Kaas!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Moet ik nu buigen omdat jullie van .net zijn?
Of moet ik het bewonderingswaardig vinden dat je een discussie stopt door grapjes te maken?

lmao :rolleyes:

DeletedUser

Guest
Moet ik nu buigen omdat jullie van .net zijn?
Of moet ik het bewonderingswaardig vinden dat je een discussie stopt door grapjes te maken?

lmao :rolleyes:

Lees alle berichten. Waar zeg ik dat jullie voor mij moeten buigen? Als je alles leest wordt het duidelijk dat ik graag tactieken wil bespreken, juist omdat normaal gesproken om mij heen veel actieve mensen zitten en hier niet.

Sorry dat ik het leuk vind om tactieken te bespreken. Is dat hier de norm om het label ego te krijgen?

DeletedUser343

Guest
Nee dat is Belgisch, .nl is ook voor belgen dus is het gewone taal.

"Kom af" betekend ook wel "Kom met"

't lijkt hier wel een kippenhok, alleen maar heen en weer gekakel van post van 1 zin waarin je de andere belachelijk probeerd te maken. Ik neem aan dat jullie allebei volwassen genoeg zijn om daar mee te stoppen ;).

DeletedUser

Guest

't lijkt hier wel een kippenhok, alleen maar heen en weer gekakel van post van 1 zin waarin je de andere belachelijk probeerd te maken. Ik neem aan dat jullie allebei volwassen genoeg zijn om daar mee te stoppen ;).

Ok, kom dan af met tacktieken ipv met zon posts.
Of is dit ook een tacktiek?

Dus kom dan met tacktieken ipv met zon posts?

Als je alle posts had gelezen had je ook gezien dat dat allang besproken is X)

DeletedUser

Guest

volwassen? kun je dat eten ofzo ?

mods close this topic anders wordt het 1 spam topic.

DeletedUser5737

Guest
Uiteindelijk gaat deze topic over de glorie van KAAS!!, wat jullie daar over denken kan me eigenlijk niet al te veel boeien, maar ik apprecieer het wel dat er al zo'n 100 posts zijn gekomen op deze thread. Niet slecht voor een stam met twee leden. Ik sta nog steeds niet nummer 1 op mijn continent, dat valt dan wel weer tegen ;)

Wat ruik ik daar? Is het... gas? Is het... poep? Nee! Driewerf NEE!!! Het is een KAZIGE geur... recht in je puisterige forum! :D

DeletedUser

Guest
Nymf. je mag best wat waarschuwingen etc... uitdelene hoor. Dit wordt net iets teveel spam

DeletedUser

Guest
hmm er zit wel wat in dat plaatje maar, wereld 6 bestaat waarschijnlijk ook veel langer... als je deze foto over een maand nog een keer zou maken zou het er waarschijnlijk heeeel anders uit zien..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan