Kaas!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Ja en
K54 met K65 vergelijken stel dat je een week later bent begonnen?

DeletedUser

Guest
Hij heeft wel gelijk dat er minder verlaten dorpen liggen in .net, maar daar spelen 100 nationaliteiten hier spelen sommige mensen 1 weekje en stoppen dan.
Daar heb je nog 10000 andere mensen die doorspelen.

DeletedUser

Guest
Het is denk ik een hele andere manier van spelen. Daarom vraag ik dus ook aan jullie: Hoe spelen jullie hier :p

DeletedUser

Guest
Het enige wat dit laat zien is dat er op .net niemand farmed en de dorpjes dus lekker kunnen stijgen... Bovendien is elke omgeving anders, ik lig bijvoorbeeld zonder dorpjes direct naast me wat wel irritant is met farmen, nu moet ik steeds 2u lopen om mijn opslagplaatjes vol met grondstoffen te halen.

Ik zal even K 65 op dezelfde server zoeken

DeletedUser

Guest
Het is denk ik een hele andere manier van spelen. Daarom vraag ik dus ook aan jullie: Hoe spelen jullie hier :p

Eeh.. Nederlands? xD

Het feit is gewoon op W1 (waar ik dus speel) geen troep als: Boogschutters of Ridders zijn. En dat is erg leuk :)

DeletedUser

Guest
Even serieus, en dit is op W11 waar het niet echt heel druk is :S

servers2.JPG

DeletedUser

Guest
Dit is misschien een betere:

servers3.JPG

Dit zegt toch genoeg
Als je een van die grote bent, dan heb je 7 targets. Bij NL zie ik er geen

DeletedUser343

Guest
Geen idee waarom je mij quote en op iemand anders zijn opmerking reageert (Die van Dolohgov volgens mij) maar, omdat je het zo graag wilt zal ik ook een screenie laten zien van K54 op w5.

broodjepoepdissszg7.png

Ik zeg hier niet mee dat W5 wel goed is, ik laat alleen zien dat het heel erg veschilt per omgeving, 1 beeldvershuiving naar rechts kan het hier bijv. heel slecht zijn maar dat kan op .net ook het geval zijn.

Hoe ik speel, grondstoffen, grondstoffen grondstoffen, 2 of 3 dagen voor einde beginnersbescherming beginnen met speer en de verlaten dorpjes farmen, dan meer grondstoffen upgraden iets later naar scouts toe werken en dan ook bewoonde dorpen farmen. Dan kan je zwaard, bij en lc gaan bouwen en de dorpjes met hoge punten rondom je ook eens aanpakken, ruzie maken met andere stammen en ze dan ook gaan farmen en natuurlijk een stam oprichten om mezelf niet te vervelen (A).

DeletedUser

Guest
Dat is dus ook hoe ik het speel op .net. En in jou geval op k54 kan het ook. Maar serieus op k65 kan ik geen scherm vinden waar veel actie kan komen. Ik kan hier dus niet zo spelen omdat er geen andere dorpjes zijn aan te vallen die het de moeite waard zijn (tenminste om me heen)

DeletedUser

Guest
Ehhm, laten we .net en .nl uit elkaar houden pls?! =DDD???

DeletedUser

Guest
Echt boeiend, een hele K overnemen, ik wil jullie dat in K45 wel zien doen, neem maar van mij aan, dat lukt je niet. En ik ben maar een van de kleinere spelers daar ;). Veel plezier met je mission impossible.

DeletedUser

Guest
Dat is dus ook hoe ik het speel op .net. En in jou geval op k54 kan het ook. Maar serieus op k65 kan ik geen scherm vinden waar veel actie kan komen. Ik kan hier dus niet zo spelen omdat er geen andere dorpjes zijn aan te vallen die het de moeite waard zijn (tenminste om me heen)

Het is gewoon een feit dat er op .net vele malen beter word gespeeld.. hier ben ik morgen in de top 20, daar moet ik keihard vechten tegen MCD en EGGS! om gewoon te overleven.

*overgens nog zonder veel farmen ook!!!*

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest

servers3.JPG

Dit zegt toch genoeg

deze werelden zijn niet samen gestart en iedereen kan een mooi continentje uitkiezen.

als je het hier zo belachelijk vind, wat doe je hier dan...

DeletedUser

Guest
Ik las net even het topic door, en iemand die een CHE!!! speler uit w6 voor noob uit maakt is echt gestoord, lol. XD

DeletedUser

Guest
Hopelijk was ik het niet, want ik ken bijna niemand van de nederlandse servers :D.

DeletedUser

Guest

servers3.JPG

Dit zegt toch genoeg
Omg, dat is toch geen vergelijking?!
-zijn de werelden net zo oud?
-Zijn er net zoveel spelers?
-Zijn de servers dezelfde instellingen?

DeletedUser

Guest
Je laat 2 kaartjes van k65 zien....
Welke wereld =)
Wereld 5 K65 met wereld 5 .net K65 weer een groot verschil....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan