Kata aanval

Reactiescore
17
Tbh, als je de activiteit hebt is het hebben van 1 solide gemengd stamcluster een stuk vervelender om tegen te liggen dan de eindeloze NLse phalanxjes met altijd gezeur over lijnen.
Dank we spelen altijd zo en bevalt ons prima, de samenwerking is hoog ipv inderdaad die stomme lijnen en gezever, niemand gunt een ander iets.. geen winnaars mentaliteit
 
Reactiescore
17
Het is een gedeelte van SV, CAT, SB, gedeelte van .:H:. en HS waarmee je samenwerkt(NAP's e.d.). Je haalt de uitdaging voor jezelf en je vrienden volledig weg.
Welke uitdagingen zouden we moeten doen dan volgens jou? En een nap werkt twee kanten op.. als we deze al hebben is het ook in de ander zijn belang toch ..
 
Reactiescore
499
Wanneer hebben wij grote mond gehad, we hebben ons steeds moeten verdedigen tegen gezever van bovenstaande
Nou zoveel dingen verwijten we jullie niet hoor. Jullie blazen alleen wat hoog van de toren, er is geen front tussen de stammen. Dus beide partijen hebben nochtans niks bewezen.
 
Reactiescore
276
Ik denk wel dat het ingaat tegen de idee van deze wereld door bij voorbaat de stamlimiet van 5 accounts te negeren en met een effectief twee keer zo grote stam als bedoeld de wereld te betreden en te spelen.

Verder spelen jullie het spel wel aardig, inderdaad. Ik snap niet zo goed waar het zuur op het forum vandaan komt. Heeft er wellicht mee te maken dat sommige mensen hier niet kunnen accepteren dat de NL markt al jaren lang niet meer aan de top staat qua TW skills :)
 
Reactiescore
17
Ik denk wel dat het ingaat tegen de idee van deze wereld door bij voorbaat de stamlimiet van 5 accounts te negeren en met een effectief twee keer zo grote stam als bedoeld de wereld te betreden en te spelen.

Verder spelen jullie het spel wel aardig, inderdaad. Ik snap niet zo goed waar het zuur op het forum vandaan komt. Heeft er wellicht mee te maken dat sommige mensen hier niet kunnen accepteren dat de NL markt al jaren lang niet meer aan de top staat qua TW skills :)
blijkbaar.. we komen gewoon om dit spel te spelen met veel plezier erin, dat is het belangrijkste
 
Reactiescore
17
Nou zoveel dingen verwijten we jullie niet hoor. Jullie blazen alleen wat hoog van de toren, er is geen front tussen de stammen. Dus beide partijen hebben nochtans niks bewezen.
Klopt de fronten worden klaar gemaakt voor end game, althans zo ziet het eruit, zie geen andere reden om een barb te edelen…
 
Reactiescore
17
Ik denk wel dat het ingaat tegen de idee van deze wereld door bij voorbaat de stamlimiet van 5 accounts te negeren en met een effectief twee keer zo grote stam als bedoeld de wereld te betreden en te spelen.

Verder spelen jullie het spel wel aardig, inderdaad. Ik snap niet zo goed waar het zuur op het forum vandaan komt. Heeft er wellicht mee te maken dat sommige mensen hier niet kunnen accepteren dat de NL markt al jaren lang niet meer aan de top staat qua TW skills :)
De enige reden dat we nog met twee stam zijn is omdat er geen reden was voor een merge, zo kan iedereen lekker blijven spelen.. we hebben zoveel push accounts gezien.. sommige hebben wel 4-5 speler opgenomen
 
Reactiescore
864
blijkbaar.. we komen gewoon om dit spel te spelen met veel plezier erin, dat is het belangrijkste

Ik sta daar ook volledig achter hoor haha. Ik geef enkel de bevestigde samenwerkingen aan in een eerder bericht - daar wordt vervolgens aardig getriggerd op gereageerd. Meestal is dat een bevestiging.
 
Reactiescore
13
Hangt ervan af of ze goed samenwerken, kan zo wel zijn om te offen maar om te deffen al zeker niet met zo uit elkaar te liggen in verdeeld over 3 stammen.
Maar tot nu toe hebben ze ook nog geen massa gekregen en weten we dat ze niet weten wat een cluster is en dat ze niet vies van kata's zijn, dus wel wat misplaatste arrogantie. Maar zullen het gaan zien.

jullie hebben ons ook nog nooit zien spelen :p lastig om dan te zeggen dat we er geen fck van snappen. op .net geef je niet zoveel om je eigen cluster, er zijn heel wat verschillende tactieken om dat juist niet te doen ;)
we zijn inderdaad niet vies van kata's maar als iedereen hier daar zo gevoelig over doet dan gebruiken we ze toch niet :) we vertrouwen op onze skills, ondanks iedereen hier zegt dat .net weinig skills heeft.
 
Reactiescore
13
Ik denk wel dat het ingaat tegen de idee van deze wereld door bij voorbaat de stamlimiet van 5 accounts te negeren en met een effectief twee keer zo grote stam als bedoeld de wereld te betreden en te spelen.

Verder spelen jullie het spel wel aardig, inderdaad. Ik snap niet zo goed waar het zuur op het forum vandaan komt. Heeft er wellicht mee te maken dat sommige mensen hier niet kunnen accepteren dat de NL markt al jaren lang niet meer aan de top staat qua TW skills :)

Ik begrijp heel goed dat je absoluut niet wilt verliezen van een stel malloten die alleen maar aan het trollen zijn via google translate. beetje jammer dat dat niet in het spel word goed gepraat want het is nu alleen maar olie op het vuur gooien. niks is heerlijker dan online wat mensen de kast op te jagen (uiteraard op een respectvolle manier!!) :D

ons plan van starten met twee stammen was ook absoluut niet zo gepland. we hadden verwacht in het begin al veel stammen tegen ons in het harnas hadden gewerkt door gebruik te maken van kata's. dan zouden er uiteindelijk misschien 5 of 6 over zijn gebleven. als wij dan een fusie hadden geregeld werden we voor de volle 100% uitgemaakt voor boosters :p
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
want met 10 + bg's ipv 5 spelen is verre van boosten natuurlijk

jullie zijn en blijven helaas een bende noobs die het moet hebben van overmacht en kwantiteit, en zelf al winnen jullie zou niemand op deze server een greintje respect of bewondering opbrengen voor deze manier van spelen; een kataende massa stam
 
Reactiescore
469
Ik begrijp heel goed dat je absoluut niet wilt verliezen van een stel malloten die alleen maar aan het trollen zijn via google translate. beetje jammer dat dat niet in het spel word goed gepraat want het is nu alleen maar olie op het vuur gooien. niks is heerlijker dan online wat mensen de kast op te jagen (uiteraard op een respectvolle manier!!) :D

ons plan van starten met twee stammen was ook absoluut niet zo gepland. we hadden verwacht in het begin al veel stammen tegen ons in het harnas hadden gewerkt door gebruik te maken van kata's. dan zouden er uiteindelijk misschien 5 of 6 over zijn gebleven. als wij dan een fusie hadden geregeld werden we voor de volle 100% uitgemaakt voor boosters :p

Dit is toch hypocrisie van de bovenste plank?
Jullie starten met het dubbele aantal accounts van het maximum ledenlimiet, met het excuus: "we hadden wel verwacht een paar accs kwijt te geraken" met andere woorden: jullie zijn niet zelf zeker over jullie kwaliteit, en blijkbaar terecht?

Vervolgens komen jullie hoog van de toren blazen dat jullie iedereen in jullie buurt hebben afgemaakt, wat ook niet heel moeilijk kan zijn als je toch 10 accounts hebt :redface:
 
Reactiescore
16
want met 10 + bg's ipv 5 spelen is verre van boosten natuurlijk

jullie zijn en blijven helaas een bende noobs die het moet hebben van overmacht en kwantiteit, en zelf al winnen jullie zou niemand op deze server een greintje respect of bewondering opbrengen voor deze manier van spelen; een kataende massa stam

we geven niet om respect van jou je bent gewoon een punk met een groot ego

Dit is toch hypocrisie van de bovenste plank?
Jullie starten met het dubbele aantal accounts van het maximum ledenlimiet, met het excuus: "we hadden wel verwacht een paar accs kwijt te geraken" met andere woorden: jullie zijn niet zelf zeker over jullie kwaliteit, en blijkbaar terecht?

Vervolgens komen jullie hoog van de toren blazen dat jullie iedereen in jullie buurt hebben afgemaakt, wat ook niet heel moeilijk kan zijn als je toch 10 accounts hebt :redface:

wist ook niet dat allianties niet waren toegestaan? de talloze excuses waaronder je deze nederlaag zult begraven zijn hilarisch
 
Reactiescore
13
Dit is toch hypocrisie van de bovenste plank?
Jullie starten met het dubbele aantal accounts van het maximum ledenlimiet, met het excuus: "we hadden wel verwacht een paar accs kwijt te geraken" met andere woorden: jullie zijn niet zelf zeker over jullie kwaliteit, en blijkbaar terecht?

Vervolgens komen jullie hoog van de toren blazen dat jullie iedereen in jullie buurt hebben afgemaakt, wat ook niet heel moeilijk kan zijn als je toch 10 accounts hebt :redface:

dan begrijp je mij denk ik verkeerd. Wij starten met een aantal spelers en verwachten inderdaad dat enkele de eindfase niet zouden halen. Dat heeft niks te maken met twijfelen aan onze kwaliteiten. Dat is vrij normaal als je een agressieve manier van spelen gebruikt. op .net is het vrij normaal om enkele accounts te verliezen gedurende de startfase. spelers slapen een stukje langer uit en worden geedeld terwijl ze op een oor liggen en niemand in de stam die daar iets aan zou kunnen doen.

persoonlijk ben ik ook niet zo van dat haantjesgedrag dus daar zal ik ook niet of nauwelijks aan bijdragen, in mijn ogen is het gewoon iedereen hier een beetje opnaaien want zoals sommigen wel gezien hebben; op de .net server is dat heel wat minder makkelijk.
 
Reactiescore
460
dan begrijp je mij denk ik verkeerd. Wij starten met een aantal spelers en verwachten inderdaad dat enkele de eindfase niet zouden halen. Dat heeft niks te maken met twijfelen aan onze kwaliteiten. Dat is vrij normaal als je een agressieve manier van spelen gebruikt. op .net is het vrij normaal om enkele accounts te verliezen gedurende de startfase. spelers slapen een stukje langer uit en worden geedeld terwijl ze op een oor liggen en niemand in de stam die daar iets aan zou kunnen doen.

persoonlijk ben ik ook niet zo van dat haantjesgedrag dus daar zal ik ook niet of nauwelijks aan bijdragen, in mijn ogen is het gewoon iedereen hier een beetje opnaaien want zoals sommigen wel gezien hebben; op de .net server is dat heel wat minder makkelijk.
Dat met meerdere accounts starten enzo gebeurt hier ook door de meeste premades dus daar heb je gelijk in.
Vind het alleen heel misplaatst om hier zo een grote mond te komen opzetten terwijl jullie nog geen enkele massa hebben moeten deffen en spelers hebben opgedeeld door kata massa's waardoor jullie nu kwantitatief zwaar voorstaan op de rest. Terwijl hier in het zuiden al wat fights hebben plaatsgevonden waarbij er goed verdedigd en aangevallen is waardoor het hier wat vast zit.
 
Reactiescore
8
Dat met meerdere accounts starten enzo gebeurt hier ook door de meeste premades dus daar heb je gelijk in.
Vind het alleen heel misplaatst om hier zo een grote mond te komen opzetten terwijl jullie nog geen enkele massa hebben moeten deffen en spelers hebben opgedeeld door kata massa's waardoor jullie nu kwantitatief zwaar voorstaan op de rest. Terwijl hier in het zuiden al wat fights hebben plaatsgevonden waarbij er goed verdedigd en aangevallen is waardoor het hier wat vast zit.

Wij volgen de wereld vrij goed, en ik vind het wel interessant wat je zegt. Zowel als aanvaller en verdediger komen de stammen in het zuiden nog niet in de buurt van ons OD. We hebben het hier over 6,57 mil vs 3,05 mil en 1,10 mil vs 880k. Daarnaast staan onze tegenstanders aan de top als het aankomt op troepen verloren.

Neemt niet weg dat er weinig tegenstand is geweest, daar kunnen we je nog wel gelijk in geven.

Ik denk dat Nederlanders te vast staan in hun eigen speelstijl (strakke edellijnen, duidelijke clusters), wat niet per definitie de sterkste speelstijl is.

Wat ik by far het meest hypocriet vind van veel comments hier, is over het feit dat wij met twee stammen starten. In het zuiden is er zo keihard geboost in het begin, dat Boer! binnen mum van tijd boven alles en iedereen uitsteeg zonder daar maar een bijlstrijder aan te verliezen. Dat hebben ze alleen niet aan kunnen houden, aangezien wij veel sneller door de wereld heen gaan.

Anyways, trollen is fun en daar maak ik zeker deel van uit. Maar dit hierboven zijn simpele statistieken en observaties die niemand kan ontkennen.
 
Reactiescore
13
Dat met meerdere accounts starten enzo gebeurt hier ook door de meeste premades dus daar heb je gelijk in.
Vind het alleen heel misplaatst om hier zo een grote mond te komen opzetten terwijl jullie nog geen enkele massa hebben moeten deffen en spelers hebben opgedeeld door kata massa's waardoor jullie nu kwantitatief zwaar voorstaan op de rest. Terwijl hier in het zuiden al wat fights hebben plaatsgevonden waarbij er goed verdedigd en aangevallen is waardoor het hier wat vast zit.

oh hier geef ik je gelijk in hoor. zoals ik al eerder zei; ik neem afstand van het haantjesgedrag.

We hebben enkel katas gebruikt tegen 'the last of us.' en zijn stam. vlak daarna kwamen we in oorlog met dark moon en die stuurde zulke beschamende berichten dat we hem een lesje wilde leren :) daarna heb ik gezegd dat we niet meer met katas zouden spelen om het leuk te houden voor iedereen. beetje raar om dan te zeggen dat we onze voorsprong enkel hebben gekregen door kata massa's.

het zuiden was inderdaad veel interessanter en ik heb spijt dat we niet die kant zijn opgegaan.
 
Bovenaan