Kaartje

DeletedUser

Guest
Ik vergeet iedere keer al om hier ene update te doen :p

Kan je wel een PM sturen hoe ik ze maak ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik kan het ook wel hier neerzetten eigenlijk, is helemaal niet moeilijk zoiets te maken

Gewoon op TW stats dan de top 10 stammen een kleurtje geven, ik heb ook de BB dorpen en continent lijnen zichtbaar
Gebruik print screen op het kaartje, als het kaartje niet helemaal in beeld is kun je het beeld iets laten krimpen

Dan gebruik ik paint en photofiltre omdat ik photoshop niet heb

Op paint knip je het plaatje uit, zorg wel dat je iedere keer op precies dezelfde grootte knipt anders verspingt het beeld steeds
Dan sla ik het op en ga ik naar photofiltre en geef het een blauwe rand alleen maar
Dan naar imageshack.us om het plaatje te verkleinen naar 640x480 pixels
Dan pak ik de directe link en die open ik op een scherm en daar vandaan sla ik het plaatje op mn PC op

Dan heb ik op Paint een standaard plaatje waar ik het kaartje op kan plaatsen en waar ik de stamnamen op kan aanpassen:
http://i899.photobucket.com/albums/ac199/RoyalOss/bijn.jpg

Ook hier moet je het kaartje van de wereld ook steeds op precies dezelfde plek plakken, anders verspringt het beeld steeds weer

Dan sla ik het bestand op als gif en gebruik ik het programma unfreeze [google maar]
En via mijn afbeeldingen bijv. kun je de plaatjes zo op het unfreez programma slepen en dan pak ik als snelheid per plaatje 200 ms
Plaatje opslaan en klaar ben je
 

DeletedUser

Guest
Dames en Heren,

Het regent wederom barbarendorpjes!

Claim nu, voor U achter het net vist... :eek:
 
Bovenaan