1. Voordat je kan participeren op het forum dien je je eerst te registreren.

Druk hier om je te registreren!
    Ontzet Notitie

Kata-afspraken

Discussie in 'Wereld 59' gestart door VruchtenLimonade, 28. aug 2018.

Deel Deze Pagina

?

Kata Afspraken?

1. Katapulten horen gewoon bij het oorlogvoeren!

33,8%
  2. Als er katapultafspraken gemaakt zijn tussen stammen MOETEN die nagekomen worden!

66,2%
  3. Katapultafspraken zijn er om gebroken te worden

9,2%
Meerdere stemmen zijn toegestaan.
  1. Earth Terra

Earth Terra

Lid geworden:
    3. dec 2012
    Leuk Bevonden:
    65
    Ik heb nergens vermeld dat het niet mag of dat de regels die er zijn, geschonden zijn. Wel vind ik het, zoals Martijn ook al aangeeft, dubieus te beschouwen. Ik wil er verder ook geen grote heisa van maken, mede omdat ik geen behoefte heb in een 1 tegen 100 honderd discussie. GI heeft daarnaast inderdaad genoeg belangrijkere dingen te doen dan druk maken om dit denk ik zo. Desondanks vind ik het niet onredelijk om dit te hebben aangekaart.

2. Phoenix

Phoenix

Lid geworden:
    14. dec 2017
    Leuk Bevonden:
    315
    idd, mijn werkgever gaf zelfs de mogelijkheid (als je niet de maximale reiskosten kreeg) om een deel van je vakantie geld alvast uit te betalen via reiskosten wat dus belasting voordeel geeft:) helaas krijg ik de maximale reiskosten anders had ik het sowieso gedaan.
    en belasting omzeilen is niet strafbaar, belasting ontduiken wel.

3. Phoenix

Phoenix

Lid geworden:
    14. dec 2017
    Leuk Bevonden:
    315
    Er zijn zoveel dingen dubieus:)

4. Temporary Mercenary

Temporary Mercenary

Lid geworden:
    25. okt 2018
    Leuk Bevonden:
    1
    Waarom pakte ik hem als voorbeeld. :D

Dit internen zal perfect binnen de afspraken zijn, maar het is begrijpelijk dat een partij zich in de zeik genomen voelt.

Het zijn afspraken waar ze zelf niet secuur genoeg mee zijn geweest, want dit had vooraf kunnen worden vastgelegd. Maar ik snap de nalatigheid. Leiding Vix maakt zich hard voor respect tussen de tegenstanders. Dan verwachten veel dat de leden geen onsportief 'slim gebruik' maken van afspraken.

Het had Vix gesierd het goede vertrouwen dat GI of rose had te respecteren. Dat is niet gebeurd en dat is niet zo erg lijkt mij. Het hoort er gewoon bij. Maar wel licht teleurstellend.

Earth Terra vindt dit leuk.
  5. potje

potje

Lid geworden:
    17. jan 2018
    Leuk Bevonden:
    319
    Steek al die teleurstelling maar in lijstjes en spotprenten, dan hebben we zometeen nog een leuk actief forum ook.

KamikazeJohn vindt dit leuk.
  6. Phoenix

Phoenix

Lid geworden:
    14. dec 2017
    Leuk Bevonden:
    315
    Voor deze hersenloze en schandelijke opmerking als ex-co mag je hier gewoon een ban voor krijgen vind ik.
    Als dat kan dan, boeit me niks of ik goed ken, je moet weten dat je met respect tegen deze Noob moet praten.
    @Hopeful

7. Xavierbone

Xavierbone

Lid geworden:
    30. mei 2011
    Leuk Bevonden:
    75

Doet mij eigenlijk een beetje denken aan toen Chicago kata's ging gooien op Runner 5 en dat GI ervan ging mee profiteren. GI had natuurlijk niet de kata regels overtreden maar profiteerden wel van het feit dat een ander wel het acc de tering in deed kata'en. Al weet ik niet zeker of beide stammen toen al iets af hadden gesproken over kata's.

Jonan is helaas geen Boom van een vent maar heeft toch soms wel goede humor.

8. chameleon

chameleon

Lid geworden:
    13. mei 2013
    Leuk Bevonden:
    291
  9. potje

potje

Lid geworden:
    17. jan 2018
    Leuk Bevonden:
    319
    Wat een topkwaliteit woordgrappen weer.

GI profiteerde er ook van dat Chill. op del ging, zo ken ik er nog wel een paar. :p

Sickest burn w59

10. Roald97

Roald97 Master Commander 2019

Lid geworden:
    27. aug 2011
    Leuk Bevonden:
    1.022
    Dit zou zeker een discussie waard zijn als Witje nog een account met toekomst / inzet was geweest. Het is conform alle regels maar het is logisch dat je het 'niet netjes' noemt. Maargoed laten we wel wezen, Witje verloor honderden dorpen en kondigde aan niets meer te gaan doen. Zelfs fucking Tunawerd dat al weken onder vv staat heeft inmiddels 100 dorpen door untimed en zonder clears edels te gooien die 15 tot 30 uur lopen. Witje is niets meer waard, Heerenveen faalt volledig en doet niets meer.

De NAP is nooit geschonden maar werkelijk waar NIETS meer waard, gezien beide tegenstanders al gestopt zijn. Het is alsof je een nap met een speler die barbarendorpen is geworden nog altijd wilt behouden totdat de datum afloopt. Dit is het klagen niet waard hoor. Verder wat Noobstiaan al zei; al had noob ze een week in beheer gehouden - maakt dat verschil? Het is niet dat noob die edels nodig heeft om nieuwe dorpen te pakken van Rose. In tegendeel; aan edels geen gebrek daar (zone bij witje).

11. Volo et Valeo

Volo et Valeo

Lid geworden:
    31. dec 2018
    Leuk Bevonden:
    9
    Ben misschien rijkelijk laat, maar kata’s horen van origine toch gewoon bij het spel?
    Omdat mensen in-game het als vervelend beschouwen, wordt het dus maar “afgeschaft” en als een vuile manier van spelen gezien.. maar de naam zegt het al, het is een manier van spelen..

Altijd die eeuwige ophef..

12. maretan

maretan

Lid geworden:
    9. mrt 2016
    Leuk Bevonden:
    562
    Inderdaad een onderdeel van het spel, en iets, waar net als andere diplomatieke mogelijkheden, door de spelers zelf, afspraken om gemaakt worden. en dat kan om verschillende manieren, sommigen omdat ze het niet leuk vinden, anderen om te laten zien dat ze goed genoeg zijn om ook zonder te kunnen spelen, zeker gezien het een kwantiteitsmiddel is, hoe meer je er van hebt des te effectiever is het.

Bij vix-v hebben we ervoor gekozen er uit onszelf geen gebruik van te maken, en moedigen we dit ook bij anderen aan, maar deinsen we er niet voor terug om als iemand ze toch wilt gebruiken ze ook de andere kant van van de medaille te laten zien.

13. Roald97

Roald97 Master Commander 2019

Lid geworden:
    27. aug 2011
    Leuk Bevonden:
    1.022
    Precies dat. Je kunt niemand verbieden om katapulten te gebruiken - de functie zit gewoon in het spel. Je kunt het wel ontmoedigen door duidelijkheid te scheppen over de consequenties die katapulteren heeft. Namelijk uitsluiting uit elke stam en georganiseerde vernietingsmassa's die ieder gebouw plat gooit. Je zou behoorlijk stom zijn om wel te gaan katapulteren wetende dat het aantal dorpen van tegenstanders van katapulteren bijna tienmaal zo groot is. Hiermee dus ook het potentiële aantal katapulten.

14. Music is Passion.

Music is Passion.

Lid geworden:
    27. mrt 2018
    Leuk Bevonden:
    5
    Mijn mening hierop: Kata's horen in de game. Vind je ze irritant maak er een afspraak over dan heeft ieder de keuze gehad om te bekijken of ze wel of niet willen kataen. Komen er afspraken moet hieraan worden gehouden.

15. Unwedmuppet.

Unwedmuppet.

Lid geworden:
    12. dec 2013
    Leuk Bevonden:
    5
    vix v'ers wat is er leuk aan als je een wereld al hebt gewonnen, om nog een Gi account kapot te katapulten? (boerderij)

is dat niet sneu?

16. dragonshield3

dragonshield3 The Snipe 2019

Lid geworden:
    27. mrt 2009
    Leuk Bevonden:
    1.210
    Wie kata'd er dan?

17. Unwedmuppet.

Unwedmuppet.

Lid geworden:
    12. dec 2013
    Leuk Bevonden:
    5
    antwoorden;

Bijgevoegde bestanden:

18. dragonshield3

dragonshield3 The Snipe 2019

Lid geworden:
    27. mrt 2009
    Leuk Bevonden:
    1.210
    lol roald rages

19. Phoenix

Phoenix

Lid geworden:
    14. dec 2017
    Leuk Bevonden:
    315
    Wordt het dan toch een katawereld?:p

20. De Sukke

De Sukke

Lid geworden:
    27. aug 2011
    Leuk Bevonden:
    218
    Zal wel een reactie zijn op katagebruik van jou. Kreeg vorige week van jou ook kata aanval op mn boer.