Karma hun Karma, eigen principes overboord gooien als het hen uitkomt ontrafeld.

DeletedUser67517

Guest
Kweenie waar het over gaat. Maar nuanceren is wat anders dan niet de waarheid vertellen bruh
 

DeletedUser77681

Guest
Stelletje muggenzifters allemaal. Lekker uitknijpen en blijven zagen aan die stoelpoten.

Ah ja dus een screen van een skype gesprek vol onwaarheden posten, en dan gaan klagen als men daar op ingaat.
Dus je geeft mensen een zaag, en gaat dan huilie huilie doen als men die voor je eigen stoelpoten gebruikt?

Goed verhaal weer Dave.
 

DeletedUser4771

Guest
Ah ja dus een screen van een skype gesprek vol onwaarheden posten, en dan gaan klagen als men daar op ingaat.
Dus je geeft mensen een zaag, en gaat dan huilie huilie doen als men die voor je eigen stoelpoten gebruikt?

Goed verhaal weer Dave.
Klagen als men daar op in gaat? Volgens mij pak je de hele andere kant van het verhaal. Het gaat hier om een oud speler die actief was op Diego the Demolisher. Eerste hand informatie is in de meeste gevallen vrij valide en plausibel. Nu wordt er echter gesteld dat de eerste hands informatie van deze speler dit niet is. Wij zeggen echter deze speler vol te vertrouwen gezien we inmiddels al een aantal weken goed samenwerken en eerdere geschillen hebben opgelost. Ipv dat jullie blijven "zagen" over een verdere bevestiging van ons omtrent het vertrouwen van deze speler, kan je er ook een keer voor kiezen om je eigen verhaal te vertellen omtrent die uittingen. Het enige wat ik gezien heb is iets in de vorm van deze speler is een stabber, hij was alles wat fout ging in het verleden, enz enz. Wel erg makkelijk natuurlijk om alles zo af te schuiven en nog makkelijker omdat deze speler voor jullie nu op een concurrerent account zit. Als je dit anders ziet blijft het een welles nietes spelletje en kunnen we beter onze tijd anders besteden.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Klagen als men daar op in gaat? Volgens mij pak je de hele andere kant van het verhaal. Het gaat hier om een oud speler die actief was op Diego the Demolisher. Eerste hand informatie is in de meeste gevallen vrij valide en plausibel. Nu wordt er echter gesteld dat de eerste hands informatie van deze speler dit niet is. Wij zeggen echter deze speler vol te vertrouwen gezien we inmiddels al een aantal weken goed samenwerken en eerdere geschillen hebben opgelost. Ipv dat jullie blijven "zagen" over een verdere bevestiging van ons omtrent het vertrouwen van deze speler, kan je er ook een keer voor kiezen om je eigen verhaal te vertellen omtrent die uittingen. Het enige wat ik gezien heb is iets in de vorm van deze speler is een stabber, hij was alles wat fout ging in het verleden, enz enz. Wel erg makkelijk natuurlijk om alles zo af te schuiven en nog makkelijker omdat deze speler voor jullie nu op een concurrerent account zit. Als je dit anders ziet blijft het een welles nietes spelletje en kunnen we beter onze tijd anders besteden.

https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/top-flopstammen.195919/page-83#post-6058243

Lees dan het forum he ;)
 

DeletedUser39679

Guest
Klagen als men daar op in gaat? Volgens mij pak je de hele andere kant van het verhaal. Het gaat hier om een oud speler die actief was op Diego the Demolisher. Eerste hand informatie is in de meeste gevallen vrij valide en plausibel. Nu wordt er echter gesteld dat de eerste hands informatie van deze speler dit niet is. Wij zeggen echter deze speler vol te vertrouwen gezien we inmiddels al een aantal weken goed samenwerken en eerdere geschillen hebben opgelost. Ipv dat jullie blijven "zagen" over een verdere bevestiging van ons omtrent het vertrouwen van deze speler, kan je er ook een keer voor kiezen om je eigen verhaal te vertellen omtrent die uittingen. Het enige wat ik gezien heb is iets in de vorm van deze speler is een stabber, hij was alles wat fout ging in het verleden, enz enz. Wel erg makkelijk natuurlijk om alles zo af te schuiven en nog makkelijker omdat deze speler voor jullie nu op een concurrerent account zit. Als je dit anders ziet blijft het een welles nietes spelletje en kunnen we beter onze tijd anders besteden.

Nee Dave, je snapt er weer is geen klote van! Ook deze discussie begon jij met een steek naar Diego van "zullen ze de stam alweer geleaved zijn". Hierop reageren wij dat het je nieuwe stamgenoot is die hier de grootste heisa van maakte. Vervolgens doe jij het weer af met 1 Skype message omdat je zo denkt gelijk te hebben. Daarop wordt inderdaad gewoon gereageerd. Dus jij klaagt als wij erop ingaan, en is het dus niet andersom. Beetje loze kreten en onwaarheden roepen maar dan de onschuld spelen als erop gereageerd wordt. Is dat niet omgedraaid?

Wij hebben er in eerste instantie juist voor gekozen om het gesloten te houden. Omdat het niks afdeed om het derden te gaan vertellen. Echter maakt hij dus nu de keuze om zich erin te betrekken door W50 te spelen bij de concurrent. En daar dus open boek te spelen naar zijn eigen waarheden.

Verder roep je altijd maar dat je niks van het AF moet aantrekken en vooral dat het geen waarde heeft. Echter steek jij steeds met opmerkingen op het forum. Echt Dave, ik zeg dit niet snel volgens mij over iemand.. maar je bent echt ma een zielige hypocriete zak.
 

DeletedUser

Guest
Spraken van een omgekeerd evenredig verband. Bijna niemamd neemt jou meer serieus, terwijl dit er bij de joey wel velen zijn.

Gelukkig neem ik mijn eigen posts ook totaal niet serieus, in tegenstelling tot jij en je eigen boekwerken, waarin je uiteindelijk nog niks zegt :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser66265

Guest
Gelukkig neem ik mijn eigen posts ook totaal niet serieus, in tegenstelling tot die boekwerken, waarin je uiteindelijk nog niks, zegt van jou :)
Volgens mij zeg je hier nu onbedoeld dat je mijn boekwerken wel serieus neemt.

Hebben we toch nog iets gemeen. we zijn beiden slecht in het verkondigen van hetgeen we bedoelen.
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij zeg je hier nu onbedoeld dat je mijn boekwerken wel serieus neemt.

Hebben we toch nog iets gemeen. we zijn beiden slecht in het verkondigen van hetgeen we bedoelen.

Ik ben de beroerdste niet, en heb daarom mijn post bewerkt.
 
Bovenaan