@ The r d
stammen die niet weten wat clusteren is ?
ja al die spelers groeien natuurlijk al super hard naar elkaar toe.
met 2 dorpen per persoon kan je al echt wel een cluster vormen
Jij vind dus dat clustering in het begin van de wereld niet goed is? Dan kan ik melden dat je ergens diep moet gaan nadenken. Zonder deze stam was ik nu al weggeweest, niet omdat ik ondersteuning nodig had maar omdat we door onze mooie ligging goed kunnen samenwerken en ik anders zon 20 spelers op me af had gekregen die nu tegen de hele stam zijn of al gefarmed worden.
Als je dicht bij elkaar ligt kan je een tegenstander veel meer afdwingen dan als je ver weg ligt, 'stop met hem farmen of de hele stam valt je aan' als de rest op 20u ligt heeft geen zin

.
Ik moet je toch echt komen vertellen dat 15 spelers dicht bij elkaar een stuk beter werkt dan 50 spelers die uit elkaar liggen. OOK IN HET BEGIN!!!. Wij als stam liggen niet te ver van elkaar zodat het onmogelijk wordt om samen te werken maar we liggen ook niet te dichtbij zodat het onmogelijk wordt om te farmen. Kan jij me uitleggen waarom er 2 van de 16 spelers uit mijn stam in de top 20 verslagen tegenstanders staan? Ik wel, we werken samen!
Verder maak ik geen woorden aan jou vuil, want je weet duidelijk niet eens waar je het over hebt. Succes met je toekomstige stam en misschien dat je in de tussentijd nog leert dat clustering belangrijk is.
@ Broodje Poep, volgens mij lig je niet in het gebied van deze kaart (rondom mijn stam). Ookal had ik je stam dus gemarkeerd dan had je het nog niet gezien (A). Verder uitzoomen zodat beide stammen erop staan heeft ook geen zin want dan zie je geen puntjes meer.
@ Lavalya
Wat ik jou post kan opmaken is dat je nauwelijks iets met de stam doet. Je komt niet op het forum en kijkt dus ook niet of andere mensen hulp nodig hebben. Zoiets heet in mijn stam profiteren. Ooit zal ook jij aangevallen worden en dan liggen je stamleden toch echt (meer dan 100 vakjes) te ver weg om je goed te ondersteunen (als ze dat al doen, aangezien jij ook nooit iemand hielp). Bij mij in de stam geld "Wil jij ondersteund worden als je aangevallen wordt, ondersteun dan ook anderen als zij aangevallen worden."
@ Kineticum
Bedankt man ;-).