Kata aanval

Reactiescore
470
W81 heeft deze discussie extra reden gegeven vrees ik. Ongelukkige samenval, het zuigt dat mensen nu zo op je duiken maar let it go Steven. Wel interessant dat de boost/mb spelers van 81 hier moraalridders zijn.

lol, geen van ons speelt echt actief op Magnificus (buiten burger in de start), we hebben Corné laten mben omdat er een hoop pp's op het account stonden waar niemand nog iets mee ging doen. buiten dat ik een paar vv's heb gedaan toen ik in quarantaine zat heb ik geen flauw idee wat zich op 81 afspeelt en heb ook 0 intentie om dat te gaan doen :redface:

Dus vooral beetje hypocriet als je hier wil gaan reageren over een andere wereld die we niet eens serieus spelen.
 
Reactiescore
1.089
het is moeilijk te vergelijken dus misschien moet je stoppen

Wow ik sla stijl achterover van deze argumentatie

.Net met een 10x zo grote playerbase die evenveel of in veel gevallen minder spelers heeft als .nl op hp/cl? Wow hoe trots...

En nog al die pauper instellingen zoals massa stammen en onbeperkt edellooplimiet

Kansloos
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Boosten op een classic gaat wel echt nergens over tho? Je hebt een 2e dorp binnen wat? 5 dagen?
 
Reactiescore
16
Wow ik sla stijl achterover van deze argumentatie

.Net met een 10x zo grote playerbase die evenveel of in veel gevallen minder spelers heeft als .nl op hp/cl? Wow hoe trots...

En nog al die pauper instellingen zoals massa stammen en onbeperkt edellooplimiet

Kansloos
het is dom om te vergelijken, maar je lijkt tijd te hebben, dus blijf hypothetische dingen verzinnen
 
Reactiescore
1.089
Ja joh, jij begrijpt er veel van blijkt
 
Reactiescore
298
Wow ik sla stijl achterover van deze argumentatie

.Net met een 10x zo grote playerbase die evenveel of in veel gevallen minder spelers heeft als .nl op hp/cl? Wow hoe trots...

En nog al die pauper instellingen zoals massa stammen en onbeperkt edellooplimiet

Kansloos
Nouja Martijn, die dorpeninfo die je van twstats haalt gaat natuurlijk niet over huidige classicronde, maar betrekt de gehele cl-geschiedenis (nog steeds meer dan .net).

Maarja .net blijft wel trash, zoals je zegt is de meta daar gewoon zoveel mogelijk debielen in je clubje verzamelen en je tegenstander de vernieling in schieten met katas. Daarom ook dat iig op nl-classic er liever vanaf wordt gezien zodat je daadwerkelijk slimme tactieken en oorlogen voorbij ziet komen. Heb t beide gespeeld, tweede gaf me zowel als aanvaller als verdediger veel meer plezier.
 
Reactiescore
1.089
Nouja Martijn, die dorpeninfo die je van twstats haalt gaat natuurlijk niet over huidige classicronde, maar betrekt de gehele cl-geschiedenis (nog steeds meer dan .net).

Het aantal spelers lijkt geupdate te worden, elke keer bij een nieuwe. Met het aantal dorpen lijkt dat niet, je hebt gelijk.

Maar zelfs dan nog blijft mijn argument staan want het is niet onjuist. Zo is hun classic van nov 2020 aan het einde van de rit maar een dorpen totaal van 3655, dat is dus kleiner dan de huidige NL classic qua grootte die zit op 3800. Op .net zaten ze met 12 man in de stam. Hun classic van mei 2021 zat .net op het einde met 5500 dorpen, daar gaat deze classic ook wel in de buurt komen. Dat spelen ze dan met stamledenlimiet van 15 man. Dat zijn gewoon massa stammen voor zulke kleine werelden

Of wat dacht je van CL21, toen we nog 10k dorpen op de classic hadden (Leon had 25% van de dorpen, a 2500 dorpen), die wereld zijn we gefinished met 4 spelers in de stam. In de vergelijkbare periode hadden ze op .net een HP wereld die net aan 5000 dorpen aantikte. Dat is de helft dus, en daar hadden ze een stamlimiet van 18...
Ik vind het echt kansloos.
 
Laatst bewerkt:

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
ik heb even snel de tegenstanders bekeken, en dit is wederom een classic waar ik zal zegevieren
 
Reactiescore
5.597
ik heb even snel de tegenstanders bekeken, en dit is wederom een classic waar ik zal zegevieren
Daar kijk ik niet van op Rob
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Waarschijnlijk het zelfde groepje of een samenwerking. -HS- in planning met ons over een gezamelijke aanval op CBZ besluiten midden in die planning om met cbz op ons te gaan. Tevens hadden ze een NAP van ons in beraad/aanvraag.

Dat dan ja, niet geheel zuiver maar bon, je vliegt dan dus met drie stammen op ons, dan kunnen katas er ook wel bij.
 

Bijlagen

  • AC336E23-DD26-43EF-A4B0-FABD3DA48BF9.jpeg
    AC336E23-DD26-43EF-A4B0-FABD3DA48BF9.jpeg
    475,8 KB · Weergaven: 59
  • 9BE70A18-28E3-4602-889E-C62CA0D3FD42.jpeg
    9BE70A18-28E3-4602-889E-C62CA0D3FD42.jpeg
    701,4 KB · Weergaven: 57
Reactiescore
756
Waarschijnlijk het zelfde groepje of een samenwerking. -HS- in planning met ons over een gezamelijke aanval op CBZ besluiten midden in die planning om met cbz op ons te gaan. Tevens hadden ze een NAP van ons in beraad/aanvraag.

Dat dan ja, niet geheel zuiver maar bon, je vliegt dan dus met drie stammen op ons, dan kunnen katas er ook wel bij.
Wel mooi blok bro. Ben je weer eventjes van af.
 
Reactiescore
1
Waarschijnlijk het zelfde groepje of een samenwerking. -HS- in planning met ons over een gezamelijke aanval op CBZ besluiten midden in die planning om met cbz op ons te gaan. Tevens hadden ze een NAP van ons in beraad/aanvraag.

Dat dan ja, niet geheel zuiver maar bon, je vliegt dan dus met drie stammen op ons, dan kunnen katas er ook wel bij.

Wij werken niet samen met -HS- hoor, ik braak zelf van die gasten ;)
 
Bovenaan