Kans op ban wanneer ik speel op stage

DeletedUser80763

Guest
Loop sinds vorige week weer stage en vroeg me af of het veilig was om tijdens mijn stage in te loggen op tribalwars. Ik zit op een wifi die door veel mensen wordt gebruikt, maar verwacht niet zo snel dat iemand anders hier tribalwars speelt, maar ik kan het niet van iedereen nagaan natuurlijk.
 

DeletedUser17472

Guest
Het is altijd een risico als je op stageTribalWars speelt. Ik kan dan ook niet beloven dat je nooit gebannen zult worden.

In de spelregels staat daarover het volgende:

§4) Accounts
9. Gebruikers die vanaf hetzelfde apparaat of hetzelfde netwerk spelen (bijvoorbeeld hetzelfde huishouden, school, werkplek) moeten dit markeren in hun accountinstellingen onder "Gedeelde verbindingen". Het maakt niet uit of dit één keer of regelmatig gebeurt.


Als je dus weet of ziet dat iemand via dezelfde verbinding op dezelfde wereld speelt, moet je internetverbindingsdelen aanzetten en moet je je houden aan der regels die daarbij gelden.

* Jullie moeten jullie accounts onafhankelijk van elkaar beheren.
* Jullie wachtwoorden moeten geheim blijven.
* Vergeet niet het delen van de internetverbinding aan te geven onder ’Instellingen --> Internetverbinding delen’.
* Belangrijk is ook dat er geen activiteiten (Grondstoffen versturen, gecoördineerde aanvallen en ondersteuning van elkaar) onderling plaats vinden.
* Jij mag ook niet op zijn account in loggen.

Hiervoor worden geen uitzonderingen gemaakt.
 

DeletedUser17472

Guest
Oke dan wordt het dus geen tw, bedankt

Zoals ik al zei, ik kan je niet beloven dat je nooit gebannen wordt als je speelt via het wifinetwerk van je stageplaats. Ik weet ook niet hoe groot het bedrijf is. Speel gewoon eerlijk, dat is het belangrijkste. Speel je eerlijk als je via je wifinetwerk speelt en wij bannen je, dan kun je altijd uitleg geven. Wij hebben onze onderzoeksmethodes die ik je natuurlijk niet kan verklappen, maar mijn ervaring is dat als spelers inloggen via het wifinetwerk van school of stage/werk, en ze spelen gewoon eerlijk zoals het hoort, dat de kans op een ban niet heel groot is. Je kunt altijd via je eigen mobile netwerk blijven spelen natuurlijk als je 0% risico wil lopen.
In ieder geval veel succes met je stage en met het spelen van TW.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Oke dan wordt het dus geen tw, bedankt

Ik heb jarenlang op het publieke netwerk van mijn school gespeeld. Bij het team kunnen ze ook wel het verschil zien tussen mensen die bewust valsspelen met meerdere accounts, en mensen zoals jij die op een publiek netwerk spelen op hun eigen account.

Ik denk dat het wel goed moet komen! :)
 

DeletedUser80763

Guest
Zoals ik al zei, ik kan je niet beloven dat je nooit gebannen wordt als je speelt via het wifinetwerk van je stageplaats. Ik weet ook niet hoe groot het bedrijf is. Speel gewoon eerlijk, dat is het belangrijkste. Speel je eerlijk als je via je wifinetwerk speelt en wij bannen je, dan kun je altijd uitleg geven. Wij hebben onze onderzoeksmethodes die ik je natuurlijk niet kan verklappen, maar mijn ervaring is dat als spelers inloggen via het wifinetwerk van school of stage/werk, en ze spelen gewoon eerlijk zoals het hoort, dat de kans op een ban niet heel groot is. Je kunt altijd via je eigen mobile netwerk blijven spelen natuurlijk als je 0% risico wil lopen.
In ieder geval veel succes met je stage en met het spelen van TW.

Thanks! Het is een best groot bedrijf, maar denk dat de meeste wel met iets anders bezig zijn dan TW dus ik verwacht ook niet dat iemand op hetzelfde netwerk speelt. Ik kan je in ieder geval garanderen dat ik eerlijk speel en ik zal daarom ook jullie onderzoeksmethodes vertrouwen zodat jullie mij hopelijk niet onterecht bannen :p

Ik heb jarenlang op het publieke netwerk van mijn school gespeeld. Bij het team kunnen ze ook wel het verschil zien tussen mensen die bewust valsspelen met meerdere accounts, en mensen zoals jij die op een publiek netwerk spelen op hun eigen account.

Ik denk dat het wel goed moet komen! :)

Goed om te horen, dan zal ik gewoon af en toe eens inloggen op TW ;)
 

Deleted User - 487871837

Guest
Mocht je nou wel plots geband worden, dan kun je ook meteen een support indienen en dan zal je ban teruggedraaid worden als je gewoon op een account speelt. Kun je eventueel deze vraag en dit gesprek ook aanhalen :)
 
Bovenaan