Karma hun Karma, eigen principes overboord gooien als het hen uitkomt ontrafeld.

DeletedUser69389

Guest
Beste mede AF-genoten,


de afgelopen dagen zijn wij als Rhei. tot een ontdekking gekomen die onze wenkbrauwen deed doen fronzen, want zoals we allemaal weten kwam er een flinke lading stront over Snurk heen toen op 23 september j.l. Gewoonthijs1 en Gollem toetraden tot wijlen Snurk. Om jullie geheugen even op te frissen heb ik even wat quotes verzameld:

En ja hoor mensen, Dan is het weer zover! Het kon weer es niet niet gebeuren!
En vandaag is onze gastheer Gewoonthijs1 oftewel Simon Stabber! Nou weet ik zeker dat vele mensen excuses hebben en vele mensen
het hier niet mee eens zijn. En daarom wil ik zo vrij zijn om alles lekker op mijzelf te nemen en al jullie vragen te beantwoorden!

Vraag nummer 1 (dit zal wel de comment zijn op mijn post van vele haters): Selection waarom is je zins opbouw zo slecht? Heb je dyslexie? of ben je gewoon dom want je spelling zuigt ook!

Antwoord: Beste mensen! Het spijt me voor mijn nogal slechte zins opbouw en spelling! ( + alles wat er omheen licht) Maar misschien moeten jullie de topic niet veranderen en jullie zelf even focussen op wat er hier word gezegd.

Vraag nummer 2 Gewoonthijs1 heeft gewoon niet gestabbed hoor! ( en ja dit is geen vraag maar een mening van een paar mensen die vast en wel zullen komen opdagen!)

Antwoord: Volgens mij begrijp je niet heel goed wat stabben inhoudt. Indien de persoon in een stam zit en overstapt naar een andere stam waar geen conflicten mee zijn geweest of momenteel zijn is dit nog zeer begrijpelijk. Maar! En ja hoor daar komt de Maar! Indien een speler overstapt naar een stam waar zijn eigen stam in een conflict mee zit word dit gezien als?????? en ja je kan het al antwoorden het is heel simpel niet moeilijk er hoeven geen uren lange discussie gevormd te worden want er is maar een woord en een uitleg voor dit raadseltje en het antwoord is Stabben

Natuurlijk snappen we ook allemaal hoe Gewoonthijs1 is en en hoe gewoontjes hij in het leven is en dat hij graag de staart tussen zijn benen neemt en wegrent zodra het te heet word onder zijn voeten en dit kunnen we allemaal begrijpen!

Wat ik wil zeggen dus. Beste Gewoonthijs1 (Simon) Je hebt zojuist je het vertrouwen dat de mensen in je had geschonden. Maar dit geld niet alleen voor de mensen in je stam maar ook voor de stam van waar je nu in zit. Mensen zullen je toch nooit 100% gaan kunnen vertrouwen want tja een dief blijft een dief zeggen ze wel eens. Ik wens je een fijne tijd toe in Tribal wars en hoop dat je er nog van zult kunnen genieten!

Met vriendelijke groeten

Selection

Dus tegenwoordig val je onder tuig als je zo nu en dan eens geniet van een jointje?

Maar dat verder terzijde. Ik denk toch wel dat een ieder met een klein beetje gezond verstand jullie overstap op zijn minst discutabel zal noemen. De vijandelijke stam joinen is één stap maar de vijandelijke stam joinen waar nota bene een massa op loopt die, als ik het goed begrijp, door jullie gepland is is bizar. Dan kun je hoog en laag springen wat je wilt maar 'positiever' dan vuil spel kunnen we dit niet noemen. Ik begrijp het donders goed dat je oud stamgenoten spreken over een stab. Als je mijn stamgenoot zou zijn geweest had ik mij in ieder geval verraden, bedrogen en betoeterd gevoeld. Gelukkig voor mij ben ik niet jullie stamgenoot.

Dat een stel noobs verder een actie als deze ondernemen zal mij dan ook mijn reet roesten. Wat ik vooral jammer vind om te zien is dat snurk zulke capriolen uithaalt. Hoe kan de snurkleiding hier nou mee akkoord gaan? Hebben ze gister allemaal zoveel gezopen dat ze vandaag onder invloed deze keuze hebben gemaakt?

Ach ja, wat verwacht je anders van een stam met spelers als gewoonthijs, gollem en sweehx? Als je zoveel wannabe topspelers bij elkaar gooit is het plan gedoemd te mislukken. Verder dan een beetje iq-loos farmen en deff sturen komen deze slelers niet.

Dat rebecca gewoon nog op sate speelde leek mij ook wel duidelijk gezien de p&p tijdens het wereldverloop. Dat men daar nu zo verbaast op reageerd vind ik maar raar. Ik ben benieuwd wat de leiding van snurk nu gaat doen.

Wat is er zo apart aan het feit dat Snurk er alles aan zou doen om de wereld te kunnen winnen? Na die twee stabbertjes van Cookie verbaast niks me nog hoor. Ik hoop dat Cookie nu ook beseft dat Snurk echt niet de oplossing is.

Alle mogelijke recruits wel aannemen en/of ze proberen te recruiten.. Net voor een massa je vijandige stam gaan saboteren door er stabbers uit te recruiten. Stokje terug in Snurk nemen terwijl je toch wist dat Firedrakan er nog op speelde. Ik kan nog wel even doorgaan, laten we het erop houden dat Snurk niet bepaald een degelijke stam is. :D

Het ziet er zo mooi uit hoe Snurk en hun nieuwe (stabbende) Leden hun hachje en eer proberen te redden hahahaha
ik weet zeker dat ze uren voor de spiegel hebben gestaan en hebben geoefend om zulke reacties te kunnen geven. Vind ook mooi
dat veel mensen om precies dit soort redenen uit hun stam in andere werelden de stabbers/stam verlaters tot nu toe zwart maken.

Maar ja ik vind het alleen maar mooi hoe Snurk zich verder en verder de grond in boort :D:D:D

Hier en ook later profileert Karma zich als de stam die over normen en waarden beweert te beschikken. Snurk werd verafgood als een stam die alle ethische regels aan zijn laars lapte en maar wat aan modderde en niet schuwde voor vies spel. Het recruiten van Gollem en Gewoonthijs was volgens Karma een grove schending. Als we kijken naar wat een Karma lid zei over het eventueel afstraffen:

Volgens mij is stabben de laatste tijd in? Maar ja iedereen weet dat Karma en Calm Snurk en Cookie wel even gaan straffen :)

Dan moet ik concluderen dat Karma zelf ook niet bepaald de schoonheidsprijs verdiend. Het is betreurenswaardig dat de stam Karma zich moet verlagen tot een niveau waarvan ze hun (voormalige) vijand van betichten. Dat ze accounts als Nino vv´en die onder vuur ligt door Rhei. nog tot daar aan toe, maar hetgeen waar we de laatste dagen zijn achter gekomen is toch wel het meest schrijnende geval. Want blijkbaar is hetgeen Gewoonthijs met Cookie spelers heeft gedaan opeens niet meer belangrijk, want nu het account aangevallen wordt door Rhei. dan is het opeens gerechtvaardigd dat de stam Karma opeens zijn vv gaat draaien.

En ja hoor mensen, Dan is het weer zover! Het kon weer es niet niet gebeuren!
En vandaag is onze gastheer Gewoonthijs1 oftewel Simon Stabber! Nou weet ik zeker dat vele mensen excuses hebben en vele mensen
het hier niet mee eens zijn. En daarom wil ik zo vrij zijn om alles lekker op mijzelf te nemen en al jullie vragen te beantwoorden!

DIk denk toch wel dat een ieder met een klein beetje gezond verstand jullie overstap op zijn minst discutabel zal noemen. De vijandelijke stam joinen is één stap maar de vijandelijke stam joinen waar nota bene een massa op loopt die, als ik het goed begrijp, door jullie gepland is is bizar. Dan kun je hoog en laag springen wat je wilt maar 'positiever' dan vuil spel kunnen we dit niet noemen. Ik begrijp het donders goed dat je oud stamgenoten spreken over een stab. Als je mijn stamgenoot zou zijn geweest had ik mij in ieder geval verraden, bedrogen en betoeterd gevoeld. Gelukkig voor mij ben ik niet jullie stamgenoot.

Wat is er zo apart aan het feit dat Snurk er alles aan zou doen om de wereld te kunnen winnen? Na die twee stabbertjes van Cookie verbaast niks me nog hoor. Ik hoop dat Cookie nu ook beseft dat Snurk echt niet de oplossing is.

Harde woorden over Gewoonthijs en Gollem, hoe komt het opeens dat alles wat gewoonthijs heeft gedaan opeens geen issue meer vormt voor de stam Karma? Want voor nu zijn jullie een stam die het gebruik van het begrip Ethisch handelen gebruiken als middel om anderen zwart te kunnen maken, maar het zelf niet zo nauw nemen met dat handelen en jullie eigen gecreëerde principes overboord gooien als het jullie beter uitkomt om bijvoorbeeld jullie vijand op te houden. Met andere woorden Karma, hoezo is het gerechtvaardigd dat Olacy namens Karma de vv draait van Gewoonthijs?

feccdd81b769f84a2bea50dfa3b4ffb7.png
 

DeletedUser3435

Guest
Leuk topic, enorm sterke redenering ook. :D Heb jij je eigen topic wel eens twee keer gelezen? Gollem93 en Gewoonthijs zijn spelers die niet welkom zijn in Karma, ondanks dat ze natuurlijk wel welkom waren in Snurk. Het zijn puur interns voor Karma hoor, net zoals dat bv Rank 1 dat ooit had met Royboyz. Bovendien zou ik elke VV draaien, op welk account dan ook, om edels van jullie te kunnen mollen. Gollem of Gewoonthijs hebben jullie niet gestabbed dus het heeft niks te maken met morele waarden. Hou alsjeblieft de eer aan jezelf.

Lang geleden dat ik nog eens luidop moest lachen.. 'Reserved voor eventuele verdere ontdekkingen'.
 

DeletedUser69389

Guest
Leuk topic, enorm sterke redenering ook. :D Heb jij je eigen topic wel eens twee keer gelezen? Gollem93 en Gewoonthijs zijn spelers die niet welkom zijn in Karma, ondanks dat ze natuurlijk wel welkom waren in Snurk. Het zijn puur interns voor Karma hoor, net zoals dat bv Rank 1 dat ooit had met Royboyz. Bovendien zou ik elke VV draaien, op welk account dan ook, om edels van jullie te kunnen mollen. Gollem of Gewoonthijs hebben jullie niet gestabbed dus het heeft niks te maken met morele waarden. Hou alsjeblieft de eer aan jezelf.

Lang geleden dat ik nog eens luidop moest lachen.. 'Reserved voor eventuele verdere ontdekkingen'.

Maar wel commentaar hebben op hetgeen ze gedaan hebben dus in hoeverre zijn jullie dan geloofwaardig als stam? Wel de spelers en het acc afkraken om hun daden, maar wel helpen doormiddel van vv? Puur zoals je zegt uit eigen belang om te kunnen internen. Wanneer jullie er zelf voordeel uit kunnen halen dan gooien jullie jullie eigen principes maar al te graag overboord. Want ja je zou maar moeten strijden voor dorpen dan pak je toch maar liever een vv van een stabber om gemakkelijk aan dorpen te komen dat dan dan in strijd is met jullie eigen normen en waarden, so be it...
 

DeletedUser3435

Guest
Maar wel commentaar hebben op hetgeen ze gedaan hebben dus in hoeverre zijn jullie dan geloofwaardig als stam? Wel de spelers en het acc afkraken om hun daden, maar wel helpen doormiddel van vv? Puur zoals je zegt uit eigen belang om te kunnen internen. Wanneer jullie er zelf voordeel uit kunnen halen dan gooien jullie jullie eigen principes maar al te graag overboord. Want ja je zou maar moeten strijden voor dorpen dan pak je toch maar liever een vv van een stabber om gemakkelijk aan dorpen te komen dat dan in strijd is met jullie eigen normen en waarden, so be it...
In welke zin helpt Karma Gollem of Gewoonthijs? Wij helpen onszelf door ze te internen, net zoals dat elke stam dat zou doen. Het is jullie keuze geweest die twee stabbers binnen te halen, hebben wij niks met te maken. In plaats van gewoon dingen in het rond te zitten roepen, vertel eens welke principes wij overboord gooien en met welke eigen normen en waarden dit in strijd is? Wat zou ik blij zijn met een leider zoals jij zeg, jij bent communicatief echt enorm sterk.

eb918e74bd2864093bbbfc1af98e78d1.png

Uiteindelijk is het jullie eigen schuld.. Laten we het maar houden op Karma? Trouwens proficiat voor de titel van het topic, zal je wel een uurtje over hebben moeten nadenken..
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.454
@underground tacticz. jij hebt veel domme dingen gezegd in je leven maar dit moet toch echt wel het meest achterlijke zijn tot nu toe. Karma werd laatst beschuldigd voor het zeiken om te zeiken (in de Rhei zoekt spelers topic als ik me niet vergis), maar je hebt nu toch zeker wel bewezen dat jullie gewoon verward waren met jullie zelf.

Gewoonthijs en Gollem zijn naar ons toe gekomen, hebben aangegeven dat ze wouden stoppen. Ze hebben hun excuus aangeboden en hebben ons de vv toe gezegd. Natuurlijk accepteer je deze dorpen, anders gaat de vijand er mee lopen. Het is gewoon triest dat je het over ethisch gedrag gaat hebben, terwijl dit er gewoon niks mee te maken heeft. Wij hebben Gollem en Gewoonthijs niet vergeven, maar wij zijn gewoon zo slim om te pakken wat we pakken kunnen. Maar natuurlijk willen jullie gewoon dat jullie die dorpen krijgen want anders is het niet ethisch verantwoord. Echt hilarisch.

Met andere woorden, ik snap wel dat je niks beters met je leven te doen hebt, maar ga nou vooral niet zeiken over dingen die jij precies zo had gedaan.
 
Reactiescore
86

1) De helft van de quotes die je gebruikt zijn van spelers die niet in Karma spelen.
2) Wat betreft je titel: less is more (met name nog die random 'ontrafeld' op het einde :p). Met zo'n titel verneuk je eigenlijk direct al je hele topic.
3) Iedereen moet echt eens even leren dat je niet om alles een topic aan hoeft te maken. Dit had prima als een post in top/flopstammen gekund.
 
Reactiescore
1.165
Is ethish handelen een nieuwe term binnen tw?
 

DeletedUser74552

Guest
Jij maakt het wel erg mooi om Karma onethisch gedrag te verwijten. Iets met pot verwijt de ketel ?
Sterker nog vanwege de ''bad press'' die de accounts gollem en gewoonthijs op het forum hebben gehad moesten zij niets meer weten van Snurk of die accounts.
Eerst komt het jullie goed uit ze te rekruteren om ze vervolgens achter te laten. Als ik hun was zou ik er ook alles aan doen jullie een hak te zetten.
Beide accounts hebben na al dat gedoe meerdere malen gesolliciteerd bij Karma, al die keren hebben wij ze afgewezen.
Als ze dan vragen of wij een vv draaien waar we als stam zijnde nog beter uit komen dan lijkt me dat een snelle ja.
Jullie hebben het er zelf naar gemaakt namelijk.

Is het onethisch gedrag ? Nahh het is een oorlogsspelletje zolang we het tactisch goed en eerlijk spel spelen heb jij ons niets te verwijten.
Zorg anders dat er fatsoenlijk getimed word dan worden er ook niet zoveel verliezen geleden :D.
 

DeletedUser73195

Guest
Jij maakt het wel erg mooi om Karma onethisch gedrag te verwijten. Iets met pot verwijt de ketel ?
Je mist de hele opzet van dit verhaal. Ik had de VV's zelf ook gewoon genomen hoor, maar ik ben dan ook niet degene die zijn koninklijke inktpot leeg geschreven heeft om de beide accounts zwart te maken. Het knelpunt zit hem niet in het nemen van de VV's, maar in de tegenstrijdigheid tussen het verdedigen van de accounts IG, en het met alle remmen los aanvallen van de accounts op het AF. Of was dit enkel een middel om tegen de vijandige stam op het AF alvast een wapenfeit te kunnen plaatsen?

Eerst komt het jullie goed uit ze te rekruteren om ze vervolgens achter te laten. Als ik hun was zou ik er ook alles aan doen jullie een hak te zetten.

Het kwam ons inderdaad goed uit om ze te rekruteren, het gaf namelijk een groot stuk safe achter het cruciale account Rank 1. Maar durf je hier nu te beweren dat het ons goed uit kwam om ze weer achter te laten? Toe toch even, een heel stuk safe heb ik laten vervallen uit principiële redenen. Een gebied waar Ponos en Disc. nu nog meer front voor Rank 1 aan het creëren zijn. Puur en alleen omdat ik niet degene ben die op het AF gaat vermelden wat voor een nobele daad we begaan zijn waarmee we onszelf bewust in de voeten schieten, betekent niet dat het dan plots een voordelige situatie wordt.

Ze mogen ons verder inderdaad gerust een hak zetten. Of het achterlaten van deze accounts nu terecht is of onterecht, achtergelaten zijn ze.

Beide accounts hebben na al dat gedoe meerdere malen gesolliciteerd bij Karma, al die keren hebben wij ze afgewezen.
Als ze dan vragen of wij een vv draaien waar we als stam zijnde nog beter uit komen dan lijkt me dat een snelle ja.
Jullie hebben het er zelf naar gemaakt namelijk.
Is het onethisch gedrag ? Nahh het is een oorlogsspelletje zolang we het tactisch goed en eerlijk spel spelen heb jij ons niets te verwijten.
Als je al deze dingen los van elkaar gaat bekijken dan geef ik jullie 100% gelijk, maar waarom dan van tevoren van zulks verre hoogte van de toren blazen over deze accounts? Nu heb ik het met deze zin niet over jou, maar over de rest van het Karma propaganda-apparaat. Jouw posts doen me vaak deugd, daar je zaken veelal rationeel bekijken kunt. Ook al sla je in deze post, naar mijns inziens, de plank mis.
 

DeletedUser74430

Guest
- Het is wat too much om hier een speciaal topic van te maken, streelt alleen maar het ego van Karma :D
- Gollem en Gewoonthijs geven aan dat Snurk ook niet te vertrouwen was, lachwekkend, vrij logisch dat wij hen hebben achtergelaten na hetgeen wat allemaal uitgekomen is.
- Eerst kwam het ons goed uit ze te rekruteren ja, toen hadden wij geen weet van wat ze in Cookie al hadden gedaan (zelf de aanval opzetten ect.) en na de toetreding zijn ze ook pas spelers aan gaan vallen die ze nooit hadden mogen aanvallen ect. Ofwel, voordat ze toetraden hadden ze nog niet gestabd. Vervolgens laten we ze achter ja, ziehier de logica.
- Eerst bashen op de accounts, vervolgens als het jullie uitkomt de accounts toch gebruiken. Manier waarop maakt dan weinig uit, in dit geval door ze te internen. Het feit dat jullie zo de vijand dwars kunnen zitten is mooi meegenomen en begrijpelijk, maar het idee dat het via betreffende accounts, bewezen stabbers, moet, is verwijtbaar.
- PM van Gollem richting Belalcazar, wat heeft dat voor een toegevoegde waarde, los van het feit dat dit laat zien dat de stabbers nog het meeste affiniteit hadden met Karma?
- Eigen schuld van Rhei. dat we stabbers de deur hebben gewezen? Lijkt mij niet meer dan logisch.
 
Reactiescore
1.454
Wat Rhei. blijkbaar niet begrijpt is dat er een vershil zit tussen tactisch handelen en ethisch gedrag. Zoals eerder vermeld, waren er meerdere sollicitaties van Gollem en Gewoonthijs naar Karma gekomen en alle keren afgewezen. Ze geven die VV aan ons. Wat wil je dat we gaan doen, de vv opheffen en het ons zelf lastig maken? Dan zouden wij Rhei. gewoon een voordeel geven. Verder snap ik niet wat er onethisch aan is. De spelers van Gollem en Gewoonthijs zijn gestopt, ze gunde ons de dorpen meer dan Rhei.

Dit topic gaat inderdaad nergens over. Het is gewoon een geval van: Wij krijgen ons zin niet dus dan gaan we het maar onethisch noemen. Serieus gasten, haal het zand uit je poes en ga gewoon spelen. Dit is gewoon te triest voor woorden.
 

DeletedUser74430

Guest
Wat Rhei. blijkbaar niet begrijpt is dat er een vershil zit tussen tactisch handelen en ethisch gedrag. Zoals eerder vermeld, waren er meerdere sollicitaties van Gollem en Gewoonthijs naar Karma gekomen en alle keren afgewezen. Ze geven die VV aan ons. Wat wil je dat we gaan doen, de vv opheffen en het ons zelf lastig maken? Dan zouden wij Rhei. gewoon een voordeel geven. Verder snap ik niet wat er onethisch aan is. De spelers van Gollem en Gewoonthijs zijn gestopt, ze gunde ons de dorpen meer dan Rhei.

Dit topic gaat inderdaad nergens over. Het is gewoon een geval van: Wij krijgen ons zin niet dus dan gaan we het maar onethisch noemen. Serieus gasten, haal het zand uit je poes en ga gewoon spelen. Dit is gewoon te triest voor woorden.
Je posts zijn zelf 'ook' niet van een al te goed niveau, wat te zien is bij dat rekruteringsforum waar je de plank gewoon behoorlijk missloeg en Rebecca gelijk gaf met haar idioterie. Er wordt nergens gezegd dat het niet tactisch is om die vv's aan te nemen, want het is tactisch. Wat ons, of mij in elk geval, stoort is dat de accounts + spelers eerst met de grond gelijk worden gemaakt door Karma, opzich terecht, want het bewijs van de stabs is daar wel een voedbodem voor, om dan vervolgens middels die accounts toch er zelf nog een slaatje uit proberen te slaan. Ik twijfel of ik het echt verkeerd moet en kan noemen, maar het punt is vooral dat er snel van mening veranderd kan worden zodra er zelf voordeel uit gehaald kan worden. Gezien jullie eerdere standpunten zou je normaliter niets met de spelers te maken willen hebben, desondanks komt het toch tot een bepaald punt waarin jullie de vv hebben weten te bemachtigen.
 
Reactiescore
1.454
Je posts zijn zelf 'ook' niet van een al te goed niveau, wat te zien is bij dat rekruteringsforum waar je de plank gewoon behoorlijk missloeg en Rebecca gelijk gaf met haar idioterie. Er wordt nergens gezegd dat het niet tactisch is om die vv's aan te nemen, want het is tactisch. Wat ons, of mij in elk geval, stoort is dat de accounts + spelers eerst met de grond gelijk worden gemaakt door Karma, opzich terecht, want het bewijs van de stabs is daar wel een voedbodem voor, om dan vervolgens middels die accounts toch er zelf nog een slaatje uit proberen te slaan. Ik twijfel of ik het echt verkeerd moet en kan noemen, maar het punt is vooral dat er snel van mening veranderd kan worden zodra er zelf voordeel uit gehaald kan worden. Gezien jullie eerdere standpunten zou je normaliter niets met de spelers te maken willen hebben, desondanks komt het toch tot een bepaald punt waarin jullie de vv hebben weten te bemachtigen.

Ten eerste, jij zegt dat het niveau van mijn posts niet al te goed is, maar aangezien is jouw niveau van lezen ook niet al te hoog. Ik heb namelijk nooit Rebecca gelijk gegeven, alleen dat Niek niet al te tactisch gereageerd had en daardoor op het zelfde niveau van argumentatie zat als Rebecca. Daarnaast zei ik dat Rebecca een paar punten aanhaalde (waarna ik ook heb aangegeven dat ik niet wist of dit waar of niet was) en Niek dat niet deed. Maar jouw onvermogen om te lezen wordt nogmaals bevestigd door deze situatie, aangezien jij, blijkbaar, niet door had dat het niet over gelijk en ongelijk ging. Het ging namelijk over hoe Niek reageerde. Dus voortaan eerst even goed lezen, voordat je mensen probeert aan te vallen. Dit is namelijk een hele zielige poging en daar maak je jezelf alleen maar belachelijk mee. Verder op deze topic post ik niet van hoog niveau, dat klopt. Maar wil je zeggen dat dit een topic is, waar hoog niveau thuis hoort. Dit is een topic over Martijn die zijn zin niet krijgt en dan maar het woord 'ethisch' uit de kast gaat trekken.

Ten tweede, de standpunten die we hadden staan nog steeds. Wij vinden de spelers van Gollem en Gewoonthijs nog steeds stabbers, dat heb ik eerder ook al vermeld (weer terug naar het eerste punt: leren lezen). Echter is dit een andere situatie. Het heeft niks met de spelers te maken, alleen met het account. Wij hebben geen contact gezocht met Gollem en Gewoonthijs, zij kwamen naar ons toe. Wij hebben niet gevraagd om de VV maar wel gekregen. Maar blijkbaar is dit volledig onethisch in de ogen van Rhei.

Wat ik al eerder zei, stop gewoon met huilen en ga het spel spelen.
 

DeletedUser

Guest
De belangrijkste vraag is vergeten, had het uitgemaakt of die 2 flapdrollen vv gaven, of was hun aanvallen ook gelijk aan internen geweest?

Verder goed verhaal, lekker lang.
 

DeletedUser73195

Guest
Ten eerste, jij zegt dat het niveau van mijn posts niet al te goed is, maar aangezien is jouw niveau van lezen ook niet al te hoog. Ik heb namelijk nooit Rebecca gelijk gegeven, alleen dat Niek niet al te tactisch gereageerd had en daardoor op het zelfde niveau van argumentatie zat als Rebecca. Daarnaast zei ik dat Rebecca een paar punten aanhaalde (waarna ik ook heb aangegeven dat ik niet wist of dit waar of niet was) en Niek dat niet deed. Maar jouw onvermogen om te lezen wordt nogmaals bevestigd door deze situatie, aangezien jij, blijkbaar, niet door had dat het niet over gelijk en ongelijk ging. Het ging namelijk over hoe Niek reageerde. Dus voortaan eerst even goed lezen, voordat je mensen probeert aan te vallen. Dit is namelijk een hele zielige poging en daar maak je jezelf alleen maar belachelijk mee. Verder op deze topic post ik niet van hoog niveau, dat klopt. Maar wil je zeggen dat dit een topic is, waar hoog niveau thuis hoort. Dit is een topic over Martijn die zijn zin niet krijgt en dan maar het woord 'ethisch' uit de kast gaat trekken.
Net zoals ik niet op 'hoog' niveau met Rebecca spreek, of wil je zeggen dat dat een wicht is waar hoog niveau thuis hoort? :p


Ten tweede, de standpunten die we hadden staan nog steeds. Wij vinden de spelers van Gollem en Gewoonthijs nog steeds stabbers, dat heb ik eerder ook al vermeld (weer terug naar het eerste punt: leren lezen). Echter is dit een andere situatie. Het heeft niks met de spelers te maken, alleen met het account. Wij hebben geen contact gezocht met Gollem en Gewoonthijs, zij kwamen naar ons toe. Wij hebben niet gevraagd om de VV maar wel gekregen. Maar blijkbaar is dit volledig onethisch in de ogen van Rhei.
Goed, bij ons werden Gollem en Thijs ook niet gerekruteerd vanwege de fantastische spelers die erop zaten, maar louter en alleen vanwege direct de safe en op korte termijn de offensieve mogelijkheden die zij konden brengen met oog op Karma. Vind ik dit een goed argument van mijzelf? Nee, omdat je beide niet zomaar los van elkaar kunt nemen. En je laatste zin van deze citaat, ik kan het wel blijven herhalen volgens mij, het gaat niet om het nemen van de VV an sich. Het is makkelijk af te wimpelen door die opmerking steeds, maar dan mis je volledig de causaliteit. Verder ben ik het met jou en de rest van jouw kamp eens dat onethisch te vlug gezegd is, en zou ik het woord in deze context zelf ook niet in de mond nemen.

Wat ik al eerder zei, stop gewoon met huilen en ga het spel spelen.
Dit vind ik een wat jammerlijke opmerking, juist omdat het topic er vooral gekomen is en gerechtigd wordt door al het gal wat gespuwd werd door Karma in het verleden.. Als het eens over jullie gaat, is het ineens gehuil? Met deze opmerking laat je toch een beetje zien met twee maten te meten.
 

DeletedUser74430

Guest
Ten eerste, jij zegt dat het niveau van mijn posts niet al te goed is, maar aangezien is jouw niveau van lezen ook niet al te hoog. Ik heb namelijk nooit Rebecca gelijk gegeven, alleen dat Niek niet al te tactisch gereageerd had en daardoor op het zelfde niveau van argumentatie zat als Rebecca. Daarnaast zei ik dat Rebecca een paar punten aanhaalde (waarna ik ook heb aangegeven dat ik niet wist of dit waar of niet was) en Niek dat niet deed. Maar jouw onvermogen om te lezen wordt nogmaals bevestigd door deze situatie, aangezien jij, blijkbaar, niet door had dat het niet over gelijk en ongelijk ging. Het ging namelijk over hoe Niek reageerde. Dus voortaan eerst even goed lezen, voordat je mensen probeert aan te vallen. Dit is namelijk een hele zielige poging en daar maak je jezelf alleen maar belachelijk mee. Verder op deze topic post ik niet van hoog niveau, dat klopt. Maar wil je zeggen dat dit een topic is, waar hoog niveau thuis hoort. Dit is een topic over Martijn die zijn zin niet krijgt en dan maar het woord 'ethisch' uit de kast gaat trekken.

Ten tweede, de standpunten die we hadden staan nog steeds. Wij vinden de spelers van Gollem en Gewoonthijs nog steeds stabbers, dat heb ik eerder ook al vermeld (weer terug naar het eerste punt: leren lezen). Echter is dit een andere situatie. Het heeft niks met de spelers te maken, alleen met het account. Wij hebben geen contact gezocht met Gollem en Gewoonthijs, zij kwamen naar ons toe. Wij hebben niet gevraagd om de VV maar wel gekregen. Maar blijkbaar is dit volledig onethisch in de ogen van Rhei.

Wat ik al eerder zei, stop gewoon met huilen en ga het spel spelen.
Ga alsjeblieft niet zeuren over het 'niet kunnen lezen', daar kan ik altijd zo slecht tegen. Ik ben prima in staat om te begrijpend lezen. Je hebt niet echt gezegd 'Rebecca heeft gelijk', maar je haalde wel aan dat Rebecca bewijs leverde, ik neem aan dat wanneer je niet aangeeft dat het onjuist bewijs is, je het bewijs als juist beoordeelt. Hiermee ga ik er dus vanuit dat je het eens was met het geleverde bewijs. Destijds ondersteunde ik Niek middels een verhelderende post, waar hij later ook weer naar refereerde, maar dat liet je buiten beschouwing in je discussie. Als we je redenatie moeten volgen, dan was het volkomen terecht dat Niek op hetzelfde niveau ging discusieren als Rebecca, want die redenatie eigen jij jezelf nu ook toe wanneer je zegt dat je post niet van hoog niveau is, omdat die van Martijn dat ook niet is. Jij zal dit dus als geen ander moeten begrijpen.

Verder probeerde ik je niet persoonlijk aan te vallen hoor, dat doe ik op het AF eigenlijk nooit, in tegenstelling tot een aantal personen hier. Het is dus geen zielige poging jou aan te vallen of zo, dat interpreteer je niet helemaal juist.

Voor je laatste punt kan je weer naar boven gaan om mijn visie te lezen, ik heb eerlijk gezegd geen zin om dagenlang heen en weer te gaan discussiëren, ik weet intussen wel hoe dat gaat bij internetdiscussies :p
 

DeletedUser74552

Guest
Je mist de hele opzet van dit verhaal. Ik had de VV's zelf ook gewoon genomen hoor, maar ik ben dan ook niet degene die zijn koninklijke inktpot leeg geschreven heeft om de beide accounts zwart te maken. Het knelpunt zit hem niet in het nemen van de VV's, maar in de tegenstrijdigheid tussen het verdedigen van de accounts IG, en het met alle remmen los aanvallen van de accounts op het AF. Of was dit enkel een middel om tegen de vijandige stam op het AF alvast een wapenfeit te kunnen plaatsen?

De koninklijke inktpot, wat schrijf je dat mooi. On point, waren wij niet de enige die hier een uitgesproken mening over hadden. Er word wat dat betreft heel wat selectief gequote hier maar goed ik snap dat dat niet het punt is wat hij wilt maken. Wat je bedoeld hier en correct me if im wrong is dat je het hypocriet vind van ons (Karma), dat wij vv's pakken van spelers die we eigenlijk tot op het bot filleren op het AF. Dat alleen maar voor eigen gewin. Correct ?

Het kwam ons inderdaad goed uit om ze te rekruteren, het gaf namelijk een groot stuk safe achter het cruciale account Rank 1. Maar durf je hier nu te beweren dat het ons goed uit kwam om ze weer achter te laten? Toe toch even, een heel stuk safe heb ik laten vervallen uit principiële redenen. Een gebied waar Ponos en Disc. nu nog meer front voor Rank 1 aan het creëren zijn. Puur en alleen omdat ik niet degene ben die op het AF gaat vermelden wat voor een nobele daad we begaan zijn waarmee we onszelf bewust in de voeten schieten, betekent niet dat het dan plots een voordelige situatie wordt.

Ze mogen ons verder inderdaad gerust een hak zetten. Of het achterlaten van deze accounts nu terecht is of onterecht, achtergelaten zijn ze.

Helemaal duidelijk. Dat jullie ze na al dat gedoe op het forum, als spelers hebben achtergelaten kan ik natuurlijk alleen maar respect voor op brengen. Dat laat niet achter dat indien jullie ze op een ''nette'' manier gerekruteerd hadden, dat helemaal niet nodig was geweest. Het mooiste van een goede stam vind ik dat ze er hoe dan ook voor elkaar staan. Zelfs als de spelers zwart worden gemaakt voor een stab op het forum, hadden jullie je ook hard kunnen maken en kunnen zeggen op welke manier dit dan ook gegaan is.. Het zijn onze nieuwe spelers en daar hebben we het volste vertrouwen in. Dat jullie ze vervolgens in hun hempje laten staan vanwege een zogenaamde reputatie die word afgebroken door een Nikki en krepox vind ik dan weer jammer. Jullie hebben altijd maling gehad aan wat krepox komt verkondigen dus waarom hier niet. Ik kan me alleen maar indenken dat jullie zelf inzagen dat je fout zat of dat het op een niet nette manier is gegaan en vandaar ''het zieke been'' zo snel mogelijk afsneden toen dat mogelijk was.

Als je al deze dingen los van elkaar gaat bekijken dan geef ik jullie 100% gelijk, maar waarom dan van tevoren van zulks verre hoogte van de toren blazen over deze accounts? Nu heb ik het met deze zin niet over jou, maar over de rest van het Karma propaganda-apparaat. Jouw posts doen me vaak deugd, daar je zaken veelal rationeel bekijken kunt. Ook al sla je in deze post, naar mijns inziens, de plank mis.

Allereerst bedankt voor het compliment. Goed wat is propaganda als het niet een beetje overdreven is. Martijn komt hier ook met een pagina lange post aan over hoe hypocriet het is. Als je om mijn persoonlijk mening komt vragen dan zou ik zeggen dat martijn hier nogal overdrijft. We hebben netjes gewoonthijs en gollem afgewezen niet alleen als accounts maar ook als spelers en ze succes gewenst op een andere wereld. Daarnaast geef je zelf ook al aan, dat je zelf op dezelfde manier zou hebben gehandeld. Het is wat krepox dan ook zegt:'' Het zijn gewoon interns voor ons.''. En als ze dat niet hadden aangeboden, waren we alsnog overgegaan tot het kapot kata'en zoals in de eerste quote's word gezegd. Maar we zijn niet zo oppervlakkig dat we puur uit trots geen makkelijke interns daar aannemen. Tuurlijk we denken aan onze reputatie maar het pakken van VV's hier schaad die niet in mijn ogen.
 
Bovenaan