Kaas!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Je laat 2 kaartjes van k65 zien....
Welke wereld =)
Wereld 5 K65 met wereld 5 .net K65 weer een groot verschil....
Yep, grote verschillen... Je kunt geen werelden gaan vergelijken! snap je dat niet?

DeletedUser

Guest
Yep, grote verschillen... Je kunt geen werelden gaan vergelijken! snap je dat niet?

Zelfs al waren ze op dezelfde dag dezelfde minuut begonnen, dan nog niet. Daar komen totaal andere spelers als hier.

DeletedUser

Guest
Natuurlijk zitten de werelden anders in elkaar en natuurlijk is er op een ander tijdstip begonnen. Dan nog kun je aan de hand van die kaartjes zien hoe actief mensen zijn. Op .nl ben ik blijkbaar de enige die actief is / weet hoe je moet bouwen (wil niet ego klinken, maar dat zie je dus wel). Op .net zie je 4 mensen die weten hoe het moet en zijn blijkbaar actief (dat kun je tenminste aan hun omvang zien).

Thats my point. Ik heb het gevoel dat er meer mensen op .net actief zijn dan op .nl (even om misverstanden van domme rukkers die mijn berichten niet goed lezen voor te zijn: ik zeg dus niet dat mensen op .nl niet actief zijn)

DeletedUser

Guest
deze werelden zijn niet samen gestart en iedereen kan een mooi continentje uitkiezen.

als je het hier zo belachelijk vind, wat doe je hier dan...

Waar zeg ik dat ik hier zo belachelijk vind? Dat zeg ik nergens. Lees ajb mijn berichten.

DeletedUser

Guest
Stop dan met je beweringen en ga voor de top.

Wat voor beweringen? Jezus, ik vraag hier om wat adviezen en meteen springen er allemaal van die mongolen op m'n nek.

En hoezo moet ik gaan voor de top? Waarom zou ik?

Zorg jij maar eerst zelf eens dat je naar de top komt. Je bent nog ver van me verwijdert dus zorg er zelf maar eens voor dat je wat meer punten hebt en niet genobled gaat worden door die gast boven je, die 3500 punten meer heeft dan jij.

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser659

Guest
Wat voor beweringen? Jezus, ik vraag hier om wat adviezen en meteen springen er allemaal van die mongolen op m'n nek.

En hoezo moet ik gaan voor de top? Waarom zou ik?

Zorg jij maar eerst zelf eens dat je naar de top komt. Je bent nog ver van me verwijdert dus zorg er zelf maar eens voor dat je wat meer punten hebt en niet genobled gaat worden door die gast boven je, die 3500 punten meer heeft dan jij.

als je zo'n grote ego hebt wil je vast wel 24/7 eraan zitten om aan de top te komen:rolleyes:

DeletedUser3313

Guest

Je vraagt helemaal niet om ''adviezen'' je zit alleen maar te zeiken dat hier iedereen niet actief is en dat het niveau op de .net server veel hoger is ( is ook zo maar wat maakt dat uit? ) en bla bla bla....
Het enige wat je vraagt is hoe we hier spelen, maar jij als ervaren en doorgewinterde .net speler moet toch zelf wel wat kunnen bedenken??

DeletedUser

Guest
Je vraagt helemaal niet om ''adviezen'' je zit alleen maar te zeiken dat hier iedereen niet actief is en dat het niveau op de .net server veel hoger is ( is ook zo maar wat maakt dat uit? ) en bla bla bla....
Het enige wat je vraagt is hoe we hier spelen, maar jij als ervaren en doorgewinterde .net speler moet toch zelf wel wat kunnen bedenken??

Sorry dat ik het leuk vind om tactieken van andere en mezelf te bespreken :rolleyes:

DeletedUser

Guest
na al dit te lezen dacht ik, ik kom maar eens naar de nederlandse versie om te kijken of hier ook een beetje lol te beleven is.

en is 'bloedkapje' dezelfde als bloodhood op TW?

DeletedUser

Guest
Jullie zijn allemaal dom.. Écht iets typisch Nederlands.. (helaas ben ik er zelf ook een).

Broodje Poep komt van .net, en het is wel degelijk waar dat ze daar veel en veel beter zijn. Ook las ik ergens dat hij in CHE!!!(beste groep spelers van .net) zat, en iedereen die hem noob of whatever vind die moet even goed nadenken wat die nou zegt.. En trouwens, je hoeft helemaal niet 24/7 achter de pc te zitten om in de top 20 hier te komen, en wat dan nog als iemand het wel zou doen. Als die zijn werk achter de computer doet en makkelijk tussendoor even kan clicken, wat is daarop tegen?

Jullie zeggen dat Broodje Poep een grote ego hebben, maar jullie ego is nog veel groter.. Zelfvertrouwen is goed, ego is voor zwakke mensen.

DeletedUser

Guest
Jullie zijn allemaal dom.. Écht iets typisch Nederlands.. (helaas ben ik er zelf ook een).

Broodje Poep komt van .net, en het is wel degelijk waar dat ze daar veel en veel beter zijn. Ook las ik ergens dat hij in CHE!!!(beste groep spelers van .net) zat, en iedereen die hem noob of whatever vind die moet even goed nadenken wat die nou zegt.. En trouwens, je hoeft helemaal niet 24/7 achter de pc te zitten om in de top 20 hier te komen, en wat dan nog als iemand het wel zou doen. Als die zijn werk achter de computer doet en makkelijk tussendoor even kan clicken, wat is daarop tegen?

Jullie zeggen dat Broodje Poep een grote ego hebben, maar jullie ego is nog veel groter.. Zelfvertrouwen is goed, ego is voor zwakke mensen.

Wow Lavalya, ken je niet, maar thanks dat je het even zo hard er tegen in gaat. Ik dacht al dat ik gek was geworden of zo :D

DeletedUser5737

Guest
(...)

(...)

Absoluut waar. Sowieso vind ik 24/7 achter de compu zitten ietwat overdreven, een mens moet toch ook slapen ;)

KAAS!! is klein, maar spelen kunnen we wel. We zullen de edelmannen het woord laten voeren zo snel als we kunnen. Ik zat te denken aan het voorbeeld van Cheerios van W6 :)

Wij groeien niet door spelers aan te nemen. Wij groeien door hun steden aan te nemen.

DeletedUser5737

Guest
Je blijft noob .net is slechter dan .nl , niks meer aan toevoegen:D

wat een grappige opmerking. Jij zegt "AoJ", ik zeg "kansloze onderneming". Ervan uitgaande dat jij ook Dolohov op W6 bent, natuurlijk ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan