Kaas!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Uiteindelijk gaat deze topic over de glorie van KAAS!!, wat jullie daar over denken kan me eigenlijk niet al te veel boeien, maar ik apprecieer het wel dat er al zo'n 100 posts zijn gekomen op deze thread. Niet slecht voor een stam met twee leden. Ik sta nog steeds niet nummer 1 op mijn continent, dat valt dan wel weer tegen ;)

Wat ruik ik daar? Is het... gas? Is het... poep? Nee! Driewerf NEE!!! Het is een KAZIGE geur... recht in je puisterige forum! :D

wil je hiermee zeggen dat je gewoon über goed bent en dat het vreselijk raar is dat je niet eerste staat?

DeletedUser343

Guest
Waarschijnlijk denken de meeste, matt damon? dat zei die poepert altijd dus hij zal het wel zijn :).

(Zou nog best wel eens kunnen ook, maar wss hebben jullie al ip-check gedaan :D).

DeletedUser

Guest
Waarschijnlijk denken de meeste, matt damon? dat zei die poepert altijd dus hij zal het wel zijn :).

(Zou nog best wel eens kunnen ook, maar wss hebben jullie al ip-check gedaan :D).

Nope, sorry, ben niet broodje poep. Vond zijn uitspraak wel geniaal op .net, dus dacht waarom wordt ik die niet :D

DeletedUser

Guest
Nope, sorry, ben niet broodje poep. Vond zijn uitspraak wel geniaal op .net, dus dacht waarom wordt ik die niet :D

Grapjes,
1. Broodje poep zei het altijd
2. je bent met 2 accounts geblokt
3. je bent vandaag geregistreerd, de dag nadat je geblokt werd ;)

DeletedUser

Guest
Grapjes,

Hoorde van Broodje Poep wat hier allemaal aan de hand is, dus dacht, neem ook even een kijkje hier. Verder kun je me checken, Broodje Poep woont in Leiden, ik in Limburg (Ysselsteyn maar dat kent niemand :D). Dus helaas voor je ben ik die stinkerd niet :p

DeletedUser2826

Guest
Grapjes,
Indien hij inderdaad Broodje Poep zou geweest zijn,
Stond er nu alvast "Banned" onder zijn naam ;)

En nu weer on-topic? ....

DeletedUser

Guest
Hoorde van Broodje Poep wat hier allemaal aan de hand is, dus dacht, neem ook even een kijkje hier. Verder kun je me checken, Broodje Poep woont in Leiden, ik in Limburg (Ysselsteyn maar dat kent niemand :D). Dus helaas voor je ben ik die stinkerd niet :p

Ysselsteyn ken ik:p

Ken je ook.. Koningslust?

DeletedUser

Guest
Koningslust? Wel ooit van gehoord? Is dat een café? Weet het niet precies. Heb jij dan ooit gehoord van de koets?

DeletedUser

Guest
Nee. Maar koningslust, een dorpje. Vlakbij kessel, waar jullie op het bordje staan:D

DeletedUser5737

Guest
Officieel bericht:

Bij deze verkondig ik de ontbinding aan van KAAS!!, we zijn beiden lid geworden bij een andere stam. Ik dank u allen voor de aandacht, tot ziens in jullie dorpen.

Met vriendelijke groet,

Bloedkapje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan