Kan TW nog verder zakken?

Reactiescore
2.062
Met die logica zou Looney nooit meer edels mogen sturen bij een massa, want wie weet kunnen die beginnende spelers nog niet snipen.

Zo ken ik je weer van vroeger Jonathan. Wat een reactie...
 
Reactiescore
634
Alle gekkigheid terzijde, blij dat er weer wat leven in de brouwerij zat. Nu nog wat spotprenten svp!
 
Reactiescore
1.853
Zo ken ik je weer van vroeger Jonathan. Wat een reactie...
Wat een reactie? Wat een kulargument bedoel je. Waarom zou je dan überhaupt wereldafspraken maken als je deze vervolgens probeert te ondermijnen onder het mom van ‘beginnende spelers’. Ik snap best dat het kut is om zo’n CF tegen te krijgen, maar met alle informatie die jij hier hebt gegeven hadden jullie ofwel beter moeten communiceren richting de tegenpartij ofwel je eigen leden beter moeten instrueren/informeren. Daar kun je moeilijk GWAMM voor blamen. Jullie zijn toch zelf akkoord gegaan met de wereldafspraken?
 
Reactiescore
5.591
Sorry hoor maar dat een Arbeider als René tegen een toekomstig partner McKinsey als Jonathan praat vind ik niet normaal.
 

Deleted User - 24028

Guest
Beste AF lezers,

Eindelijk weer eens een AF post op het forum van w80, het lijkt zo dood hier?
Om even voor de neutrale kijkers het verhaal te schetsen, Kamp Looney strijd op deze wereld tegen kamp GWAMM+chaos.

In het begin van de wereld zijn er een aantal smerige acties gepleegd door GWAMM en chaos. GWAMM en Chaos bevatten veel nieuwere spelers wat het soms lastig maakt om onder controle te houden. Ze snappen niet helemaal wat de morele regels zijn, echter de laatste maanden gedragen ze zich prima en werd er een leuke wereld ontwikkeld. Da Vinci aan het roer bij kamp GWAMM en Chaos probeert de spelers zoveel mogelijk bij te leren en op een goede manier. Zo werd er een CF teruggegeven aan Looney nadat deze illegaal bleek (aan het begin van de wereld liep dit wel anders). Het account Champ moest dorpen afstaan aan schedel na een deal, en katade zichzelf op deze dorpen op boerderij voor het afgeven, dit hebben wij ook afgekeurd en gepast opgelost. Geloof me we hebben Champ echt aardig onder vuur genomen, nogmaals dit is voor meer dan de heflt van dat account hun eerste wereld. Hoe waren jullie tijdens jullie eerste wereld?

Tijdens deze werelden zijn er aan beide kanten ook meerdere bans geweest voor illegaal script gebruik en dit is voor beide kanten met absurde deals opgelost. Echter wordt hier door kamp looney nog steeds hard over gesproken, terwijl beide partijen er aan de eindstreep geen voordeel meer aan heeft.

Kamp looney nu aan de beurt, veel ervaren teams als Snow, Schedel, EOS etc. wat Gwamm+chaos niet heeft. Vooral ervaren goede spelers die ook nog meer activiteit hebben, echter hebben ze niet de kwantitatieve overmacht. Een van de beste leidingsteams met Kyle en Warre aan het stuur. Ervaren ook de nodige problemen met ervaren accounts als guided, mamba die de nodige dorpen verliezen aan GWAMM noord. In early game hebben ze niet echt vies gespeeld en moeten dealen met GWAMM+Chaos die dit wel deed. Dit ligt ze nog steeds heel dwars... De laatste maanden hebben ze dus 0 respect voor GWAMM en Chaos en zoeken ze vaak het grijze gebied op. Om het ergste voorbeeld te noemen een account (LLM) recruiten uit kamp Chaos die midden in hun stamcluster lag en daardoor een deal forceren om de fronten recht te trekken. Echter doordat er in de early game door GWAMM en chaos meerdere smerige acties waren gepleegd werd dit door hun afgewimpeld als moraal goed. Prima wereld ging door en hebben geen actie reactie uitgehaald richting Looney. (ziie kaartje, roze = looney alles onder de blauwe lijn = CHAOS, Paars is LLM) Zon recruit is gewoon belachelijk ?
Bekijk bijlage 31249

Ergens kan ik wel begrijpen dat je niet heel de wereld bespreekt, zeker aangezien je verre van heel de wereld er bij was, maar het is toch erg vreemd dat wanneer je een CF case bespreekbaar wilt maken op het AF (en hierbij zelf vermeld dat de laatste maanden net goed gingen) je eerst terug grijpt naar 1 specifieke case in het verre verleden... Lijkt er erg op dat je hiermee Looney even zwart wilt maken voor de neutrale lezer in de hoop dat ze je dan sneller gelijk geven in de CF case???

Voor de neutrale lezers die echt geïnteresseerd zijn in het wereldverloop, waar de recruit van LLM zeker een grote factor is, heb ik in de spoiler hier onder een beschrijving van het wereldverloop geschreven eind augustus. Trek er vooral zelf jullie conclusies uit ;)
  • Ons verhaal start rond 2 juli, op dat moment waren er nog allemaal losse stammen en nog geen fusies/recruits. De stammen die in het verhaal van belang zijn: Gwamm, Looney, tuutuu, p2W, scripts, chaos, VKG, POG en Ambu. Belangrijk om te weten: de stammen Looney en Gwamm hadden om dat moment het meeste potentieel (kwaliteit) en respectievelijk 256 en 258 dorpen (ze waren dus even groot).
  • Gwamm besluit te gaan samenwerken/fuseren met tuutuu waardoor ze hun kwantiteit verdubbelen, Looney reageert niet meteen maar kijkt naar welke impact dit zal hebben op de wereld.
  • Looney valt P2W aan en boekt traag winsten waarop het aanbod er komt van accounts uit P2W om als MB verder te gaan voor Looney (betreft 2 accounts dacht ik) en er worden een deel dorpen geinternt. Looney kiest hier voor een makkelijke optie om een gebied dat al grens aan gwamm snel onder controle te krijgen.
  • Gwamm reageert op vorige actie door uit P2W ook 2 accounts te halen, met name de grootste account waarvan 1 als MB (weggespeeld door looney, daarna Mb met hoge edelcount voor gwamm) en 1 als main account wat later gebruikt wordt om een deal met Looney te sluiten voor een rechte front lijn.
  • Looney ziet ook dit als het inwinnen van extra kwantiteit door gwamm, gecombineerd met de eerdere fusie met tuutuu trekt Looney de conclusie dat gwamm uit is op een grote R2W. Daarop besluit Looney actie te ondernemen en rekruteert 2 leden uit VKG (+ een deel intern uit VKG), hiermee maken ze de achterstand in kwantiteit deels goed maar steken gwamm niet voorbij in kwantiteit. Note: op dit moment waren de stammen chaos, POG, VKG en ambu elks kleine stammen die samenwerkten om te overleven maar nog geen concrete plannen hadden om 1 stam te worden (er waren wel gesprekken over het idee).
  • In de nasleep van VKG voeren chaos, POG en ambu een fusie door om als grotere stam meer te kunnen betekenen, ze zijn erg kwaad op VKG omdat ze gerekend hadden op deze accounts in chaos, bij gevolg contacteren ze gwamm voor een samenwerking.
  • gwamm besluit deze samenwerking aan te gaan en noemt het een BG, maar leent vervolgens wel een eigen account uit aan chaos en laat dat jumpen en front maken aan de andere kant van de wereld + geeft eigen leden front door grote intern hoeveelheden komende van hun BG chaos. Hiermee bouwt gwamm die al een kwantitatieve voorsprong had hun voorsprong met een gigantische hoeveelheid uit tot een verschil van zeker 1000 dorpen met tegenstander Looney.
  • Looney kijkt als reactie hier op wederom rond om dat gat te dichten, de enige optie die lijkt over te blijven is de stam scripts, er worden een aantal contacten gelegd om te zien wat mogelijk is. Tot we plots horen dat scripts geen interesse meer heeft omdat ze zich al hebben aangesloten bij gwamm, waar de grote accounts later ook tot toetreden en al de rest geinternt wordt. Wederom bouwt gwamm hun kwantitatieve voorsprong verder uit richting zeker 1400 dorpen...
  • De opties lijken op te zijn voor Looney, dus Looney bereid zich voor om de strijd zo aan te gaan. Tot er zich een mogelijkheid aan bied in de vorm van account LLM uit chaos dat niet langer tevreden is met de gang van zaken in hun stam. De mogelijkheid wordt bekeken en de stap wordt gezet, een vijandige recruit is zeker niet alledaags maar gezien het grote kwantiteits verschil en het eerdere verloop van de wereld wordt de keuze toch gemaakt. Looney gebruikt een 2de recruit account (pjotr) als mogelijkheid om een deal te krijgen voor een dorpenruil / NAP. Met deze deal zou het kwantiteits verschil zich terug verlagen tot 1000 dorpen.

Als het op kwantiteit, recruits, fusies, intern en samenwerking aan komt is er elke wereld spraken van het actie - reactie systeem helaas, wij binnen Looney hebben daarin altijd volgend beleid gevolgd:
  • zet nooit de eerste stap (= doe niet de eerste actie)
  • houd de reactie altijd in verhouding en overtref nooit de initiële actie
Naar ons gevoel is gwamm de stam geweest die de eerste actie heeft gedaan en telkens als wij een reactie in verhouding geven is gwamm weer een stap verder gegaan.

Maar als je dan toch graag het verleden in duikt heb ik nog wel een andere case die ik aan het licht wil brengen, want zeer ironisch gaat die case ook over een CF (maar dit keer wel een ILLEGALE) en is de buiten de CF zetter zelf (champ) de grote naam in het verhaal jawel @EquinoxDR (Rene) zelf!

Ik breng jullie even terug naar de tijd waarin onze wereld afspraken gemaakt werden, hier had Rene zelf een groot aandeel in want hij was de man die het wel even ging regelen, finaliseren en er op toe kijken dat ze nageleefd werden... Vervolgens doet er zich een case voor:
  • Leiding van Looney meld een volgens de afspraken illegaal genomen BB dorp door Champ:Schermafbeelding 2021-12-10 om 19.53.27.png
  • Rene erkent namens Gwamm/Chaos dat het een illegaal overgenome dorp is en komt met een oplossing:Schermafbeelding 2021-12-10 om 19.54.03.png
  • Geruime tijd later zitten we terug met een CF case die verbonden is aan bovenstaande, blijkt dat Rene zijn oplossing niet doorgevoerd had:Schermafbeelding 2021-12-10 om 19.58.10.png
  • Rene had ondertussen de leiding chat verlaten, de leiding op dat moment weigerde iets met de case te doen en bij gevolg zijn die CF's en het illegale front dorp nooit terug gegeven.Schermafbeelding 2021-12-10 om 20.01.55.png
  • Maar wat had Rene hier zelf over te zeggen? Wel die was "gestopt" op W80, wat blijkbaar ook wilt zeggen dat afspraken niet meer nagekomen moeten worden.Schermafbeelding 2021-12-10 om 20.05.23.png
  • Slechts een aantal weken laten speelde Rene ineens weer terug in diezelfde stam, maar nog steeds geen beloftes nagekomen...Schermafbeelding 2021-12-10 om 20.07.24.png

Als er 1 ding is waar ik niet tegen kan dan is het iemand die met een grote mond komt verkondigen dat hij alles eens zal regelen en vervolgens gaat lopen om onder zijn afspraken vandaan te komen! En dat net die persoon nu het lef heeft om een AF topic te openen met diezelfde grote mond over een case van een LEGALE CF... dat gaat er bij mij niet in hoor!
 

Bijlagen

  • Schermafbeelding 2021-12-10 om 18.26.27.png
    Schermafbeelding 2021-12-10 om 18.26.27.png
    170,6 KB · Weergaven: 12
  • Schermafbeelding 2021-12-10 om 18.30.37.png
    Schermafbeelding 2021-12-10 om 18.30.37.png
    193,8 KB · Weergaven: 13
  • Schermafbeelding 2021-12-10 om 19.35.13.png
    Schermafbeelding 2021-12-10 om 19.35.13.png
    107,5 KB · Weergaven: 11
  • Schermafbeelding 2021-12-10 om 19.36.53.png
    Schermafbeelding 2021-12-10 om 19.36.53.png
    604,4 KB · Weergaven: 11

Deleted User - 24028

Guest
Looney kan niet ontkennen dat de laatste maanden door GWAMM en Chaos goed gedragen is. De leiding van GWAMM heeft het aardig onder controle en hebben oprecht plezier in nieuwe spelers iets bij te leren. Massas over en weer die voor beide kanten dorpenwinsten opleveren is het leukste wat er is. De eindstrijd overtreft voor mij vele oudere werelden. De laatste weken kent looney echter geen massa's meer, maar alleen blitzen (is hun goed recht). Het account EOS, (opstandig account binnen Looney, dreigen met delete naar eigen stam) die de laatste weken elke keer eerlijk blitzed en dorpen pakt. Het is je goed recht natuurlijk om snachts te blitzen.

Bekijk bijlage 31247
Bekijk bijlage 31248

Nu is er door EOS een CF gepakt van een MB 30 velden diep in het cluster van GWAMM. Deze gekickte MB speler (bewijs hierboven) reageerde niet en was opstandig. Volgens de wereldafspraken moeten echter gekickte MB's gemeld worden bij de tegenpartij. Dit is niet gebeurd omdat op het moment van kicken hij niet in edelrange lag. Doordat EOS echter een aantal CF"s had gepakt bij xbraun kon hij er nu wel bij.

Het ervaren team EOS moet dus zon CF pakken voor wat? de wereld te verzieken. Ze wisten dat het een inactief account was, dat wij zelf ook aanvielen (dorpsveoveringen, ODD stijging etc.)GWAMM speelt met veel onervaren spelers en daardoor vallen dit soort dingen niet op voor ons als leiding. Het is onze fout door het niet te melden, alleen zagen we op dat moment geen reden om het te melden (niet in edelrange.)

Wat ik me nu afvraag is vooral, waarom zou je zon CF willen pakken? De wereld werd net leuk met massa's, goede blitzjes en dan ga je als ervaren (ze noemen zichzelf het beste team van w80) weer zulk grijs gebied opzoeken? GWAMM en Chaos gedragen zichzelf prima de laatste tijd, en er was geen reden om grijs gebied op te zoeken. Jullie zouden je moeten schamen dat jullie deze wereld zo willen winnen/spelen. Je noemt jezelf het beste team van w80, BEWIJS HET!

Het klopt dat het de laatste maanden er wat gematigder aan toe gaat dan vroeger (ook gewoon omdat er veel minder uit te steken valt nu alle fronten etc gevormd zijn), maar het is niet zo dat er helemaal niets meer gebeurd is sindsdien natuurlijk ;)

Wat de CF zelf betreft kunnen we vrij kort zijn, en daarom herhaal ik ook gewoon graag onze officiële reactie:
Schermafbeelding 2021-12-10 om 20.15.38.png

En een screenshot van onze gemaakte afspraken waar de quote in staat:
Schermafbeelding 2021-12-10 om 20.16.46.png

Is het moreel netjes op te doen? Zoals eerder al aangegeven niet. Maar de rand en grijze zone opzoeken van de afspraken is iets dat al heel deze wereld gebeurd, ook recent nog zoals dit voorbeeld aantoont:

Als we even terug gaan naar de laatste deal die tussen onze stammen is gemaakt om alle front linies recht te trekken en gwamm/chaos de mogelijkheid te bieden 2 "probleem accounts" op te lossen kiezen jullie er bewust voor om deze 2 accounts te houden en een heel smal front te geven zodat ze nog gebruikt kunnen worden om edels te sturen... Dit alles binnen de afspraken omtrent edelspam (genoeg dorpen laten houden om moraal hoog te houden, een dunne front lijn laten houden ipv enkel wat spam dorpen, ...) maar zeker bij Captain is dit gewoon overduidelijk het creëren van een edelspam account (met 200 vrije edels, iets wat geen ander acc op deze wereld aan het front heeft) om verhoogde edeldruk te geven op bepaalde front accounts :)

Dunne strook (5 velden breed front) is account Captain, dat voorheen 20 velden front had dat overgenomen is door buren. Bij gevolg liggen die buren nu ook in edelrange van het centrale vijandige account waardoor daar tot 5 spelers met edels geraken!
Schermafbeelding 2021-12-10 om 20.27.23.png

Leiding gwamm die beweert dat de vrij gekomen edels zouden op gaan aan MB's internen in de rim...
Schermafbeelding 2021-12-10 om 20.27.38.png

TW stats die aantoont dat er letterlijk 0 dorpen geedelt zijn van MB's in de rim of eender waar...
Schermafbeelding 2021-12-10 om 20.28.24.png

Leiding gwamm en tevens planner van de massa die toe geeft dat de 200 edels eigenlijk gebruikt zouden worden...Schermafbeelding 2021-12-10 om 20.28.36.png

Is dit dan niet gewoon even hard de grijze zone opzoeken en net binnen de regels blijven om er zwaard je voordeel uit te doen? Wat maakt dat dit wel allemaal kan maar een CF leggen niet?

Mijn statement voor deze actie: Geef deze CF terug aan GWAMM en ga gewoon door met normaal bltizen/spelen. Dreig niet met op delete gaan als je de CF moet afgeven, heel erg kinderachtig. Bewijs dat jullie het beste account zijn en verpulver xbraun. Geef nieuwe spelers de kans, en ga gewoon een normale fight met ze aan.
Dat net jullie beginnen over dat dreigen kinderachtig is is ook behoorlijk komisch, gezien we deze gisteren nog kregen (en het is maar een voorbeeldje uit de vele dreigementen):
Schermafbeelding 2021-12-10 om 20.24.37.png
Schermafbeelding 2021-12-10 om 20.26.16.png


Mijn statement: het is dringend tijd dat jij en velen in gwamm/chaos eens in eigen boezem kijken en objectief naar deze wereld gaan kijken. Als jullie echt een leuke wereld willen, begin dan maar eens om gewoon naar een 8 vs 8 te gaan ipv te blijven volhouden aan 15 vs 8! Het zijn niet wij die een leuke wereld in de weg staan hoor!
 

Bijlagen

  • Schermafbeelding 2021-12-10 om 20.28.03.png
    Schermafbeelding 2021-12-10 om 20.28.03.png
    566,7 KB · Weergaven: 10
Reactiescore
2.062
Wat een reactie? Wat een kulargument bedoel je. Waarom zou je dan überhaupt wereldafspraken maken als je deze vervolgens probeert te ondermijnen onder het mom van ‘beginnende spelers’. Ik snap best dat het kut is om zo’n CF tegen te krijgen, maar met alle informatie die jij hier hebt gegeven hadden jullie ofwel beter moeten communiceren richting de tegenpartij ofwel je eigen leden beter moeten instrueren/informeren. Daar kun je moeilijk GWAMM voor blamen. Jullie zijn toch zelf akkoord gegaan met de wereldafspraken?

Zal met deze reactie beginnen. Op het moment dat het MB schap werd verbroken lag deze speler niet in edelrange, toen heeft EOS met een legale blitz een CF gepakt waardoor die wel in edelrange kwam. Prima het is een legale CF maar hij is wel erg vies (zeker na 2 maanden geen grijs gebied van beide kanten) Waarom zou je als ervaren team die genoeg winsten pakt zon CF willen pakken? Onzekerheid is het enige juiste antwoord.

Deze wereld is niet te vergelijken met een w73,76 waar iedereen tryhard. Ik zie het meer als een rustig potje TWen om dan zo grijs gebied op te zoeken kan je me rug op. Ik heb genoeg mensen gesproken die het gewoon vies vinden. Als je als EOS ervaren top account zo CFs pakt, ben je geen beste account nominatie waard.


Sorry hoor maar dat een Arbeider als René tegen een toekomstig partner McKinsey als Jonathan praat vind ik niet normaal.

Tom, je mag dromen van mijn fame.

Ergens kan ik wel begrijpen dat je niet heel de wereld bespreekt, zeker aangezien je verre van heel de wereld er bij was, maar het is toch erg vreemd dat wanneer je een CF case bespreekbaar wilt maken op het AF (en hierbij zelf vermeld dat de laatste maanden net goed gingen) je eerst terug grijpt naar 1 specifieke case in het verre verleden... Lijkt er erg op dat je hiermee Looney even zwart wilt maken voor de neutrale lezer in de hoop dat ze je dan sneller gelijk geven in de CF case???

Voor de neutrale lezers die echt geïnteresseerd zijn in het wereldverloop, waar de recruit van LLM zeker een grote factor is, heb ik in de spoiler hier onder een beschrijving van het wereldverloop geschreven eind augustus. Trek er vooral zelf jullie conclusies uit ;)
  • Ons verhaal start rond 2 juli, op dat moment waren er nog allemaal losse stammen en nog geen fusies/recruits. De stammen die in het verhaal van belang zijn: Gwamm, Looney, tuutuu, p2W, scripts, chaos, VKG, POG en Ambu. Belangrijk om te weten: de stammen Looney en Gwamm hadden om dat moment het meeste potentieel (kwaliteit) en respectievelijk 256 en 258 dorpen (ze waren dus even groot).
  • Gwamm besluit te gaan samenwerken/fuseren met tuutuu waardoor ze hun kwantiteit verdubbelen, Looney reageert niet meteen maar kijkt naar welke impact dit zal hebben op de wereld.
  • Looney valt P2W aan en boekt traag winsten waarop het aanbod er komt van accounts uit P2W om als MB verder te gaan voor Looney (betreft 2 accounts dacht ik) en er worden een deel dorpen geinternt. Looney kiest hier voor een makkelijke optie om een gebied dat al grens aan gwamm snel onder controle te krijgen.
  • Gwamm reageert op vorige actie door uit P2W ook 2 accounts te halen, met name de grootste account waarvan 1 als MB (weggespeeld door looney, daarna Mb met hoge edelcount voor gwamm) en 1 als main account wat later gebruikt wordt om een deal met Looney te sluiten voor een rechte front lijn.
  • Looney ziet ook dit als het inwinnen van extra kwantiteit door gwamm, gecombineerd met de eerdere fusie met tuutuu trekt Looney de conclusie dat gwamm uit is op een grote R2W. Daarop besluit Looney actie te ondernemen en rekruteert 2 leden uit VKG (+ een deel intern uit VKG), hiermee maken ze de achterstand in kwantiteit deels goed maar steken gwamm niet voorbij in kwantiteit. Note: op dit moment waren de stammen chaos, POG, VKG en ambu elks kleine stammen die samenwerkten om te overleven maar nog geen concrete plannen hadden om 1 stam te worden (er waren wel gesprekken over het idee).
  • In de nasleep van VKG voeren chaos, POG en ambu een fusie door om als grotere stam meer te kunnen betekenen, ze zijn erg kwaad op VKG omdat ze gerekend hadden op deze accounts in chaos, bij gevolg contacteren ze gwamm voor een samenwerking.
  • gwamm besluit deze samenwerking aan te gaan en noemt het een BG, maar leent vervolgens wel een eigen account uit aan chaos en laat dat jumpen en front maken aan de andere kant van de wereld + geeft eigen leden front door grote intern hoeveelheden komende van hun BG chaos. Hiermee bouwt gwamm die al een kwantitatieve voorsprong had hun voorsprong met een gigantische hoeveelheid uit tot een verschil van zeker 1000 dorpen met tegenstander Looney.
  • Looney kijkt als reactie hier op wederom rond om dat gat te dichten, de enige optie die lijkt over te blijven is de stam scripts, er worden een aantal contacten gelegd om te zien wat mogelijk is. Tot we plots horen dat scripts geen interesse meer heeft omdat ze zich al hebben aangesloten bij gwamm, waar de grote accounts later ook tot toetreden en al de rest geinternt wordt. Wederom bouwt gwamm hun kwantitatieve voorsprong verder uit richting zeker 1400 dorpen...
  • De opties lijken op te zijn voor Looney, dus Looney bereid zich voor om de strijd zo aan te gaan. Tot er zich een mogelijkheid aan bied in de vorm van account LLM uit chaos dat niet langer tevreden is met de gang van zaken in hun stam. De mogelijkheid wordt bekeken en de stap wordt gezet, een vijandige recruit is zeker niet alledaags maar gezien het grote kwantiteits verschil en het eerdere verloop van de wereld wordt de keuze toch gemaakt. Looney gebruikt een 2de recruit account (pjotr) als mogelijkheid om een deal te krijgen voor een dorpenruil / NAP. Met deze deal zou het kwantiteits verschil zich terug verlagen tot 1000 dorpen.

Als het op kwantiteit, recruits, fusies, intern en samenwerking aan komt is er elke wereld spraken van het actie - reactie systeem helaas, wij binnen Looney hebben daarin altijd volgend beleid gevolgd:
  • zet nooit de eerste stap (= doe niet de eerste actie)
  • houd de reactie altijd in verhouding en overtref nooit de initiële actie
Naar ons gevoel is gwamm de stam geweest die de eerste actie heeft gedaan en telkens als wij een reactie in verhouding geven is gwamm weer een stap verder gegaan.

Maar als je dan toch graag het verleden in duikt heb ik nog wel een andere case die ik aan het licht wil brengen, want zeer ironisch gaat die case ook over een CF (maar dit keer wel een ILLEGALE) en is de buiten de CF zetter zelf (champ) de grote naam in het verhaal jawel @EquinoxDR (Rene) zelf!

Ik breng jullie even terug naar de tijd waarin onze wereld afspraken gemaakt werden, hier had Rene zelf een groot aandeel in want hij was de man die het wel even ging regelen, finaliseren en er op toe kijken dat ze nageleefd werden... Vervolgens doet er zich een case voor:
  • Leiding van Looney meld een volgens de afspraken illegaal genomen BB dorp door Champ:Bekijk bijlage 31254
  • Rene erkent namens Gwamm/Chaos dat het een illegaal overgenome dorp is en komt met een oplossing:Bekijk bijlage 31255
  • Geruime tijd later zitten we terug met een CF case die verbonden is aan bovenstaande, blijkt dat Rene zijn oplossing niet doorgevoerd had:Bekijk bijlage 31256
  • Rene had ondertussen de leiding chat verlaten, de leiding op dat moment weigerde iets met de case te doen en bij gevolg zijn die CF's en het illegale front dorp nooit terug gegeven.Bekijk bijlage 31257
  • Maar wat had Rene hier zelf over te zeggen? Wel die was "gestopt" op W80, wat blijkbaar ook wilt zeggen dat afspraken niet meer nagekomen moeten worden.Bekijk bijlage 31258
  • Slechts een aantal weken laten speelde Rene ineens weer terug in diezelfde stam, maar nog steeds geen beloftes nagekomen...Bekijk bijlage 31259

Als er 1 ding is waar ik niet tegen kan dan is het iemand die met een grote mond komt verkondigen dat hij alles eens zal regelen en vervolgens gaat lopen om onder zijn afspraken vandaan te komen! En dat net die persoon nu het lef heeft om een AF topic te openen met diezelfde grote mond over een case van een LEGALE CF... dat gaat er bij mij niet in hoor!

Warre

1. Ik speel neit op het account Champ. Ik viel daar gewoon tijdelijk in.
2. Looney speelt met accounts als schedel, EOS en Snow, GWAMM speelt met champ wurm en andere noobs. Vind je het logisch dat er een overmacht wordt gemaakt? Die recruit van LLM was één van de vieste dingen die ik ooit op TW heb meegemaakt. In de eindfight tussen 2 kampen midden in het cluster van een ander een account recruiten is triest. Jullie hebben zoveel meer kwaliteit, maar alsnog durf je het niet aan? Bang om nog een keer een wereld te verliezen gok ik?
3. Die BB was inderdaad illegaal, maar door acties die daar op volgde (ook vanuit Looney, die je er nu niet bij verteld?) kon ik niemand overhalen om het op te lossen. Na een bepaalde periode ben ik weer aangeschoven op w80 puur om mijn maatjes te helpen.


Je moet eens beseffen dat je tegen een bende noobs speelt, maar dat kan je niet. Jullie zijn bang om te verliezen, en na de vorige massa op guided (-17 all over again) moesten jullie weer een actie uit halen om een voordeel te creëren. Maar is prima, we gaan zien wie aan het langste eind trekt. Ik ben alleen door deze actie tot alles in staat om te winnen, dat is 1 ding wat zeker is.
 
Reactiescore
2.062
Verder ben ik nu klaar met deze discussie, ik zie jullie in game wel. Hopelijk doen jullie nog een keer een goede massa
 

Deleted User - 24028

Guest
Warre

1. Ik speel neit op het account Champ. Ik viel daar gewoon tijdelijk in.
2. Looney speelt met accounts als schedel, EOS en Snow, GWAMM speelt met champ wurm en andere noobs. Vind je het logisch dat er een overmacht wordt gemaakt? Die recruit van LLM was één van de vieste dingen die ik ooit op TW heb meegemaakt. In de eindfight tussen 2 kampen midden in het cluster van een ander een account recruiten is triest. Jullie hebben zoveel meer kwaliteit, maar alsnog durf je het niet aan? Bang om nog een keer een wereld te verliezen gok ik?
3. Die BB was inderdaad illegaal, maar door acties die daar op volgde (ook vanuit Looney, die je er nu niet bij verteld?) kon ik niemand overhalen om het op te lossen. Na een bepaalde periode ben ik weer aangeschoven op w80 puur om mijn maatjes te helpen.


Je moet eens beseffen dat je tegen een bende noobs speelt, maar dat kan je niet. Jullie zijn bang om te verliezen, en na de vorige massa op guided (-17 all over again) moesten jullie weer een actie uit halen om een voordeel te creëren. Maar is prima, we gaan zien wie aan het langste eind trekt. Ik ben alleen door deze actie tot alles in staat om te winnen, dat is 1 ding wat zeker is.

Tot op welk punt is het gevoel hebben dat de tegenstand meer kwaliteit bezit een vrijgeleide om te doen wat je wilt en te verwachten dat je tegenstander dat accepteert? Waar eindigt dit dan?

Bewijzen de verliezen aan onze kant niet net dat de kwaliteit die volgens jullie in Looney zit kleiner is dan jullie beweren of niet opweegt tegen de kwantiteit, activiteit of whatever? Dat bewijst toch zwart op wit dat de kwaliteit hier nipt voldoende is om stand te houden tegen een overmacht van 1700 dorpen meer maar dit nooit zou geweest zijn tegen nog meer dorpen (wat jullie hadden moest LLM bij jullie gebleven zijn).
 
Reactiescore
2.062
Ik heb beloofd te stoppen met de discussie. Ik zie jullie wel in game.

Ik heb mijn mening over de situatie verteld, ene is het er mee eens de andere niet.
 
Reactiescore
1.542
Rene sinds wanneer ben jij zo geworden ook? Jammer om te zien man dat je met zo'n bende zo de weg kwijt kan geraken

Makkelijk praten als je lekker veilig met hetzelfde kliekje samen blijft spelen. Dit zijn zowat allemaal compleet nieuwe gasten voor bijvoorbeeld een Rene, dat is eens wat anders dan lekker met bekenden bij elkaar gaan spelen en al op voorhand weten wat je aan elkaar hebt… Looney is gwn w78 endgame accounts met een paar aanhangsels erbij
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.542
Het klopt dat het de laatste maanden er wat gematigder aan toe gaat dan vroeger (ook gewoon omdat er veel minder uit te steken valt nu alle fronten etc gevormd zijn), maar het is niet zo dat er helemaal niets meer gebeurd is sindsdien natuurlijk ;)

Wat de CF zelf betreft kunnen we vrij kort zijn, en daarom herhaal ik ook gewoon graag onze officiële reactie:
Bekijk bijlage 31260

En een screenshot van onze gemaakte afspraken waar de quote in staat:
Bekijk bijlage 31261

Is het moreel netjes op te doen? Zoals eerder al aangegeven niet. Maar de rand en grijze zone opzoeken van de afspraken is iets dat al heel deze wereld gebeurd, ook recent nog zoals dit voorbeeld aantoont:

Als we even terug gaan naar de laatste deal die tussen onze stammen is gemaakt om alle front linies recht te trekken en gwamm/chaos de mogelijkheid te bieden 2 "probleem accounts" op te lossen kiezen jullie er bewust voor om deze 2 accounts te houden en een heel smal front te geven zodat ze nog gebruikt kunnen worden om edels te sturen... Dit alles binnen de afspraken omtrent edelspam (genoeg dorpen laten houden om moraal hoog te houden, een dunne front lijn laten houden ipv enkel wat spam dorpen, ...) maar zeker bij Captain is dit gewoon overduidelijk het creëren van een edelspam account (met 200 vrije edels, iets wat geen ander acc op deze wereld aan het front heeft) om verhoogde edeldruk te geven op bepaalde front accounts :)

Dunne strook (5 velden breed front) is account Captain, dat voorheen 20 velden front had dat overgenomen is door buren. Bij gevolg liggen die buren nu ook in edelrange van het centrale vijandige account waardoor daar tot 5 spelers met edels geraken!
Bekijk bijlage 31264

Leiding gwamm die beweert dat de vrij gekomen edels zouden op gaan aan MB's internen in de rim...
Bekijk bijlage 31265

TW stats die aantoont dat er letterlijk 0 dorpen geedelt zijn van MB's in de rim of eender waar...
Bekijk bijlage 31267

Leiding gwamm en tevens planner van de massa die toe geeft dat de 200 edels eigenlijk gebruikt zouden worden...Bekijk bijlage 31268

Is dit dan niet gewoon even hard de grijze zone opzoeken en net binnen de regels blijven om er zwaard je voordeel uit te doen? Wat maakt dat dit wel allemaal kan maar een CF leggen niet?


Dat net jullie beginnen over dat dreigen kinderachtig is is ook behoorlijk komisch, gezien we deze gisteren nog kregen (en het is maar een voorbeeldje uit de vele dreigementen):
Bekijk bijlage 31262
Bekijk bijlage 31263


Mijn statement: het is dringend tijd dat jij en velen in gwamm/chaos eens in eigen boezem kijken en objectief naar deze wereld gaan kijken. Als jullie echt een leuke wereld willen, begin dan maar eens om gewoon naar een 8 vs 8 te gaan ipv te blijven volhouden aan 15 vs 8! Het zijn niet wij die een leuke wereld in de weg staan hoor!

Man man man, gaan we nu ook al allerlei “privé” zaken op het AF gooien? Leiding zijn is al totaal niks voor mij en ik vind er ook geen donder aan omdat ik dan met van die politiek correcte lui zoals jij (die blijkbaar aan de grootte van je post te zien niks beters te doen hebben) eeuwen lang in gesprek ben. De enige reden waarom ik het oppak is omdat een ander het niet wilt doen en jullie anders geen meter vooruit komen als er weer iets te bespreken valt.

Je zet mij niet nu op het AF neer alsof ik altijd loop te dreigen en te mieren terwijl ik jullie volgens mij vaak zat tegemoet ben gekomen en bepaalde zaken gwn netjes heb afgehandeld.

Bepaalde dingen die jij nu aanhaalt hebben totaal niks te maken met de desbetreffende CF… beetje laag dit, normaal gesproken zijn woorden genoeg en als mensen het dan niet niet geloven dan lever je pas bewijs aan. Bijvoorbeeld captain staat toch totaal buiten deze discussie? Je hebt zelf ingestemd met het feit dat captain mocht blijven liggen dus daar valt weinig aan te veranderen.

En dan ook nog weer dat constante gejank over kwantiteit zeg… ik heb liever 1700 dorpen minder en goede activiteit op ieder account dan dat ik de positie heb waar we nu inzitten.

Maarja wat maakt het allemaal ook uit, jij krijgt alles wat krom is toch altijd recht geluld.
 
Reactiescore
2.062
Bovenaan