Kan TW nog verder zakken?

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.133
Wat zijn de specifieke wereldregels over mb's deze wereld? Voor de neutrale lezer wat makkelijker om een mening te vormen

Grappige is dat rene die regels opnoemt in zijn post en daarmee eigenlijk meteen aangeeft dat de CF legaal is.
Deze hele post is eigenlijk een TLDR: de cf is legaal haha
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.133
Snap overigens wel dat het verder een kut CF is hoor om te krijgen, is precies dezelfde situatie als ik het zo lees als wij deden op w76 met abusing the law en die was ook heel controversieel.
 
Reactiescore
2.062
Technisch gezien is die legaal, maar erg smerig.

Waarom smerig spelen als het de laatste 2 maanden er gewoon netjes aan toegaat?

Waarom smerig spelen als je jezelf het beste account van w80 noemt?


Ik weet het antwoord hierop, onzekerheid of je de wereld wel gaat winnen.
 
Reactiescore
1.228
Snap overigens wel dat het verder een kut CF is hoor om te krijgen, is precies dezelfde situatie als ik het zo lees als wij deden op w76 met abusing the law en die was ook heel controversieel.

Gestopte mb maar niet gecommuniceerd toen ook dacht ik toch? Don't remember exactly :p
 
Reactiescore
864
Snap de frustratie van Rene wel ergens; het is wel echt een triest dorp om te pakken haha jezus. Als ik zie wat voor spelers er spelen in Looney had ik ook wel verwacht dat het dorp terug gegeven zou worden na het aantonen van het bewijs. Maar goed, ik ken het verloop van de wereld ook niet.
 
Reactiescore
451
X braun pakte in t verleden ook zn cf en die hebben we toen netjes afgestaan

Daarom snap k nie waarom looney hem wil houden
 
Reactiescore
864
Reactiescore
1.853
Als neutrale lezer kan ik enkel concluderen dat GWAMM is gerekt door nalatigheid in eigen communicatie. Als hier al zo een ophef over ontstaat - terwijl het volgens de door jullie afgesproken wereldregels binnen het boekje valt - waarom zou je dan uberhaupt dergelijke regels afspreken vraag ik me af. Dan heeft dat toch sowieso weinig toegevoegde waarde?
 
Reactiescore
2.062
Gaat erom dat je tegen een stam beginners speelt, en dan zulke CFs gaat pakken terwijl je een mooie eindstrijd hebt. Als dit op w76 was gebeurd prima, maar op deze wereld is het gewoon bizar.

Dat je als ''beste'' account zo probeert te winnen is triest. Gelukkig heeft GWAMM+Chaos de legendarische spelers el Grande en Barnie die wraak zullen nemen.
 
Reactiescore
1.853
Met die logica zou Looney nooit meer edels mogen sturen bij een massa, want wie weet kunnen die beginnende spelers nog niet snipen.
 
Bovenaan