de dorpen bij Noob doorbrengen voor ze doorgegeven worden naar Whale is toch wel wat langer dan de 3u die jij aangeeft. (1 dag en 3uur voor jouw voorbeeldje)

EDIT: De kortste tijd die een dorp in bezit van Noob was is 18uur.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser79927

Guest
De NAP wordt naar mijn weten niet geschonden. Sinds wanneer mag een stam onderling tussen leden geen dorpen meer uitwisselen? Zolang de aanvalen (edels) van Whale niet lopen voor het dorp binnen VIX-V bezit is is er toch geen probleem?

Dan mag @Trek voor elke recap van vix een zooi kata's spammen?
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.319

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.319
Waarom zouden ze je komen halen als je legaal, oftewel alle regels volgend, niks hoeft te betalen
 
Reactiescore
1.476
Hoo wacht, even mijn post verwijderen.
Nee maar meestal als je de belastingdienst omzeilt doe je dat illegaal toch? Zeg gerust als ik het fout heb, ik heb er geen verstand van.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.319
Meestal wel, maar er werd gevraagd als je het legaal zou doen.

Neem bijvoorbeeld het belastingvrije deel van je loon, voor kleine ondernemers de BTW-regelingen, Hypotheekrenteaftrek om even wat te noemen. Allemaal legale manieren om (een deel van) je belasting niet te betalen
 
Bovenaan