Karma hun Karma, eigen principes overboord gooien als het hen uitkomt ontrafeld.

Reactiescore
86
Begrijp dat je je co wil beschermen Steff maar als je objectief zou kijken naar wat voor leugens hij de wereld ingooit dan is dat zeker niet overdreven. Ik sta echt versteld als ik af en toe de logjes zie.

Naast de gebeurtenissen die tot de kick hebben geleid heeft hij ook na de kick gedrag vertoont wat echt zeer bedenkelijk is. Bijvoorbeeld met leugens stamgenoten tegen ons ophitsen (waardoor hij uiteindelijk het zo ver heeft gekregen dat zij hem op hun acc hebben gelaten en ons bijna een ban hebben bezorgd) maar ook in zijn nieuwe stam (Calm) heeft hij overduidelijk onjuiste verhalen vertelt.

We vonden het al raar dat jullie hem in Calm lieten (na alles wat er is gebeurd) maar als jullie na alle controverse toch klakkeloos de sprookjes die hij jullie verteld aannemen dan is het toch wel begrijpelijk.

@Legitius grappig dat je die post liked maar dat logje dat jij bijvoorbeeld liet zien is het perfecte voorbeeld van waarom hij geen fatsoen heeft (is namelijk gewoon 100% bullshit).
 

DeletedUser69389

Guest
Ach al met al ben ik blij dat wij als LKO nooit Calm zijn gejoind. Zeker met de wetenschap welk acc tegen was en hoe die nu loopt te verdedigen...
 

DeletedUser77681

Guest
overdrijven is ook een kunst.

Je bedoeld dat de persoon in kwestie meerdere malen is verzocht om normaal te doen op het Calm forum, toen hij Dave zover kreeg dat die wilde stoppen.

En nu met de verklaring aankomt "ik wilde ook es tegen schenen aanschoppen"
Ware het niet dat hij degene was die met alle geweld Calm wou verlaten...
Heb je daar ook nog een mooi woord voor mss?

Maar goed, bijna iedereen die toen in Calm zat is inmiddels geinternd, van de huidige leden zal niemand dat betreffende topic gelezen hebben schat ik zo in.
 

DeletedUser73696

Guest
Net of iemand ooit had verwacht dat Calm een kans maakte.
 
Reactiescore
1.075
Begrijp dat je je co wil beschermen Steff maar als je objectief zou kijken naar wat voor leugens hij de wereld ingooit dan is dat zeker niet overdreven. Ik sta echt versteld als ik af en toe de logjes zie.

Naast de gebeurtenissen die tot de kick hebben geleid heeft hij ook na de kick gedrag vertoont wat echt zeer bedenkelijk is. Bijvoorbeeld met leugens stamgenoten tegen ons ophitsen (waardoor hij uiteindelijk het zo ver heeft gekregen dat zij hem op hun acc hebben gelaten en ons bijna een ban hebben bezorgd) maar ook in zijn nieuwe stam (Calm) heeft hij overduidelijk onjuiste verhalen vertelt.

We vonden het al raar dat jullie hem in Calm lieten (na alles wat er is gebeurd) maar als jullie na alle controverse toch klakkeloos de sprookjes die hij jullie verteld aannemen dan is het toch wel begrijpelijk.

Gaat er niet om dat ik hem klakkeloos geloof, of niet, het feit is alleen dat niemand het tegendeel kan of wil aantonen.
Ik vertrouw de spelers waarmee ik samen speel, en zolang dat vertrouwen niet geschaad word zal ik hem blijven vertrouwen en het voordeel van de twijfel geven.
 

DeletedUser73904

Guest
Je bedoeld dat de persoon in kwestie meerdere malen is verzocht om normaal te doen op het Calm forum, toen hij Dave zover kreeg dat die wilde stoppen.

En nu met de verklaring aankomt "ik wilde ook es tegen schenen aanschoppen"
Ware het niet dat hij degene was die met alle geweld Calm wou verlaten...
Heb je daar ook nog een mooi woord voor mss?

Maar goed, bijna iedereen die toen in Calm zat is inmiddels geinternd, van de huidige leden zal niemand dat betreffende topic gelezen hebben schat ik zo in.

Wat ik weet, en ja dat heb ik van een toenmalig insider, is dat jullie vooral stamgenoten uit liepen te schelden en arrogant te doen. Daardoor schenen jullie 3 accounts niet populair te zijn geweest in het toenmalig Calm.
 

DeletedUser66265

Guest
Wauw, wat een uitermate droevig doch lachwekkend topic is dit. Het wordt mij mede hierdoor pijnlijk duidelijk waarom het niet verstandig is om iedereen dezelfde forumrechten te geven. Mensen kunnen daar niet mee omgaan. Een zwakke post die in het top/flop stammen topic behoort, krijgt nu zijn eigen topic. Een post die, mede gelet op de inhoud, of misschien juist het gebrek eraan, zelfs in de praathoek zijn bestemming zou moeten vinden.

Ik las de post van underground terwijl ik mij in de trein bevond. Al wegzinkend in mijn gedachten doemden een aantal vragen bij mij op. Plots vroeg ik mij af wat het verschil was tussen underground en de razende sprinter die dienst deed als mijn vervoer. Al snel kwam ik tot een antwoord. Zoals iedereen misschien wel weet heeft de NS met enige regelmaat vertraging. Dit komt door het volgende. Zodra de trein het spoor bijster is houdt hij ermee op. Dit is dan ook meteen het grote verschil met underground. Underground is het spoor volledig bijster en kraamt dan maar wat uit. Hij houdt er niet mee op, het tegendeel zelfs. Hij spuwt zoveel onzin uit dat, wanneer we dit om konden zetten in voedsel, er geen spraken meer zou zijn van honger in de wereld.

Toen ik de naam van dit topic las vroeg ik mij af hoe die tot stand zou zijn gekomen. Was underground dronken, was hij stoned, of misschien wel beiden? Want laten we eerlijk wezen. Deze titel klinkt toch voor geen meter? De titel is langer dan de gemiddelde post van menig persoon op het af, toch geeft het minder info. Dit om het simpele feit dat de titel enkel bestaat uit wat namen en woorden die door elkaar zijn gegooid. Toen underground dit bedacht klonk het ongetwijfeld goed, jammer dat het nergens op slaat. En dan hebben we het nog niet eens gehad over de post die achter deze titel schuil gaat. Die twee zijn eerlijk waar identiek aan elkaar. De titel raakt, net als de inhoud, kant noch wal. Wel mijn complimenten voor de consistente lijn, underground. Veel mensen hebben er moeite mee om hun titel op het verhaal af te stellen. Jij blinkt daar in uit!

Het aller ergste is nog wel dat de grap nu nog moet komen. Ondanks dat ik vanwege het bovenstaande al behoorlijk vrolijk werd, wordt het nu helemaal hilarisch. We komen nu namelijk op het punt dat underground, oftewel rhei, oftewel snurk, karma beschuldigt van vies spel. Ik kom eerlijk waar niet meer bij. De stam die continu uit elkaar valt, de stam die continu obscure acties onderneemt, de stam die principe na principe breekt. Precies die stam, of in ieder geval een lid daarvan, komt karma hier beschuldigen van smerig spel. Dit is de creme de la creme onder de hypocrisie, Dit zou het perfecte voorbeeld van de pot verwijt de ketel kunnen zijn. Moge het niet dat Karma altijd eerlijk en correct heeft gespeeld.

Laten we de beschuldiging onder de loep nemen alvorens mensen hier verkeerde conclusies gaan trekken. Underground beschuldigt karma van smerig spel omdat er vanuit karma vv wordt gedraaid op accounts die snurk onder vuur nemen. Zijn argumentatie hierachter is als volgt. Karma heeft in het verleden laten blijken een ontiegelijke hekel te hebben aan bepaalde accounts die snurk aanvalt, daarom is het smerig dat karma nu hun vv draait. Deze redenatie slaat natuurlijk nergens op. Maar aangezien we ons nu toch in deze hoek van het verhaal bevinden zal ik het verhaal iets trachten te verduidelijken. Het is namelijk Rhei die hier opnieuw smerig speelt.

Op een mooie zonnige dag recruiteerde oud-rhei de spelers Gewoonthijs en gollem. Deze spelers stapte over van de kant van karma naar oud-rhei. Dit nota bene terwijl er een massa gaande was waarvan deze spelers alle ins en outs wisten. Gewoonthijs en gollem hebben karma dus bijzonder hard gestabt. Dit deed rhei helemaal niks, ze moedigde het zelfs aan. Ze profiteerde van het feit dat gewoonthijs en gollem geen geweten hadden. Dit is natuurlijk discutabel. Het echte smerige gedeelte moet nu echter nog komen. Oud-rhei bleek een grote waardeloze bende te zijn en viel uit elkaar. Hieruit ontstond rhei met vrijwel eenzelfde samenstelling als oud rhei. Enkel sloten ze nu gewoonthijs en gollem buiten, en recruiteerde ze de oud-stamgenoten van gewoonthijs en gollem. Gewoonthijs en gollem hadden nu geen vrienden meer en waren nu simpel edelvoer. Simpel edelvoer voor de spelers van rhei. Een tactische meesterzet als het aankomt op gratis dorpen, maar een uitermate vieze actie uiteraard. Ik denk dat we een actie als deze wel als stab kunnen bestempelen.

Juist omdat Rhei besloot het spel zo vies te spelen accepteerde karma de vv's. karma laat de spelers gewoonthijs en gollem niet in karma komen, noch helpen wij die spelers voor hun eigen gewin. Wij nemen enkel hun vv aan met de belofte dat we rhei zullen straffen voor hun smerige actie. Karma is dus geen vieze stam. Het tegendeel wordt een ieder nu wel duidelijk me dunkt. Karma vecht tegen het onrecht en probeert smerige acties te verbannen uit deze wereld. Rhei is begonnen aan een zoveelste discutabele actie en probeert nu de schuld in de schoenen van karma te schuiven. Leuk geprobeerd underground, maar niet gelukt. Ik denk dat jij een voorbeeld moet nemen aan die sprinter waar ik in zat en moet erkennen dat je het spoor bijster bent. Als je het dan ook nog voor elkaar krijgt om verder je mond dicht te houden komt het vast en zeker ooit wel goed met jou.
 

DeletedUser71618

Guest
Dat vind ik nou een behoorlijk overdreven stukje propaganda Nikk1k1i1i1(enz.)

Wat mij betreft was Snurk laat met het achterlaten van de stabbers toen ze achter het verhaal gekomen waren. Of dat kwam omdat ze gewoon Snurk niet meer als stam zagen en daarom de moeite niet namen of welke andere reden ook, dat zal allemaal wel. Echter beschrijf jij het nu een stab dat ze leden die blijkbaar vieze acties uitgevoerd hebben achterlaten? Als Snurk er zelf van overtuigd was dat deze spelers vies spel lieten zien, dan is het toch klaar als een klontje dat ze eruit geflikkerd worden? Als jij nu een stab zou uitvoeren, zou het dan een stab van Karma zijn als ze jou eruit gooien?

Uiteindelijk blijft het een mening wat men vies vindt of achterbaks vindt.. Underground staat dan wel bekend erom alles achterbaks te vinden, als het maar bij de tegenstander gebeurt, maarja, bon. Zn uitwerking van die mening is alleen een beetje slap ook ja :D

Het enige dat ik me kan bedenken is dat je probeert een soortgelijke post qua inhoud te maken als de beginpost. Dit staat namelijk totaal niet gelijk met hoe je normaal redeneert. Maar als je dan op zo'n 'ludieke' manier probeert te counteren staat het een stuk beter als je echt weerlegt wat er in jullie schoenen geschoven wordt.
 

DeletedUser67517

Guest
Ik ken wel een een overeenkomst tussen een trein en Martijn, en dat is de omvang. Verder vind ik jouw post te veel ''jij-bakken'' en ''gullie deden het ook''. Dat is dan wel weer ondersteunend aan het verhaal van Martrein (hihi). Gezien ethisch handelen altijd op je eigen principes zou moeten worden gebaseerd.
 

DeletedUser70799

Guest
Is dat hier nou de mode om over alle stammen een eigen topic aan te maken :p?
 

DeletedUser77681

Guest
Wat ik weet, en ja dat heb ik van een toenmalig insider, is dat jullie vooral stamgenoten uit liepen te schelden en arrogant te doen. Daardoor schenen jullie 3 accounts niet populair te zijn geweest in het toenmalig Calm.

Tjah daar ga je al, Swiper heeft nooit in Calm gezeten, enkel Dora en Diego.
Het overgrote deel van de posts waar jij op doelt werd gepost door je huidige stamgenoot.
Wat ik in mijn vorige post overigens ook al aangaf.
Er heeft 1 speler van Dora getracht in poetische woorden aan te geven hoe hij dacht over een barb van 4k adelen 15 uur weg, en daar dan de stam voor vragen def in te zetten.
Dat kan je zien als arrogant, maar als je echt zo dom bent om dat soort fratsen in het prille begin van een wereld uit te halen, moet je niet raar op kijken als mensen daar wat anders over denken.
Voor de posts van Diego kan ik je nogmaals verzoeken aan te kloppen bij die stabber op Uthred.
 
Bovenaan