Kata aanval

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
klopt, echter voel ik me niet geschikt om jullie circus te vervoegen
 
Reactiescore
1.918
Gegroet,

Ik hoorde dat ik de onderste laag van de samenleving hier kan vinden?

Wat drijft deze moderne voedselverzamelaars-jagers??
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
ze zijn fascinerend vleesvriend
 
Reactiescore
13
Starting with multiple accounts and such is also done by most premades here, so you're right about that.
Just think it's very out of place to come up with such a big mouth here while you haven't had to defend a single mass and players have been divided by kata masses, so that you are now quantitatively well ahead of the rest. While here in the south some fights have already taken place where there is good defense and attack, so it is a bit stuck here.


1629237156972.png
1629237184938.png

mmmmm ok, zal dit hier achterlaten
 
Reactiescore
1.094
wist niet dat 2 stammen 100 spelers betekenden

misschien zou je minder klagen als je beter was?

er is niets gezegd op .net omdat er niets te zeggen valt, de wereld is voorbij, ze wachten om aan de win-eisen te voldoen

Heb toch al duidelijk uitgelegd dat die instellingen op .net alleen maar massa stam schreeuwen of moet ik het nog een keer herhalen? Wellicht gaat het wat verloren in die vage google translate vertalingen van je.

Verder speel ik niet. Maar voel ik me genoodzaakt om het ego van een stel verdwaalde massa-stam katapulterende .net spelers te drukken. Want newsflash, dit spel is zwaar verouderd en bijna al het niveau is al jaren weg.

Het is ook niet zo dat het niveau stijgt hoe meer er getrolld en geetterd wordt.


En waarom laten Don Hassies en Hereis20bucks zich zoveel zien opeens nu hun holmaatjes hier zijn? Deze spelers hebben letterlijk nog nooit een (noemenswaardige) classic gewonnen op .nl en werden altijd vrij kansloos weggespeeld, of in Don Hassies geval geinternd door het absolute wereldwonder van TW, Cabbie.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
16
Didn't I already clearly explain that those settings on .net just scream mass strain or do I have to repeat it again? Perhaps it gets lost in those vague google translate translations of yours.

I don't play anymore. But I feel compelled to squeeze the egos of a bunch of stray mass-tribe catapulting .net players. Because newsflash, this game is severely outdated and almost all the levels have been gone for years.

It's also not that the level increases the more trolling and festering.


And why are Don Hassies and Hereis20bucks showing up so much all of a sudden now that their cave buddies are here? These players have literally never won a (notable) classic on .nl and were always outplayed, or in Don Hassie's case, interned by TW's absolute wonder of the world, Cabbie.

boomer
 
Reactiescore
86
Heb toch al duidelijk uitgelegd dat die instellingen op .net alleen maar massa stam schreeuwen of moet ik het nog een keer herhalen? Wellicht gaat het wat verloren in die vage google translate vertalingen van je.

Verder speel ik niet. Maar voel ik me genoodzaakt om het ego van een stel verdwaalde massa-stam katapulterende .net spelers te drukken. Want newsflash, dit spel is zwaar verouderd en bijna al het niveau is al jaren weg.

Het is ook niet zo dat het niveau stijgt hoe meer er getrolld en geetterd wordt.


En waarom laten Don Hassies en Hereis20bucks zich zoveel zien opeens nu hun holmaatjes hier zijn? Deze spelers hebben letterlijk nog nooit een (noemenswaardige) classic gewonnen op .nl en werden altijd vrij kansloos weggespeeld, of in Don Hassies geval geinternd door het absolute wereldwonder van TW, Cabbie.
Overwinnaar classic 18 mvg
 
Reactiescore
17
@Sseg al jaren werd tw gedomineerd door een select groepje, dit groepje speelde alleen goed in dit team verband en stelde solo ook niet bijzonder veel voor, uiteindelijk ben ik bij cabbie beland en heb een goede tijd wat gefloat.. welk account er wint is voor mij niet belangrijk.. ook de quarantaine wereld gewonnen als floater.. nu eindelijk een leuk groep gevonden waar we een aantal classics mee winnen, de rollen zijn nu omgedraaid, je snapt zelf wel dat als je langer samen speelt er veel gewonnen kan worden ipv steeds met nieuwe mensen die uiteindelijk niks voor elkaar over hebben..

De kata’s zijn 1 keer gebruikt en daarna niet meer, dus dat valt enorm mee..
 
Reactiescore
276
Niet om het een of het ander hoor, maar iedere keer als jullie een reactie als deze posten wrijven ze weer in hun handjes dat ze een reactie uitgelokt hebben. Wellicht is het beter om het allemaal maar te laten gaan, ik denk niet dat we tot nieuwe inzichten komen in deze lijn van discussie.

Naja laten we wel wezen, elke wereld wordt er gezeurd over boosts, samenwerkingen, kata's etc. etc. Of het nou een Classic of normale wereld is, 't is altijd hetzelfde liedje. Als het binnen de regels van de game valt is het (soms helaas) gewoon toegestaan dus dan moet je het maar bestrijden met meer BG's of meer boosts? De ene stam start met 14 spelers, de ander met 40 boostaccounts en weer een ander met niets. Ieder z'n ding I guess.
Echt heel erg jammer inderdaad. In plaats van samen te komen en dit spel met zijn allen beter en eerlijker te maken, zie ik alleen maar discussies over hoe ver het oprekken van de regels wel of niet acceptabel is. Terwijl het spel veel mooier zou zijn als iedereen gewoon zou spelen naar de geest van de regels en het spel, in plaats van iedere keer weer nieuwe manieren vinden om creatief de regels te misbruiken of te negeren met als enige doel een week op nummer 1 in de algemene ranking te staan. Het complete gebrek aan respect voor het spel en de spelers buiten de "eigen kliek" verbaast me keer op keer weer. Er wordt (terecht) veel gekakt op InnoGames, maar de egoistische community hier op het forum helpt ook niet bepaald om dit spel levend te houden.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
ik mis de heer sebe op discord die bij de .netters hoort met zijn ondermaatse trash talk

kan deze persoon zich even terug melden zodat ik me verder kan verdiepen in het gedrag van onderontwikkelden

bvd
 
Reactiescore
1.918
Haha cabbie was ook zon dikke noob, vermoedens bevestigd dus
 
Reactiescore
2.064
Reactiescore
1.094
Overwinnaar classic 18 mvg

Ik zei noemenswaardig

Dat was zo noemenswaardig dat in het aankondigingstopic de winnaars van cl19 erover zijn gecopypaste, incl tiental spelfouten

De eigenlijke reden dat ik nooit eerder op het AF ben geweest is puur vanwege al die zure mensen hier

Dat vind ik dus van dat .net volk

Niet om het een of het ander hoor, maar iedere keer als jullie een reactie als deze posten wrijven ze weer in hun handjes dat ze een reactie uitgelokt hebben. Wellicht is het beter om het allemaal maar te laten gaan, ik denk niet dat we tot nieuwe inzichten komen in deze lijn van discussie.

Er zijn uberhaupt nooit nieuwe inzichten geweest in deze discussie. Dat ze erom gniffelen boeit mij wat?
Ik bedoel ik speel niet en ik probeer ook niet relevant te worden met gekata getroll op een spel, community en subcommunity dat alle niveau al jaren kwijt is.

Daar gniffel ik om
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
9
Ah, het zijn .net spelers die hier komen trollen.
Toen ik begon met spelen stond .net al bekend om zijn massastammen, kata's en laag niveau.
Als ik het mij goed herinneren, heeft tw.nl juist kleine stammen, relatief weinig kata's etc. door de afkeer van .net.

1 van dé stammen van vroeger, Opus W1, heeft hier invloed opgehad. Ragey zal dit mogelijk beter weten, jij zat daarin toch?
 
Bovenaan