Kan geen resources ontvangen

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Hallo,
Ik ben vernietigd door een hele sterke speler en mijn maat wil mij nu helpen maar dat lukt niet, hij zegt dat wij op dezelfde internetconnectie zitten maar dat is dus helemaal niet zo.

Aanvallen, ondersteuningen en grondstoffenleveringen tussen spelers die zich één internetverbinding of één computer delen, zijn tijdens deze gemeenzame tijd en 24 uur daarna niet toegestaan.

Valt hier iets aan te doen?
 

DeletedUser

Guest
Hmmm, het kan zijn dat jullie
a) gisteren dezelfde internetverbinding hadden
b) jullie bij elkaar in de buurt wonen en jij toevallig de IP van een speler van gisteren gekregen hebt.
 

DeletedUser

Guest
Ja dat dacht ik ook maar dat is het niet, we hebben het al 3 dagen na elkaar geprobeert en het lukt niet. Dezelfde ip hebben kan trouwens niet.
 

DeletedUser

Guest
Zou dat daardoor komen denkje? Dat kan wel... ik speel soms es op zijn account als hij er niet is...

§1) één account per speler

Iedere speler mag per wereld met maximaal één account deelnemen ( met uitzondering van vakantievervangingen). Het doorgeven van je paswoord aan andere spelers is verboden.

Tenzij je als vakantievervanger op zijn account gespeeld hebt, ben je dus in overtreding...
 

DeletedUser

Guest
Oh zo, nou opgelost dan he, ik zag trouwens dat jij op .net in HOT2 zit,
dat betekent dat we tribemates zijn daar...
 

DeletedUser

Guest
Maar euh nog eff over dat probleem,
hoe lossen we dat op als we bij elkaar zitten en we willen wat tribalwars spelen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan