Kaarten

DeletedUser

Guest
Vergeet niet Goliath(-g), met het hoogste puntentotaal.. Alhoewel ze zitten erg verspreid, en verneukt alleen maar je kaart.

DeletedUser

Guest
stammen die niet weten wat clusteren is ?

ja al die spelers groeien natuurlijk al super hard naar elkaar toe.

met 2 dorpen per persoon kan je al echt wel een cluster vormen :confused:

DeletedUser

Guest
Tja, maar kijk eens naar mijn geval. geen goede speler te bekennen in wat, 100 vakjes? lekker clusteren.. Ik bemoei me trouwens niet echt met de leiding, ze doen maar wat ze willen ik zit gewoon in de tribe. xD

Vind de tribe zo "aantrekkelijk" omdat ik niet veel leden om me heen heb, dus meer mensen om te farmen of adelen.. Maar ik ben dan weer niet stamloos en heb dus nogsteeds de voordelen van een stam. Perfect toch?

DeletedUser343

Guest
@ The r d
stammen die niet weten wat clusteren is ?

ja al die spelers groeien natuurlijk al super hard naar elkaar toe.

met 2 dorpen per persoon kan je al echt wel een cluster vormen :confused:

Jij vind dus dat clustering in het begin van de wereld niet goed is? Dan kan ik melden dat je ergens diep moet gaan nadenken. Zonder deze stam was ik nu al weggeweest, niet omdat ik ondersteuning nodig had maar omdat we door onze mooie ligging goed kunnen samenwerken en ik anders zon 20 spelers op me af had gekregen die nu tegen de hele stam zijn of al gefarmed worden.

Als je dicht bij elkaar ligt kan je een tegenstander veel meer afdwingen dan als je ver weg ligt, 'stop met hem farmen of de hele stam valt je aan' als de rest op 20u ligt heeft geen zin :).

Ik moet je toch echt komen vertellen dat 15 spelers dicht bij elkaar een stuk beter werkt dan 50 spelers die uit elkaar liggen. OOK IN HET BEGIN!!!. Wij als stam liggen niet te ver van elkaar zodat het onmogelijk wordt om samen te werken maar we liggen ook niet te dichtbij zodat het onmogelijk wordt om te farmen. Kan jij me uitleggen waarom er 2 van de 16 spelers uit mijn stam in de top 20 verslagen tegenstanders staan? Ik wel, we werken samen!

Verder maak ik geen woorden aan jou vuil, want je weet duidelijk niet eens waar je het over hebt. Succes met je toekomstige stam en misschien dat je in de tussentijd nog leert dat clustering belangrijk is.

@ Broodje Poep, volgens mij lig je niet in het gebied van deze kaart (rondom mijn stam). Ookal had ik je stam dus gemarkeerd dan had je het nog niet gezien (A). Verder uitzoomen zodat beide stammen erop staan heeft ook geen zin want dan zie je geen puntjes meer.

@ Lavalya
Wat ik jou post kan opmaken is dat je nauwelijks iets met de stam doet. Je komt niet op het forum en kijkt dus ook niet of andere mensen hulp nodig hebben. Zoiets heet in mijn stam profiteren. Ooit zal ook jij aangevallen worden en dan liggen je stamleden toch echt (meer dan 100 vakjes) te ver weg om je goed te ondersteunen (als ze dat al doen, aangezien jij ook nooit iemand hielp). Bij mij in de stam geld "Wil jij ondersteund worden als je aangevallen wordt, ondersteun dan ook anderen als zij aangevallen worden."

@ Kineticum
Bedankt man ;-).

DeletedUser

Guest
Ten eerste wil ik zeggen dat ik níet van mijn stam profiteer, ik ben juist een van de meest actieve op het forum..

Ik ben het echt niet oneens met je hoor, maar in mijn geval was dit gewoon écht de beste optie. ;] Ik ben veruit de "machtigste" in mijn omgeving..

DeletedUser343

Guest
Dan heb ik je vorige post verkeerd opgevat :), sorry daarvoor.

DeletedUser

Guest
Dan heb ik je vorige post verkeerd opgevat :), sorry daarvoor.

Geen probleem, kan het best begrijpen want het klinkt ook best wel alsof ik niets in de stam doe.. =P Zo en zo voel ik me niet snel aangevallen dus dat scheelt! ^^

DeletedUser

Guest
@ Broodje Poep, volgens mij lig je niet in het gebied van deze kaart (rondom mijn stam). Ookal had ik je stam dus gemarkeerd dan had je het nog niet gezien (A). Verder uitzoomen zodat beide stammen erop staan heeft ook geen zin want dan zie je geen puntjes meer.

Dat is dus net wat ik bedoel. Die kaart die ik hier op het forum heb gezet is een kaart van de hele wereld :p

DeletedUser343

Guest
Ik wilde juist met mijn kaartje laten zien dat het nu nog onmogelijk is om een kaart van de hele wereld te maken :). Pas als de gemiddelde speler 2 of 3 dorpen heeft kan je daaraan beginnen.

DeletedUser

Guest
@Flipdisco, je begrijpt me verkeerd.
Ik zal nooit een stam oprichten of er deel van zijn als hij niet geclusterd is.
Ik zeg alleen dat je nog niet echt naar elkaar kan groeien.

DeletedUser343

Guest
Dan moet je je antwoorden beter formuleren. Je kan wel degelijk met 2 dorpen een cluster vormen zelfs al met 1!

DeletedUser

Guest
Hier een mooi overzicht van K45, kan wel veel aan veranderen want de edelmannen zijn nu hier ook volop actief :D

k45ru6.th.png

http://img230.imageshack.us/my.php?image=k45ru6.png

DeletedUser

Guest
Maakt in het begin niet zo veel uit, we hebben nu nog genoeg edeldoelen hoor :) Ik weet niet hoe het met de andere stammen zit, maar Goliath is echt overal.

DeletedUser

Guest
Je kan nog geen eens een kaart maken :D
EoK-54 heeft 60 dorpjes ongeveer in een heel continent :p
Wachten tot één stam 200 of 300 dorpjes heeft.

DeletedUser4771

Guest
hoe kan je je kaart uitvergroten? Ik zie een map van een heel continent hoe kan dat?

Bovenaan