Kaas!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Lieve forumlezertjes,

Bloedkapje en ik (Broodje Poep) presenteren met trots de stam KAAS!! (oftewel De Heilige Kazigheid).

We zijn met veel plezier begonnen op de Nederlandse server, maar zijn helaas wel ontsteld over het gebrek aan kunde. Onze kaart is jammer genoeg wat pauperig, we doen bij deze dan ook een vriendelijke oproep aan onze buren om wat harder te groeien. Dan hebben we dadelijk nog iets om over te nemen.

Het ontstaan van KAAS!!
KAAS!! is geïnspireerd door W6 stam CHE!!! Voor alle onkundigen dit is een tribe op de internationale server. Het doel van onze tribe bestaat uit de totale anarchie van wereld 5. Elke speler in onze tribe heeft dan ook als doel om zelf een gehele K te controleren. Mocht je ook deze ambities hebben en wil je deelnemen in onze stam. Dan is dit helaas niet mogelijk :D. Tenzij we je kennen uit W6.

Hopende jullie hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Broodje Poep en Bloedkapje

Ps. MATT DAMON!!

DeletedUser343

Guest
Als je buren weinig punten hebben denk ik zeker niet dat ze de moeite nemen het mainforum te lezen :).

DeletedUser

Guest
Daar zit inderdaad wel wat in ja. Hhmmmm misschien moet ik ze dan maar allemaal individueel mailen en een handleiding geven hoe je snel moet groeien :p

DeletedUser

Guest
Nee, joh... Het is gewoon een aankondiging dat deze tribe bestaat en dat we teleur gesteld zijn over de situatie op de nederlandse server. In mijn directe omgeving is er niemand waar ik rekening mee moet houden. Op de .net server zijn er minimaal 4 mensen op mijn map waar ik rekening mee moet houden

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
En het moraal van het verhaal is ?

Dat deze server eigenlijk best wel vol zit met (ik hou niet van dit woord) noobs. En dat ik dat heel jammer vind. Zorgt er wel voor dat je een totaal andere speel strategie moet aanhouden. Mijn defence hoeft nu namelijk niet meteen op pijl te zijn. Daar kan ik lang mee wachten. Denk ik tenminste. Heb nog nooit op deze manier gespeeld. Dus vraag me af hoe jullie dat doen.

DeletedUser

Guest
Het niveau van .nl is mss niet hoog maar het niveau van .net is ook niet veel beter.:rolleyes:

DeletedUser1875

Guest
Dat deze server eigenlijk best wel vol zit met (ik hou niet van dit woord) noobs. En dat ik dat heel jammer vind. Zorgt er wel voor dat je een totaal andere speel strategie moet aanhouden. Mijn defence hoeft nu namelijk niet meteen op pijl te zijn. Daar kan ik lang mee wachten. Denk ik tenminste. Heb nog nooit op deze manier gespeeld. Dus vraag me af hoe jullie dat doen.

Wereld 5 is alles behalve noob. De boederij regel en de hele secondes maken wereld 5 juist een uitdaging voor andere ervaren spelers. Hieruit blijkt maar weer dat Broodje Poep aka Noob ieder ander uitscheld voor noob.

Foei :eek:

DeletedUser

Guest
Wereld 5 is alles behalve noob. De boederij regel en de hele secondes maken wereld 5 juist een uitdaging voor andere ervaren spelers. Hieruit blijkt maar weer dat Broodje Poep aka Noob ieder ander uitscheld voor noob.

Waar haal je het vandaan dat ik wereld 5 noob vind? En waar haal je vandaan dat ik ieder ander uitscheld voor noob? Ik zeg dat er erg veel noobs zijn niet dat iedereen het is of dat wereld 5 het is.

Wel even lezen wat ik zeg ;)

DeletedUser1875

Guest
Dat deze server eigenlijk best wel vol zit met (ik hou niet van dit woord) noobs.

Je vindt het dus blijkbaar redelijk vol met 'noobs' zitten. Natuurlijk zijn er noobs, op welke wereld niet ..

ik citeer ;

Dat deze server eigenlijk best wel vol zit met noobs.

En jij zegt dat je niemand uitscheld voor noob ?

DeletedUser

Guest
Je vindt het dus blijkbaar redelijk vol met 'noobs' zitten. Natuurlijk zijn er noobs, op welke wereld niet ..

ik citeer ;

En jij zegt dat je niemand uitscheld voor noob ?

Waar zeg ik dat ik NIEMAND uitscheld voor Noob? Lees ajb eerst de berichten.

Natuurlijk zijn er noobs, op welke wereld niet ..

Je doet het zelf dus ook :S

Dus waar heb je het over?

DeletedUser

Guest
Laat dan zien waar ik mezelf tegen spreek. Ik spam niet. Je reageert gewoon te heftig. Ik enige wat ik heb gezegd is dat het me opvalt dat de server veel onkunige spelers heeft en dat ik in mijn map geen targets heb. Dat dit anders is dan op .net en dat ik hierdoor anders moet spelen. En ik vraag aan degene die dit vaker hebben gedaan hoe ze dit doen.

Jij komt vervolgens met beschuldigingen dat ik iedereen een noob vind en dat ik heel wereld 5 een noob wereld vind. Ik vraag je al de hele tijd om te laten zien waar ik dat soort dingen zeg, maar je laat het niet zien. Dus rot op met je beschuldigingen.

En lees eerst een bericht goed voordat je mensen probeert zwart te maken.

DeletedUser3313

Guest
@ broodje poep: Ik zie bij jou in de buurt zo al 2 mensen die qua puntenaantal redelijk aan je gewaagd zijn, al weet ik natuurlijk niet wat er in jouw dorp staat, en in die van hen. En ja, op elke server zitten er noobs.

DeletedUser

Guest
@ broodje poep: Ik zie bij jou in de buurt zo al 2 mensen die qua puntenaantal redelijk aan je gewaagd zijn, al weet ik natuurlijk niet wat er in jouw dorp staat, en in die van hen. En ja, op elke server zitten er noobs.

Helemaal met je eens. Ik zal even het verschil laten zien wat ik bedoel. Wacht even.

DeletedUser

Guest
Hopelijk werkt dit:

servers.JPG

Snap je nu wat ik bedoel.

DeletedUser343

Guest
Het enige wat dit laat zien is dat er op .net niemand farmed en de dorpjes dus lekker kunnen stijgen... Bovendien is elke omgeving anders, ik lig bijvoorbeeld zonder dorpjes direct naast me wat wel irritant is met farmen, nu moet ik steeds 2u lopen om mijn opslagplaatjes vol met grondstoffen te halen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan