Kata-afspraken

Kata Afspraken?


  • Totaal aantal stemmers
    67
Reactiescore
64
53c336f229ce7f06870cf33e44c26a0d.png

da58fe592f7caa4ca14c957911a438db.png


Zieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelug!

Als de hele wereld even kata's op deze man kan gooien word gewaardeerd :)
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.476
Ik hoorde ergens dat Chicago geen katas meer zou gaan gebruiken. Is het opgelost?
 

DeletedUser69389

Guest
Ik hoorde ergens dat Chicago geen katas meer zou gaan gebruiken. Is het opgelost?
Dat hoorden we zo vaak bij Vinage tegen bijvoorbeeld een Chill. en telkens gebeurde het weer. Wees niet zo naïef. Zolang sommige mensen hem een hand boven het hoofd blijven houden zolang zal die er mee doorgaan.
 
Reactiescore
1.476
Daarbij klopt de topicnaam niet. Maar ik wil best nieuwe afsprajen maken. Als de oude regels van de oorspronkelijke 10 stammen worden geaccepteerd door Vinage, GI, Whale, Eros, Rose, Purge, Glo, Chiq. en Rep heb je al bijna een wereldwijd beleid.
 

DeletedUser69389

Guest
Daarbij klopt de topicnaam niet. Maar ik wil best nieuwe afsprajen maken. Als de oude regels van de oorspronkelijke 10 stammen worden geaccepteerd door Vinage, GI, Whale, Eros, Rose, Purge, Glo, Chiq. en Rep heb je al bijna een wereldwijd beleid.

Ik denk dat je Vinage al kunt afschrijven vanwege het resterende deel wat er nog voornamelijk zit.
 

DeletedUser77348

Guest
Vraagje als jullie een gezelschap spelen
passen jullie dan ook de regels aan voor eigen gewin ,om zekers te zijn dat je dan kan winnen
zou je dan niet beter niet aan een spel starten en gaan kajakken alhoewel zou nog te zwaar zijn zie dat je moet pijn lijden
beetje karakterloos vindt ik

of zijn jullie echt zo noob dat je zo punten geil zijn dat je bang bent voor een paar puntje's te verliezen
het niveau van tw de laatse jaren in tw is toch zeer laag geworden nu kan je wereld's winnen zonder skils
toch sommige hoe mooier de woorden hoe meer kans je hebt om te winnen hoe meer leugens je kan rond kan sturen hoe meer kans je hebt en hoe meer je met de windt mee gaat hoe meer kans je hebt

deze week nog vernomen dat ik persoonlijke bg had met iemand die dit rondstuurde
om zo mij een slechte naam te krijgen dat ik dan zo gezegd een bg verbreek zonder woorden en direct aanviel gelukkig heb ik die leugen op pm staan nu

het is triestig geworden van die achterbackse gedoe
en zo kan 100 verhalen vertellen hoe sommige spelen maar dat is aanvaardbaar als het maar in het voordeel komt van die zo gezegde topvertellers

tw heeft kata uitgevonden om ze te gebruiken
is altijd handig om als underdog te overleven tegen de zogezegd topspelers zoals veel onder jullie
jullie hebben afspraken gemaakt tussen de grote onder elkaar
waar ik niet bij hoor! in het begin nu eingelijk nog altijd niet hoor ik ben maar uitschot

ik heb veel pm gekregen die zeer degoutant en dreigend waren

heb mij altijd aan de regels gehouden die eingelijk geen regels zijn
in het verleden is de fout niet bij mij gebeurt maar bij jullie want ik was uitschoft in de ogen van sommige van vinage was maar een noob'je
tot ik inneens grote spelers aanvalde op mijn manier en die grote speler het benauwd kregen verneem ik inneens dat er een opgelgde regels waren onder de grote stammen waar ik niet van wist maarja ,Doofstom spelers onder ons luisteren of lezen zeer slecht
dit is vermeld geweest dat dit niet doorgegeven is naar mij
ik heb dan gestopt voor de vrede maar altijd met de vinger gewezen van die Doofstom spelers ik had niet de mooie woordje voor somige toptalenten in het tw spel om te tonen dat ik niet in de fout ben geweest werdt niet gehoord

maar dan heb ik van die top spelers dreigende pm gekregen dat ik schade moeste betalen en dorpen afstaan voor mij kata
wat ik weiger omdat ik niks fout heb gedaan want dit is een oorlog spel toch of komen we hier om te biljarden
ik hou niet van dreigende taal ik ben een mens van vlees en bloed die graag met respect wordt behandeld en zekers in een spel
sommige vergeten overduidelijk dat dit een spel is onder de mensen


deze week heb ik kata gebruikt want ik hoor bij niemand! en dat ontken ik niet omdat ik het BEU was van die dreigende Pm en altijd nieuwe regels die er uitgevonden worden om chicago5 te pesten

kata horen te gebruiken en daar blijf ik bij
op verzamplaatsen op muren en zekers op boerderijen
want tw is een zeer leuke spel die tachtis gespeeld kan worden

maar nu is tw een zeer dom spel geworden
troepen bouwen en laten doodlopen op stack en terug het zelfde en terug het zelfde

gebruik je kata op boerderijen kan je als nietsnut zoals ik overleven en winnen tegen de stacks
kan je tegenstander lam leggen tachtis kan hij niet schuiven met zijn def moet hij als tegenstander ook al slimmer spelen om dit te voorkomen dat hij op een bepaalde momment niet in de problemen zit omdat als zijn def in sommige dorpen zitten dat hij niet meer kan schuiven

maar nee dat hoort niet meer bij het spel
we houden tw stom simpele spelers zoals sommige die mooie woorden kunnen typpen en het goed uit kan leggen onder jullie zijn tegen kata zie dat je moet denken of dat je kan verliezen



ik kan nog uren typpen nu ik weet dat het soms niet leesbaar zal zijn wat ik typ
je moe daar niet mee inzitten om mee te lachen gebeurt toch altijd zekers van die simpele zielen onder ons die altijd zoeken naar de zwakte in de mens om hen te kunnen pesten

heb ik mijn doodvonins geteken ja lig ik daar van wakker nee
ik weet dat meer dan de helft van de wereld een hekel aan mij hebben

maar ik ben een teamspeler!
ik ben eerlijk!
ik ben niet punten geil!
ik hou van mij verlies!
ik hou van kata op boerderijen!
ik haat argogante spelers wees respectvol tegen over elkaar dit is maar een gezelschap spel!
spreek en je wordt gehoord!
verlies je kan je altijd opnieuw starten maar maak het niet persoonlijk en dat is wel het geval



ik ben benieuwd hoe lang ik zal nog bestaan op deze wereld ik denk niet lang meer
maar toch blijf ik kata lover


ik ben nu gestopt met kata omdat het op een respectvolle manier naar mij pm verstuurd is geweest
en omdat ik niet in de fout ben gegaan want ik heb nergens ja gezegt op niet gebruik van kata maar ik heb altijd richtlijnen gevolgd

ik ga geen kata meer gebruiken tot er een massa gebeurt
want ik ben een overlever ik ga strijden met wat ik heb om het zo lang mogelijk te overleven tot mijn laatse dorp
tot er respect is voor mij


succes verder aan de haters van chicago5
 
Reactiescore
1.476
Tldr chicago5 mag jullie niet maar hij zal geen katas gebruiken, tevreden?
 

DeletedUser79332

Guest
Vraagje als jullie een gezelschap spelen
passen jullie dan ook de regels aan voor eigen gewin ,om zekers te zijn dat je dan kan winnen
zou je dan niet beter niet aan een spel starten en gaan kajakken alhoewel zou nog te zwaar zijn zie dat je moet pijn lijden
beetje karakterloos vindt ik

of zijn jullie echt zo noob dat je zo punten geil zijn dat je bang bent voor een paar puntje's te verliezen
het niveau van tw de laatse jaren in tw is toch zeer laag geworden nu kan je wereld's winnen zonder skils
toch sommige hoe mooier de woorden hoe meer kans je hebt om te winnen hoe meer leugens je kan rond kan sturen hoe meer kans je hebt en hoe meer je met de windt mee gaat hoe meer kans je hebt

deze week nog vernomen dat ik persoonlijke bg had met iemand die dit rondstuurde
om zo mij een slechte naam te krijgen dat ik dan zo gezegd een bg verbreek zonder woorden en direct aanviel gelukkig heb ik die leugen op pm staan nu

het is triestig geworden van die achterbackse gedoe
en zo kan 100 verhalen vertellen hoe sommige spelen maar dat is aanvaardbaar als het maar in het voordeel komt van die zo gezegde topvertellers

tw heeft kata uitgevonden om ze te gebruiken
is altijd handig om als underdog te overleven tegen de zogezegd topspelers zoals veel onder jullie
jullie hebben afspraken gemaakt tussen de grote onder elkaar
waar ik niet bij hoor! in het begin nu eingelijk nog altijd niet hoor ik ben maar uitschot

ik heb veel pm gekregen die zeer degoutant en dreigend waren

heb mij altijd aan de regels gehouden die eingelijk geen regels zijn
in het verleden is de fout niet bij mij gebeurt maar bij jullie want ik was uitschoft in de ogen van sommige van vinage was maar een noob'je
tot ik inneens grote spelers aanvalde op mijn manier en die grote speler het benauwd kregen verneem ik inneens dat er een opgelgde regels waren onder de grote stammen waar ik niet van wist maarja ,Doofstom spelers onder ons luisteren of lezen zeer slecht
dit is vermeld geweest dat dit niet doorgegeven is naar mij
ik heb dan gestopt voor de vrede maar altijd met de vinger gewezen van die Doofstom spelers ik had niet de mooie woordje voor somige toptalenten in het tw spel om te tonen dat ik niet in de fout ben geweest werdt niet gehoord

maar dan heb ik van die top spelers dreigende pm gekregen dat ik schade moeste betalen en dorpen afstaan voor mij kata
wat ik weiger omdat ik niks fout heb gedaan want dit is een oorlog spel toch of komen we hier om te biljarden
ik hou niet van dreigende taal ik ben een mens van vlees en bloed die graag met respect wordt behandeld en zekers in een spel
sommige vergeten overduidelijk dat dit een spel is onder de mensen


deze week heb ik kata gebruikt want ik hoor bij niemand! en dat ontken ik niet omdat ik het BEU was van die dreigende Pm en altijd nieuwe regels die er uitgevonden worden om chicago5 te pesten

kata horen te gebruiken en daar blijf ik bij
op verzamplaatsen op muren en zekers op boerderijen
want tw is een zeer leuke spel die tachtis gespeeld kan worden

maar nu is tw een zeer dom spel geworden
troepen bouwen en laten doodlopen op stack en terug het zelfde en terug het zelfde

gebruik je kata op boerderijen kan je als nietsnut zoals ik overleven en winnen tegen de stacks
kan je tegenstander lam leggen tachtis kan hij niet schuiven met zijn def moet hij als tegenstander ook al slimmer spelen om dit te voorkomen dat hij op een bepaalde momment niet in de problemen zit omdat als zijn def in sommige dorpen zitten dat hij niet meer kan schuiven

maar nee dat hoort niet meer bij het spel
we houden tw stom simpele spelers zoals sommige die mooie woorden kunnen typpen en het goed uit kan leggen onder jullie zijn tegen kata zie dat je moet denken of dat je kan verliezen



ik kan nog uren typpen nu ik weet dat het soms niet leesbaar zal zijn wat ik typ
je moe daar niet mee inzitten om mee te lachen gebeurt toch altijd zekers van die simpele zielen onder ons die altijd zoeken naar de zwakte in de mens om hen te kunnen pesten

heb ik mijn doodvonins geteken ja lig ik daar van wakker nee
ik weet dat meer dan de helft van de wereld een hekel aan mij hebben

maar ik ben een teamspeler!
ik ben eerlijk!
ik ben niet punten geil!
ik hou van mij verlies!
ik hou van kata op boerderijen!
ik haat argogante spelers wees respectvol tegen over elkaar dit is maar een gezelschap spel!
spreek en je wordt gehoord!
verlies je kan je altijd opnieuw starten maar maak het niet persoonlijk en dat is wel het geval



ik ben benieuwd hoe lang ik zal nog bestaan op deze wereld ik denk niet lang meer
maar toch blijf ik kata lover


ik ben nu gestopt met kata omdat het op een respectvolle manier naar mij pm verstuurd is geweest
en omdat ik niet in de fout ben gegaan want ik heb nergens ja gezegt op niet gebruik van kata maar ik heb altijd richtlijnen gevolgd

ik ga geen kata meer gebruiken tot er een massa gebeurt
want ik ben een overlever ik ga strijden met wat ik heb om het zo lang mogelijk te overleven tot mijn laatse dorp
tot er respect is voor mij


succes verder aan de haters van chicago5

Wat is dit irritant om te lezen. Dan heb ik het nog niet eens over de inhoud...:rolleyes::rolleyes:
 

DeletedUser77348

Guest
Wat is dit irritant om te lezen. Dan heb ik het nog niet eens over de inhoud...:rolleyes::rolleyes:
je hoeft ook niet te lezen als je dat niet wilt hey niemand zal je dit verplichten hoor
inhoud tja wat is inhoud sommige hebben inhoud en op het einde van de rit hebben ze toch geen inhoud
ik wil gerust toegeven dat ik geen inhoud heb :) maar dat ik wel de medemensen met respect ga behandelen en iedereen zijn spel wil laten spelen zoals het spel uitgevonden is

sommige zouden beter een wandeling aan zee doen eens goed die inhoud die ze denken dat ze hebben laten uitwaaien

:) lol
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Chicago is dan ook een W5 speler. Kata’en zit daar nou eenmaal in.
 

DeletedUser77348

Guest
Ken hem nog van W20. Laten we het zo zeggen dat Chicago daar ook geen goede naam had..
Ah Ah

Heb ik jouw daar toevallig aangevallen of gekild
Of heb ik de stam verlaten en dan jouw aangevallen door onrespectvol mij te behandelen of waren het de kata die het probleem waren
Zal wel een van die dingen zijn die een Andere uitleg zal gegeven worden terug

Zowiezo is de inhoud van jouw al gekend nu
Je hebt een eeuwige probleem met mij dan moet jij dringend een wandeling doen aan zee
Want we zitten nu in wereld 59 hoe lang is wereld 20 geleden dat jij nu nog zo mij wilt proberen te dwarsbomen
persoonlijk haat dan heb jij wel een probleempje hoor

En dat allemaal voor een spelletje

Ik durft tenminste altijd met de zelfde naam te spelen


En een slechte naam zal ik altijd hebben bij mensen die ik aanval of kil
Maar zal ook altijd een goeie naam hebben bij mij strijdmakkers die met mij bestrijd hebben

Niks voor niks nog bij mensen gevraagd om in hun privé woning te komen
wat ik ook gedaan heb bij iemand was toevallig in Nederland
Om mij te overhalen om te veranderen van stam en naar zijn stam te komen met beloftes die nagekomen tot hij gestopt bent clucluc denk ik die hij was
Dan nieuwe leiders die geen enkele beloftes zijn nagekomen naar mij
Een woordt is een woordt
en dan heb ik de wereld op zijne kop gezet en iedereen aangevallen die in mij weg zat
Geen woorden laten spreken maar daden en jij zal verzekerd ook in die stam gezeten hebben van clucluc weet zelf de naam niet meer van die stam lol

En op het einde ben ik wel in de stam mogen gaan om te winnen en om de wereld aftesluiten
Hoe veel aanvallen heb ik binnen gekregen in de laatse weken en hoe veel dorpen heb ik maar veloren maar vooral hoe veel heb ik er gewonnen

Want voor mij is iedereen wereld een andere wereld ik neem niks persoonlijk mee naar een andere wereld

Moe jij ook eens proberen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser69389

Guest
Tldr chicago5 mag jullie niet maar hij zal geen katas gebruiken, tevreden?
Ik herhaal mijzelf:

Dat hoorden we zo vaak bij Vinage tegen bijvoorbeeld een Chill. en telkens gebeurde het weer. Wees niet zo naïef. Zolang sommige mensen hem een hand boven het hoofd blijven houden zolang zal die er mee doorgaan.
 

DeletedUser78972

Guest
Die wandeling aan zee vind ik nog wel grappig, dat kata gebruik is gwn triest zolang daar een verdrag voor is.
Nu je vogelvrij ben mag je zeker katas gebruiken, wel kan je daar een hoop katas en boze mensen mee terug verwachten.

Hier aan de kust,de Zeeuwse kust,
Waar de mensen onbewust
Zin in wereldmassa's krijgen.
En van katas slechts nog zwijgen
Als ze zat zijn en voldaaaaaannn.
Dan weer rustig slapen gaan
Hier aan de kust, de Zeeuwse kust.
 

DeletedUser79332

Guest
@Trek

Zoals je in mijn bovenstaande post kan lezen zeg ik nergens dat ik een hekel aan je heb, je geen Kata' s mag gebruiken of whatever..
Ik zei alleen dat het irritant was om te lezen en dat ik je ken van W20 en dat je daar ook niet de schoonheidsprijs had voor fairplay. Ik snap dus niet waar al deze haat vandaan komt maar naar mij hoeft het zeker niet.

En ja ik weet hoeveel aanvallen je hebt binnengekregen opW20, en ja ja ik weet dat BWR je daar helemaal niks gunde op het einde. Dat je uiteindelijk bij ons kwam, lees Sick. , was om de wereld af te sluiten.

Dus nogmaals, ik probeer je niet te dwarsbomen, of whatever. Ik zei alleen op de reactie van @dragonshield3 Dat Ik je kende van W20. Dat staat indd los van hier en je zal mij zeker die vergelijkenis van w20 en w59 niet zien maken. Een ieder heeft de kans om zich te verbeteren al blijft een naam die negatief opvalt nu eenmaal hangen.. Vandaar dat ik zei dat ik je kende van W20. En als jij je katas wilt gebruiken, be my guest. Je zal er je redenen wel voor hebben.
 
Bovenaan