Kata aanval

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Ik wed dat jij het soort speler bent dat alleen op de nederlandse server speelt en denkt dat ze de beste zijn. En nu ze een echte uitdaging hebben, klagen ze. Jij bent het type speler dat denkt dat hij de beste is, maar als je je realiseert dat je niet de beste bent, klaag je totdat je het voordeel hebt.
Wym? Twcup gewonnen jaren terug op .net? Easy W
 
Reactiescore
276
Wat laat iedereen zich hier kennen, zeg.

Ik snap wel waarom Duckje iemand zoekt met focus op het forum, lol.
 
Reactiescore
973
Coming from guys who are offended by the word ‘catapult noob’, this is pure irony. I’m just enjoying you guys’ lack of any intelligence whatsoever. A rock has more IQ than you guys combined it seems.

Kan je je tamagoochi's niet is wat te eten geven, ze veranderen in een paar dolle ratten.
 
Reactiescore
338
Hallo allemaal

Mag ik vragen het soms iets beleefder te houden. Ik weet dat het het heetst van de strijd is en sommige een andere mening delen, maar toch.

Ook is het een .nl forum, dus in het Nederlands graag.

Groetjes
Jullie forummod
DenDuvel
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Zo hoog is je IQ dan precies toch niet?
Oh sorry wist niet dat je voor een hoog IQ elke diersoort op de planeet moest kennen. Jij weet zo te zien niet eens hoe een IQ wordt berekend of wel?
Mijn excuses oppermachtige hollander
 
Reactiescore
469
Mijn interns? Ik weet van niks. Ik heb 1 intern gehad, en die was full def, dus lijkt me sterk. Maar oké, als je een zondebok nodig hebt, mag je best mij aanwijzen :rolleyes:
Dan mag jij mij wel eens uitleggen hoe je het voor elkaar krijgt om tot en met 6 dorpen amper 922 oda te pakken. (ohja en een full def start :redface: )
 
Reactiescore
64
Dan mag jij mij wel eens uitleggen hoe je het voor elkaar krijgt om tot en met 6 dorpen amper 922 oda te pakken. (ohja en een full def start :redface: )

Omdat ik wel hulp kreeg van stamgenoten met clearen ;) . Kijk maar naar mijn stamgenoot Excited Delirium, pakte als eerst 10k OD. Maar als dat ook al niet mag, moet iemand me uitleggen wat de regels dan precies zijn rondom elkaar en stamgenoten helpen, want iedereen lijkt er andere mening over te hebben en ik wordt er niet wijzer van. Mag je stamgenoten helemaal niet meer helpen? moet je alles solo doen?
 
Reactiescore
449
Imagine trashtalken op mensen die hier al jaren rondhangen terwijl je zelf je account vandaag aangemaakt hebt. Dan A. verberg je wie je bent of B. ben je echt het laagste niveau dat TW te bieden heeft. Oh en kata's zijn voor noobies mvg.
 
Reactiescore
188
Omdat ik wel hulp kreeg van stamgenoten met clearen ;) . Kijk maar naar mijn stamgenoot Excited Delirium, pakte als eerst 10k OD. Maar als dat ook al niet mag, moet iemand me uitleggen wat de regels dan precies zijn rondom elkaar en stamgenoten helpen, want iedereen lijkt er andere mening over te hebben en ik wordt er niet wijzer van. Mag je stamgenoten helemaal niet meer helpen? moet je alles solo doen?

Hahaha maar dat was niet jouw stam die aanval waar jij achter timde
 
Bovenaan