DeletedUser
Guest
Had hij verteld.
w11 op .net en w5 op .nl..
Had hij verteld.
Yep, grote verschillen... Je kunt geen werelden gaan vergelijken! snap je dat niet?Je laat 2 kaartjes van k65 zien....
Welke wereld =)
Wereld 5 K65 met wereld 5 .net K65 weer een groot verschil....
Yep, grote verschillen... Je kunt geen werelden gaan vergelijken! snap je dat niet?
deze werelden zijn niet samen gestart en iedereen kan een mooi continentje uitkiezen.
als je het hier zo belachelijk vind, wat doe je hier dan...
Stop dan met je beweringen en ga voor de top.
Stop dan met je beweringen en ga voor de top.
Wat voor beweringen? Jezus, ik vraag hier om wat adviezen en meteen springen er allemaal van die mongolen op m'n nek.
En hoezo moet ik gaan voor de top? Waarom zou ik?
Zorg jij maar eerst zelf eens dat je naar de top komt. Je bent nog ver van me verwijdert dus zorg er zelf maar eens voor dat je wat meer punten hebt en niet genobled gaat worden door die gast boven je, die 3500 punten meer heeft dan jij.
Zorg jij maar eerst zelf eens dat je naar de top komt. Je bent nog ver van me verwijdert
Wat voor beweringen? Jezus, ik vraag hier om wat adviezen en meteen springen er allemaal van die mongolen op m'n nek.
als je zo'n grote ego hebt wil je vast wel 24/7 eraan zitten om aan de top te komen![]()
Je vraagt helemaal niet om ''adviezen'' je zit alleen maar te zeiken dat hier iedereen niet actief is en dat het niveau op de .net server veel hoger is ( is ook zo maar wat maakt dat uit? ) en bla bla bla....
Het enige wat je vraagt is hoe we hier spelen, maar jij als ervaren en doorgewinterde .net speler moet toch zelf wel wat kunnen bedenken??
Jullie zijn allemaal dom.. Écht iets typisch Nederlands.. (helaas ben ik er zelf ook een).
Broodje Poep komt van .net, en het is wel degelijk waar dat ze daar veel en veel beter zijn. Ook las ik ergens dat hij in CHE!!!(beste groep spelers van .net) zat, en iedereen die hem noob of whatever vind die moet even goed nadenken wat die nou zegt.. En trouwens, je hoeft helemaal niet 24/7 achter de pc te zitten om in de top 20 hier te komen, en wat dan nog als iemand het wel zou doen. Als die zijn werk achter de computer doet en makkelijk tussendoor even kan clicken, wat is daarop tegen?
Jullie zeggen dat Broodje Poep een grote ego hebben, maar jullie ego is nog veel groter.. Zelfvertrouwen is goed, ego is voor zwakke mensen.
Wow Lavalya, ken je niet, maar thanks dat je het even zo hard er tegen in gaat. Ik dacht al dat ik gek was geworden of zo![]()
(...)
Broodje Poep komt van .net, en het is wel degelijk waar dat ze daar veel en veel beter zijn. Ook las ik ergens dat hij in CHE!!!(beste groep spelers van .net) zat, en iedereen die hem noob of whatever vind die moet even goed nadenken wat die nou zegt.. En trouwens, je hoeft helemaal niet 24/7 achter de pc te zitten om in de top 20 hier te komen, en wat dan nog als iemand het wel zou doen. Als die zijn werk achter de computer doet en makkelijk tussendoor even kan clicken, wat is daarop tegen?
(...)
Je blijft noob .net is slechter dan .nl , niks meer aan toevoegen![]()