Kata aanval

Reactiescore
1.089
Bs, solo speelden deze lui ook zo goed als elke wereld kapot.

Afgelopen 5 classics heeft elk een totaal andere winnaar gehad, dus dit slaat natuurlijk volledig nergens op.

Het klopt echt totaal niet inderdaad wat die Don Hassies beweerd. Denk zelfs dat de samenstelling van de winnaars de afgelopen 10 classics behoorlijk verschillend was.
Alleen 19/20/21 hadden enigszins wat gelijke winnaars maar ook tegelijk heleboel verschillende.
 
Reactiescore
17
@jvds11 zal andere stam zijn geweest op de classic die je bedoelt,

kun je aangeven waar we de kata’s gespamd hebben en wanneer?

klopt dat er idd meerdere winnaars zijn geweest de laatste classics maar de heren hierboven behoren veelal tot de groep met daarvoor gaand vele classics gewonnen
 
Reactiescore
1.089
klopt dat er idd meerdere winnaars zijn geweest de laatste classics maar de heren hierboven behoren veelal tot de groep met daarvoor gaand vele classics gewonnen

Sorry? Op wie bedoel je dan precies want met heren hierboven voel ik mij aangesproken. Maar als je Rob en Ik bedoeld lijken je eerdere beweringen van tot een paar pagina s terug wel heel erg klucht waardig
 

DeletedUser84257

Guest
Aha, dus als je veel classics gewonnen hebt mag je hier niet meer posten.
Exit @Rob. veelvoudig klessik winnar
 
Reactiescore
460
@jvds11 zal andere stam zijn geweest op de classic die je bedoelt,

kun je aangeven waar we de kata’s gespamd hebben en wanneer?

klopt dat er idd meerdere winnaars zijn geweest de laatste classics maar de heren hierboven behoren veelal tot de groep met daarvoor gaand vele classics gewonnen
Btw jullie BG, HS, gooit ook kata's. Niet dat jullie caren en waarschijnlijk weten jullie dit al en gaat er niets veranderen tusse jullie banden.
Vergeet niet dat je in een stam zit die al veel tegen de nl normen heeft klaargespeeld, op je AF account en dat je je naam voor de volgende classics aan het maken bent he vriend.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Btw jullie BG, HS, gooit ook kata's. Niet dat jullie caren en waarschijnlijk weten jullie dit al en gaat er niets veranderen tusse jullie banden.
Vergeet niet dat je in een stam zit die al veel tegen de nl normen heeft klaargespeeld, op je AF account en dat je je naam voor de volgende classics aan het maken bent he vriend.

Hoewel ik net zo goed geen fan ben van katas snap je denk ik zelf ook wel dat het .net groepje er weinig om geeft wat je allemaal zegt.. Ze komen hier om een wereld te winnen en vertrekken daarna waarschijnlijk. Dat ze dat doen op hun manier, waar .nl nooit zo speelt, ga je niks aan doen behalve zelf je katas op stal houden en blocken.
 
Reactiescore
660
De langste tijd van Opus was ik ingame moderator voor wereld 1. Pas toen ik daarmee stopte heb ik iets van een dag ofzo in Opus gezeten op uitnodiging van Amokro, maar de vorige eigenaar van het account dat ik over zou nemen kreeg cold feet en wilde het weer terug. Sowieso was dat al wel na het hoogtepunt hoor.

Opus heeft wel invloed gehad, maar we zijn nu alweer dik 10 jaar verder ook he (ongelooflijk eigenlijk), dus ik denk dat die invloed ook wel weer vervaagd is in de jaren. Zo had Opus volgens mij op een gegeven punt wel 30 leden ofzo, iets wat nu als "massa" zou worden aangeduid. Maar voor de details kun je misschien beter bij Duckje wezen, die heeft lang in Opus gezeten en is daarna ook permanent betrokken gebleven bij het spel.

In mijn ervaring ligt het niveau op de .net wereld sinds de afgelopen jaren hoger dan op de .nl werelden.
Maar ik heb natuurlijk ook maar een limited sample size daarin, want ik speel lang niet iedere wereld mee.

30 leden in opus. Ik vrees ervoor, ga mijn hand er niet voor in het vuur steken maar denk echt van niet. Maar het is zeker zo dat er al redelijk wat leuke ongeschreven afspraken waren die het spelniveau ten goede kwamen. Vergeet niet dat je toen nog kon aanvallen met 1 unit en er op een bepaald ogenblik tegenstanders van opus niets anders op gevonden hadden dan 1000'en van die fake aanvallen te sturen, zoveel dat de server lag kreeg.

Duckje heeft idd lang in opus gezeten en is altijd betrokken geweest bij het spel (beetje partijdigheid zijn we zelfs niet vergeten). Opus heeft idd invloed gehad op de evolutie op .nl die je tot op heden eigenlijk nog steeds ziet. Geen noob katagestuur, geen massastammen en fair spel (al heeft dit het eigenlijk niet al te lang volgehouden)
 
Reactiescore
660
Ah, het zijn .net spelers die hier komen trollen.
Toen ik begon met spelen stond .net al bekend om zijn massastammen, kata's en laag niveau.
Als ik het mij goed herinneren, heeft tw.nl juist kleine stammen, relatief weinig kata's etc. door de afkeer van .net.

1 van dé stammen van vroeger, Opus W1, heeft hier invloed opgehad. Ragey zal dit mogelijk beter weten, jij zat daarin toch?
Jij zelf toch ook KPHS??
 
Reactiescore
276
30 leden in opus. Ik vrees ervoor, ga mijn hand er niet voor in het vuur steken maar denk echt van niet.
Ik weet niet hoe accuraat TWStats toen was, maar op eerste gezicht lijk ik er niet ver af te zitten: Click.

(beetje partijdigheid zijn we zelfs niet vergeten)
Ik was altijd onpartijdig hoor. Maar ik snap wel wat je bedoelt. Zaken als die "Latijnse teksten zijn wel toegestaan" regel waren wel een grote :D inderdaad.

Welk fair spel? Dan moet je tegenwoordig op de .nl markt echt wel heel goed zoeken tussen alle multi-accounters, boosters, pushers, dorpenuitbouwers, backstabbers, etc etc etc...
 
Reactiescore
9
Reactiescore
1.149
Wieeeeh
 
Reactiescore
1.149
Ben wel benieuwd of we voor 't einde van de wereld nog te zien krijgen hoe de .netters het gaan doen zonder kata's, want momenteel is daar bijzonder weinig van te zien.

Ik zit te wachten op die van jou!:cata:
 
Reactiescore
119
Had ik geweten dat dit topic er was, dan had ik al eerder gereageerd, want voel me wel genoodzaakt even een boekje hierover open te doen:

Het mooie is dat Don Hassies, Hokkkko etc. al eerder classics hebben gespeeld op .NL en uit eigen ervaring weet ik dat met name Björn (Don Hassies) "wel even ging deffen" op Classic 24. Puntje bij paaltje compleet weggevaagd. Zij zijn toen naar .NET gegaan om daar maar eens te proberen en komen nu dan maar eens terug om te kijken of ze al beter zijn geworden, maar wel met de nodige vriendjes om hun eigen inactiviteit en kwalitatieve tekortkomingen te verbergen (uit betrouwbare bron, één van jullie stamleden namelijk). Schaam je Björn en Niels, jullie weten heel goed waar ik het over heb, want op Classic 24 waren jullie nergens te bekennen toen de "gevestigde orde" bij ons aan de deur stond en we aangevallen werden. Ineens hadden jullie het druk met studie en ditjes en datjes en kon ik jullie shit opruimen.

De .NETTERS die hier nu dus spelen zijn geen echte .NETTERS pur sang, het zijn gewoon verkapte .NL'ers die hier geen classic konden winnen en dit nu maar proberen door .NET-maniertjes naar hier te halen. Grappenmakers zijn jullie, schaam je de ogen uit de kop man.
 
Reactiescore
17
Ik ben nooit druk geweest met ditjes en datjes maatje.. het was een gedane zaak, en die grote mond van je staat je helemaal niet.. oud speler en uitgekotst bij schedel ben je. Je mocht blijkbaar met de ‘gevestigde orde’ op een account spelen.. chapeau

natuurlijk spelen we vaker op nl server .. al 13 jaar of meer..

het is een spel en als je weg gespeeld wordt door een account 6-7x zo groot dan begin je ergens anders.. maar gerund ben ik nog nooit.. heb gewonnen en verloren.. maar runnen nee, nooit..

bedankt voor je serieuze bijdrage aan de community
 
Reactiescore
8
Had ik geweten dat dit topic er was, dan had ik al eerder gereageerd, want voel me wel genoodzaakt even een boekje hierover open te doen:

Het mooie is dat Don Hassies, Hokkkko etc. al eerder classics hebben gespeeld op .NL en uit eigen ervaring weet ik dat met name Björn (Don Hassies) "wel even ging deffen" op Classic 24. Puntje bij paaltje compleet weggevaagd. Zij zijn toen naar .NET gegaan om daar maar eens te proberen en komen nu dan maar eens terug om te kijken of ze al beter zijn geworden, maar wel met de nodige vriendjes om hun eigen inactiviteit en kwalitatieve tekortkomingen te verbergen (uit betrouwbare bron, één van jullie stamleden namelijk). Schaam je Björn en Niels, jullie weten heel goed waar ik het over heb, want op Classic 24 waren jullie nergens te bekennen toen de "gevestigde orde" bij ons aan de deur stond en we aangevallen werden. Ineens hadden jullie het druk met studie en ditjes en datjes en kon ik jullie shit opruimen.

De .NETTERS die hier nu dus spelen zijn geen echte .NETTERS pur sang, het zijn gewoon verkapte .NL'ers die hier geen classic konden winnen en dit nu maar proberen door .NET-maniertjes naar hier te halen. Grappenmakers zijn jullie, schaam je de ogen uit de kop man.

Wat een grap dat je 'hier even een boekje over open komt doen'.

CL24 zijn we toen samen gestart. Overduidelijk was sinds het begin, wat ook meerdere keren in onze chats naar boven kwam, was dat het 24u later starten ons een achterstand had opgeleverd die lastig te overkomen was. Plan switchte naar de rim in edelen om vanaf daar sterker te kunnen starten. Werkte absoluut niet, waar wij fair ons verlies namen en het jou is gelukt op dat account te gaan spelen. Gefeliciteerd met het winnen van een classic waar je van account op account bent gejumpt omdat je telkens net niet goed genoeg was werd weggevaagd.

Overigens Lars (want blijkbaar is het okay om IRL namen te noemen? nog een misselijke streek van je), waarom heb je me om de 2 weken op discord gevraagd of ik een account van je kon joinen omdat het te druk werd voor je zelf als wij zulke vreselijke spelers zijn?

Of het:
Screenshot 2021-09-03 at 10.32.46.png
 
Reactiescore
119
Wat een grap dat je 'hier even een boekje over open komt doen'.

CL24 zijn we toen samen gestart. Overduidelijk was sinds het begin, wat ook meerdere keren in onze chats naar boven kwam, was dat het 24u later starten ons een achterstand had opgeleverd die lastig te overkomen was. Plan switchte naar de rim in edelen om vanaf daar sterker te kunnen starten. Werkte absoluut niet, waar wij fair ons verlies namen en het jou is gelukt op dat account te gaan spelen. Gefeliciteerd met het winnen van een classic waar je van account op account bent gejumpt omdat je telkens net niet goed genoeg was werd weggevaagd.

Overigens Lars (want blijkbaar is het okay om IRL namen te noemen? nog een misselijke streek van je), waarom heb je me om de 2 weken op discord gevraagd of ik een account van je kon joinen omdat het te druk werd voor je zelf als wij zulke vreselijke spelers zijn?

Of het:
Bekijk bijlage 30177

Jullie gingen rennen, dus geen excuses zoeken voor hoe de situatie was. Jullie gooiden het bijltje er al bij neer voordat jullie ook maar iets moesten doen, wat in mijn ogen getuigt van zwakte. Onze ligging was verre van ideaal, diplomatisch gezien heb ik veel sprongen moeten maken, maar ik was er tenminste om dat allemaal te doen. Daarbij is HAEX0RR 1. gewoon mijn eigen account die er is geweest vanaf begin tot eind ;) Jullie waren nergens te bekennen, onthoud dat maar goed. En inderdaad, ik heb je een tijdje terug gevraagd om een accountje te starten, omdat ik jou eerst een toffe gast vond, los van kwaliteit. Maar als ik nu dan zie hoe je hier op het AF je grote bek komt opentrekken terwijl je nul recht van spreken hebt, dan kots ik daarvan en doe ik graag een boekje open over mijn ervaringen met jou en Björn ;) En het moet dan maar op het AF, want als ik je op discord het vuur aan de schenen leg dan ren je ook weer weg en blokkeer je me. Een runner ben je en dat weet je maar al te goed!
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
17
Wat een grap dit

kom je nu echt alleen maar negatief doen zonder reden om ons persoonlijk aan te vallen?

wie heeft er een grote bek,

wat is je intentie met dit op het AF te delen?
Gewoon ruzie zoeken

nu zal je het wel ‘runnen’ noemen maar ik ga hier niet verder op in, logisch toch
 
Bovenaan