Kan TW nog verder zakken?

Reactiescore
2.062

Deleted User - 24028

Guest
Man man man, gaan we nu ook al allerlei “privé” zaken op het AF gooien? Leiding zijn is al totaal niks voor mij en ik vind er ook geen donder aan omdat ik dan met van die politiek correcte lui zoals jij (die blijkbaar aan de grootte van je post te zien niks beters te doen hebben) eeuwen lang in gesprek ben. De enige reden waarom ik het oppak is omdat een ander het niet wilt doen en jullie anders geen meter vooruit komen als er weer iets te bespreken valt.
Heb enkele screens gebruikt als weerlegging of om te reageren op beweringen van Rene (Gwamm kant). Meeste daarvan komen gewoon uit de gedeelde leiding chat, en 2 stuks uit een prive gesprek dat enkel daar gevoerd werd tussen ons als leidinggevende omdat jij uit de leiding chat gestapt was.

Verder ben ik erg blij dat jij (en sommige anderen) die taak op hun nemen, wat zeker niet eenvoudig is in zo een stam, of deze wereld had nooit geraakt tot waar we nu zijn. Ondanks de zever hebben we nog steeds een endgame die al een tijdje duurt wat niet meer zo evident is in deze tijd.

Je zet mij niet nu op het AF neer alsof ik altijd loop te dreigen en te mieren terwijl ik jullie volgens mij vaak zat tegemoet ben gekomen en bepaalde zaken gwn netjes heb afgehandeld.
Het was zeker niet de bedoeling om je op een bepaalde manier neer te zetten, ik reageerde uitsluitend op beweringen van Rene. Maar ik wil dat gerust recht zetten voor de neutrale lezer: Luc @aapjeklapklap is iemand die zich enorm in zet voor zijn stam en die in woede wel eens durft dreigen maar waarmee eenmaal afgekoeld (vaak de dag er na) wel een serieus gesprek aangevat kan worden en oplossingen alsnog gevonden kunnen worden.

Bepaalde dingen die jij nu aanhaalt hebben totaal niks te maken met de desbetreffende CF… beetje laag dit, normaal gesproken zijn woorden genoeg en als mensen het dan niet niet geloven dan lever je pas bewijs aan. Bijvoorbeeld captain staat toch totaal buiten deze discussie? Je hebt zelf ingestemd met het feit dat captain mocht blijven liggen dus daar valt weinig aan te veranderen.
Ik reageer uitsluitend op Rene die dit naar het AF brengt:
  • Rene haalt een case uit het verre verleden aan -> ik leg heel het verleden bloot
  • Rene hamert er op dat gwamm/chaos niks discutabel hebben gedaan de afgelopen maanden -> ik haal een discutabel geval aan met Captain als edel(spam) account
  • Rene haalt de AF case aan -> ik verklaar dat deze moreel gezien niet netjes is maar wel binnen onze afspraken
Als Rene enkel het laatste gedaan had, dan had ik ook enkel het laatste gedaan ;)
 
Reactiescore
983
Makkelijk praten als je lekker veilig met hetzelfde kliekje samen blijft spelen. Dit zijn zowat allemaal compleet nieuwe gasten voor bijvoorbeeld een Rene, dat is eens wat anders dan lekker met bekenden bij elkaar gaan spelen en al op voorhand weten wat je aan elkaar hebt… Looney is gwn w78 endgame accounts met een paar aanhangsels erbij
Dat jij hier serieus op ging reageren had ik wel kunnen weten natuurlijk. Mocht je het niet doorhebben ik was Rene wat aan het trollen :)

Ik speel inderdaad geregeld met hetzelfde kliekje maar vooral met mensen die ik ken.
In tegenstelling tot jou houd ik niet van het onzekere, onbekende.
Dus ik speel inderdaad liefst in mijn vaste team en met stamgenoten die ik al ken en waar ik van op aan kan gaan dat ze wel weten wat ze doen. Wilt dat zeggen dat ik nooit met nieuwe mensen wil spelen? Absoluut niet. Maar de groep waarmee ik mee speel, of toch zeker het account zijn meestal wel mensen die ik ken inderdaad. Dit zodat ik met een gerust hart kan gaan werken zonder me elk uur zorgen te moeten maken of account en stam wel goedkomt.

Ieder zijn ding en het is nogal belachelijk dat je mensen kwalijk neemt dat ze geregeld met dezelfde mensen spelen.
Respect dat jij dat niet doet maar als ik al je geklaag en gehuil lees zou jij dat beter ook doen.

Wat je zegt over 78 is natuurlijk niet heel onlogisch. Dat zijn ook de spelers die je grotendeels op w81 kan terugvinden, w83 ook een heel deel,....
Elke wereld kom je endgame wat dezelfde mensen tegen met soms wat uitschieters dus je argument is een beetje vreemd.
 
Reactiescore
1.363
Het zijn niet wij die een leuke wereld in de weg staan hoor!
Zeg jij janknoob? (en midget trouwens, nu ik een reactie nalas)
Aan die stomme boekdelen van jou weer te lezen geil jij weer te erg op dit soort dingen.
Kun je eens een keer een wereld spelen zonder al dat gejank iedere keer?
Op 73 toen t niet gebeurd was, was jij toen lekker keihard gerekt noob.
Echt gewoon saaie werelden om te volgen als jij er speelt man..

René staat gewoon in z'n recht vind ik!
 
Reactiescore
241
Ewaaa worden er nog kata's gegooid of hoe zit dit nu in elkaar?
 
Reactiescore
2.062
Wie weet, ik kan helaas niks verklappen
 
Reactiescore
338
Zeg jij janknoob? (en midget trouwens, nu ik een reactie nalas)
Aan die stomme boekdelen van jou weer te lezen geil jij weer te erg op dit soort dingen.
Kun je eens een keer een wereld spelen zonder al dat gejank iedere keer?
Op 73 toen t niet gebeurd was, was jij toen lekker keihard gerekt noob.
Echt gewoon saaie werelden om te volgen als jij er speelt man..

René staat gewoon in z'n recht vind ik!

Je kan het ook niet he, probeer nu toch een beetje je in te houden, dat zou al iets beteren...

:rolleyes:
 
Reactiescore
2.062
Ik denk dat we wel concluderen dat Champ de best speler van w80 is
 
Reactiescore
2.062
Bovenaan