Kata-afspraken

Kata Afspraken?


  • Totaal aantal stemmers
    67

DeletedUser67275

Guest
Ik heb nergens vermeld dat het niet mag of dat de regels die er zijn, geschonden zijn. Wel vind ik het, zoals Martijn ook al aangeeft, dubieus te beschouwen. Ik wil er verder ook geen grote heisa van maken, mede omdat ik geen behoefte heb in een 1 tegen 100 honderd discussie. GI heeft daarnaast inderdaad genoeg belangrijkere dingen te doen dan druk maken om dit denk ik zo. Desondanks vind ik het niet onredelijk om dit te hebben aangekaart.
 

DeletedUser78972

Guest
idd, mijn werkgever gaf zelfs de mogelijkheid (als je niet de maximale reiskosten kreeg) om een deel van je vakantie geld alvast uit te betalen via reiskosten wat dus belasting voordeel geeft:) helaas krijg ik de maximale reiskosten anders had ik het sowieso gedaan.
en belasting omzeilen is niet strafbaar, belasting ontduiken wel.
 

DeletedUser79927

Guest
Volgens mij heeft hij deze week al meer dan genoeg katas gegooid..
Waarom pakte ik hem als voorbeeld. :D

Dit internen zal perfect binnen de afspraken zijn, maar het is begrijpelijk dat een partij zich in de zeik genomen voelt.

Het zijn afspraken waar ze zelf niet secuur genoeg mee zijn geweest, want dit had vooraf kunnen worden vastgelegd. Maar ik snap de nalatigheid. Leiding Vix maakt zich hard voor respect tussen de tegenstanders. Dan verwachten veel dat de leden geen onsportief 'slim gebruik' maken van afspraken.

Het had Vix gesierd het goede vertrouwen dat GI of rose had te respecteren. Dat is niet gebeurd en dat is niet zo erg lijkt mij. Het hoort er gewoon bij. Maar wel licht teleurstellend.
 
Reactiescore
1.476
Steek al die teleurstelling maar in lijstjes en spotprenten, dan hebben we zometeen nog een leuk actief forum ook.
 

DeletedUser78972

Guest
Ik heb dubieuze dingen met je moeder gedaan. :rolleyes:

Voor deze hersenloze en schandelijke opmerking als ex-co mag je hier gewoon een ban voor krijgen vind ik.
Als dat kan dan, boeit me niks of ik goed ken, je moet weten dat je met respect tegen deze Noob moet praten.
@Hopeful
 

DeletedUser58290

Guest
Waarom pakte ik hem als voorbeeld. :D

Dit internen zal perfect binnen de afspraken zijn, maar het is begrijpelijk dat een partij zich in de zeik genomen voelt.

Het zijn afspraken waar ze zelf niet secuur genoeg mee zijn geweest, want dit had vooraf kunnen worden vastgelegd. Maar ik snap de nalatigheid. Leiding Vix maakt zich hard voor respect tussen de tegenstanders. Dan verwachten veel dat de leden geen onsportief 'slim gebruik' maken van afspraken.

Het had Vix gesierd het goede vertrouwen dat GI of rose had te respecteren. Dat is niet gebeurd en dat is niet zo erg lijkt mij. Het hoort er gewoon bij. Maar wel licht teleurstellend.


Doet mij eigenlijk een beetje denken aan toen Chicago kata's ging gooien op Runner 5 en dat GI ervan ging mee profiteren. GI had natuurlijk niet de kata regels overtreden maar profiteerden wel van het feit dat een ander wel het acc de tering in deed kata'en. Al weet ik niet zeker of beide stammen toen al iets af hadden gesproken over kata's.


Jonan is helaas geen Boom van een vent maar heeft toch soms wel goede humor.
 
Reactiescore
1.476
Jonan is helaas geen Boom van een vent maar heeft toch soms wel goede humor.
Wat een topkwaliteit woordgrappen weer.

Doet mij eigenlijk een beetje denken aan toen Chicago kata's ging gooien op Runner 5 en dat GI ervan ging mee profiteren.
GI profiteerde er ook van dat Chill. op del ging, zo ken ik er nog wel een paar. :p

GI doet op het AF meer moeite dan ingame :redface:
Sickest burn w59
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Zijn er naast de kata afspraken ook nap afspraken? Sta er een beetje van te kijken hoe Whale een nap omzeilt. Heeft een nap met Rose, maar neemt diens dorpen drie uur nadat Vix ze pakt, over. Beetje lullig en zeer smerig gespeeld als je het mij vraagt.

https://nl.twstats.com/nl59/index.php?page=village&mode=conquers&id=3479

Editje: kijk bij deze bij de datum even verkeerd, maar er zijn vele dorpsovernames als deze in slechts enkele uren.

Dit zou zeker een discussie waard zijn als Witje nog een account met toekomst / inzet was geweest. Het is conform alle regels maar het is logisch dat je het 'niet netjes' noemt. Maargoed laten we wel wezen, Witje verloor honderden dorpen en kondigde aan niets meer te gaan doen. Zelfs fucking Tunawerd dat al weken onder vv staat heeft inmiddels 100 dorpen door untimed en zonder clears edels te gooien die 15 tot 30 uur lopen. Witje is niets meer waard, Heerenveen faalt volledig en doet niets meer.

De NAP is nooit geschonden maar werkelijk waar NIETS meer waard, gezien beide tegenstanders al gestopt zijn. Het is alsof je een nap met een speler die barbarendorpen is geworden nog altijd wilt behouden totdat de datum afloopt. Dit is het klagen niet waard hoor. Verder wat Noobstiaan al zei; al had noob ze een week in beheer gehouden - maakt dat verschil? Het is niet dat noob die edels nodig heeft om nieuwe dorpen te pakken van Rose. In tegendeel; aan edels geen gebrek daar (zone bij witje).
 

DeletedUser80251

Guest
Ben misschien rijkelijk laat, maar kata’s horen van origine toch gewoon bij het spel?
Omdat mensen in-game het als vervelend beschouwen, wordt het dus maar “afgeschaft” en als een vuile manier van spelen gezien.. maar de naam zegt het al, het is een manier van spelen..

Altijd die eeuwige ophef..
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.322
Inderdaad een onderdeel van het spel, en iets, waar net als andere diplomatieke mogelijkheden, door de spelers zelf, afspraken om gemaakt worden. en dat kan om verschillende manieren, sommigen omdat ze het niet leuk vinden, anderen om te laten zien dat ze goed genoeg zijn om ook zonder te kunnen spelen, zeker gezien het een kwantiteitsmiddel is, hoe meer je er van hebt des te effectiever is het.

Bij vix-v hebben we ervoor gekozen er uit onszelf geen gebruik van te maken, en moedigen we dit ook bij anderen aan, maar deinsen we er niet voor terug om als iemand ze toch wilt gebruiken ze ook de andere kant van van de medaille te laten zien.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Precies dat. Je kunt niemand verbieden om katapulten te gebruiken - de functie zit gewoon in het spel. Je kunt het wel ontmoedigen door duidelijkheid te scheppen over de consequenties die katapulteren heeft. Namelijk uitsluiting uit elke stam en georganiseerde vernietingsmassa's die ieder gebouw plat gooit. Je zou behoorlijk stom zijn om wel te gaan katapulteren wetende dat het aantal dorpen van tegenstanders van katapulteren bijna tienmaal zo groot is. Hiermee dus ook het potentiële aantal katapulten.
 

DeletedUser79334

Guest
Mijn mening hierop: Kata's horen in de game. Vind je ze irritant maak er een afspraak over dan heeft ieder de keuze gehad om te bekijken of ze wel of niet willen kataen. Komen er afspraken moet hieraan worden gehouden.
 
Reactiescore
5
vix v'ers wat is er leuk aan als je een wereld al hebt gewonnen, om nog een Gi account kapot te katapulten? (boerderij)

is dat niet sneu?
 
Reactiescore
478
Mijn mening hierop: Kata's horen in de game. Vind je ze irritant maak er een afspraak over dan heeft ieder de keuze gehad om te bekijken of ze wel of niet willen kataen. Komen er afspraken moet hieraan worden gehouden.

Zal wel een reactie zijn op katagebruik van jou. Kreeg vorige week van jou ook kata aanval op mn boer.
 
Bovenaan