Kata-afspraken

Kata Afspraken?


  • Totaal aantal stemmers
    67

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
Wa zie ik ik dacht dat je 1op1 ging spelen ik boerderijen en jij neemt gs levels van fluffy
Maar nu zie ik zelf dat je hoofdgebouw afbreekt in het dorpje

Dus wilt zeggen dat ik nu 1-2 achter sta

Bij deze bij de volgende aanval op jullie zal ik ook op 2-2 spelen

Akkoord

Je hebt het wel mis als je denkt dat een eenling met gebrekkig denkvermogen op het gebied van katapulten ook maar iets kan doen tegen een stam die twaalf maal zoveel dorpen en troepen bezit. Het enige wat je in de toekomst kan doen is de wereld, maar vooral je eigen account verzieken. Ik zou maar weer een nieuw (forum)account maken als je elders op .NL dan nog een een 'normale' wereld en een 'normale' stam wilt joinen, daar zorg ik hoogstpersoonlijk wel voor.
 

DeletedUser77348

Guest
Je hebt het wel mis als je denkt dat een eenling met gebrekkig denkvermogen op het gebied van katapulten ook maar iets kan doen tegen een stam die twaalf maal zoveel dorpen en troepen bezit. Het enige wat je in de toekomst kan doen is de wereld, maar vooral je eigen account verzieken. Ik zou maar weer een nieuw (forum)account maken als je elders op .NL dan nog een een 'normale' wereld en een 'normale' stam wilt joinen, daar zorg ik hoogstpersoonlijk wel voor.


ik heb nog nooit in een top stam mogen zitten
omdat mijne start altijd te traag is

dus er veranderd niks voor mij hoor
 
Reactiescore
536
Wa zie ik ik dacht dat je 1op1 ging spelen ik boerderijen en jij neemt gs levels van fluffy
Maar nu zie ik zelf dat je hoofdgebouw afbreekt in het dorpje

Dus wilt zeggen dat ik nu 1-2 achter sta

Bij deze bij de volgende aanval op jullie zal ik ook op 2-2 spelen

Akkoord

Ik volg je echt totaal niet. Maar ik denk dat je me verward voor iemand anders haha
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
ik heb nog nooit in een top stam mogen zitten
omdat mijne start altijd te traag is

dus er veranderd niks voor mij hoor

Ik snap niet dat er nog nooit een lampje is gaan branden dat jouw speelstijl alom niet geaccepteerd is. Krijg nu allerlei beelden in mijn hoofd wat voor recalcitrant alternatief persoon jij wel niet moet zijn, dat je zelfs blind bent voor zulke duidelijke signalen.
 

DeletedUser77348

Guest
Ik snap niet dat er nog nooit een lampje is gaan branden dat jouw speelstijl alom niet geaccepteerd is. Krijg nu allerlei beelden in mijn hoofd wat voor recalcitrant alternatief persoon jij wel niet moet zijn, dat je zelfs blind bent voor zulke duidelijke signalen.

dat is een duur woordtje da je gebruikt
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402

DeletedUser77348

Guest
de wereld is niet verloren mischien voor mij en voor de tegenstanders van jullie de winnaar van de wereld is lang bekent


boerderijen moeten kunnen
maar jullie gaan wel een stapje verder dan ik

dorpen volledig afbreken onder vv alles afbreken :) en dat doe ik niet slechte verliezers
je kan een afspraak maken dat alle stammen 1 doel mag kata sturen
en niet op meerdere gebouwen

maar jullie willen gewoon geen water bij de wijn doen

jullie wet is wet en daarmee ga ik niet akkoord ik ga met plezier rebelleren

tot ik gekild wordt of tot er een overeenkomst die op iets trekt
en respect wordt gesproken this maar een spelletje hey
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
de wereld is niet verloren mischien voor mij en voor de tegenstanders van jullie de winnaar van de wereld is lang bekent


boerderijen moeten kunnen
maar jullie gaan wel een stapje verder dan ik

dorpen volledig afbreken onder vv alles afbreken :) en dat doe ik niet slechte verliezers
je kan een afspraak maken dat alle stammen 1 doel mag kata sturen
en niet op meerdere gebouwen

maar jullie willen gewoon geen water bij de wijn doen

jullie wet is wet en daarmee ga ik niet akkoord ik ga met plezier rebelleren

tot ik gekild wordt of tot er een overeenkomst die op iets trekt
en respect wordt gesproken this maar een spelletje hey

Wacht, stop je nou serieus een bing linkje bij het woord 'rebelleren'? Ik dacht dat je posts niet heel veel dieper konden zinken, maar blijkbaar waren zulke verwachtingen iets te hoog...
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
Toch even wat positiefs omtrent katapultafspraken! Ze zijn gemaakt en spoedig van kracht. Er gelden katapultafspraken tussen Vix-V en GI als stam en tussen Vix-V en Chicago5 (als individu). Zolang deze afspraken van kracht zijn, zou de wereld een stuk 'netter' moeten verlopen zonder dat er accounts afgebroken hoeven te worden. Toch een lichtpuntje op deze wereld :)
 
Reactiescore
1.478
Toch even wat positiefs omtrent katapultafspraken! Ze zijn gemaakt en spoedig van kracht. Er gelden katapultafspraken tussen Vix-V en GI als stam en tussen Vix-V en Chicago5 (als individu). Zolang deze afspraken van kracht zijn, zou de wereld een stuk 'netter' moeten verlopen zonder dat er accounts afgebroken hoeven te worden. Toch een lichtpuntje op deze wereld :)
Ben zelf wel benieuwd hoe de afspraken met chicago5 eruit zien, gezien hij altijd fel voor kata's was?
 

DeletedUser77348

Guest
ik ben akkoord gegaan omdat ik niet anders kon was allen tegen 1 :)

denk dat ik meer dan 10.000 aanvallen heb binnen gekregen
de eerste golf rondt 7000 dacht ik de 2 golf van het zelfde en de 3 golf minder maar vul power aan off clears


zelf op andere wereld gingen kata op mij die van uit wereld 59 komen
laffe speler die met een andere wereld spelen onder een andere naam maar wel toegeven dat ze op wereld 59 spelen bij vix-v

nu moeten ze maar bewijzen dat het op jullie manier en op het manier van jullie vijanden
met rammen lukt om jullie te doen breken tegen over een macht positie kwa os leveringen en power
dat we nu met clears op continu stack gaan lopen

zoals een zeeeeeeeeer domme spel geworden
clears verspelen en wachten een week tot ze weer omgebouwd zijn
en dan weer van het zelfde clears op stack sturen en weer een week
intussen tijd kunnen jullie met de power van os en off overal winst maken
want nu kan er weer ontweken worden en wachten op de edels en snipen of vol blokken
saai domme spel geworden
tachtis niveau nul komma nul is tw geworden en je mag nu nog uren over kibbelen tachtis is het niet tw



iedereen was er tegen vriend en vijand met mijn kata nu is het aan de vijand van jullie om te bewijzen dat het lukt zonder kata
waar ik 100 procent zekers van ben dat deze wereld veloren is en dat jullie vijand geen schijn van een kans nog hebben om nog maar een poging te doen om te winnen tegen over jullie ze hebben de bal verkeerd geslegen ze waren er tegen maar zolang ik doorging vonden ze het oke maar momment dat ik continu onder incomings was het een andere verhaal



ik wens jullie nu al met de overwinning zal mijn laatse wereld zijn die ik zo groot zal worden
tw is de vrije tijd niet meer waardt

ik blijf fan van kata op boerderijen maar jullie hebben gewoon weg alle gewouwen zitten kapot kata daar is er ook geen tachtis meer aan puur power tonen en tw een dom spel van maken
 
Bovenaan