Kaarten Wereld8 Topstammen

DeletedUser

Guest
Niet iedereen internt he, ik nog geen enkel dorp XD


Mja, allemaal eens goed motiveren en ervoor gaan eh :p
 

DeletedUser

Guest
Ja we internen echt te veel in vergelijking tot gummi, die internen niks :eek:

Ja ag je kan moeilijk gratis dorpjes laten liggen he^^, tw stats zegt dat djock wel 2/180 laatste dorpjes van niet stamleden/barbarendorpjes heeft. Wat een geluk als je zoveel vriendjes en quitters in de buurt hebt:D:D
 

DeletedUser19099

Guest
Ja ag je kan moeilijk gratis dorpjes laten liggen he^^, tw stats zegt dat djock wel 2/180 laatste dorpjes van niet stamleden/barbarendorpjes heeft. Wat een geluk als je zoveel vriendjes en quitters in de buurt hebt:D:D

Ja echt he, hij hoeft nooit wat te clairen, wat zal hij veel volle clairs hebben nu :cool:
 

DeletedUser16768

Guest
ach ja,
Djock is gewoon slim bezig.

Hoe dan ook. Denk dat nieuwe kaartjes nodig zijn als er veel veranderingen zijn;), de afgelopen week is W8 saai omdat er zoveel daarvoor is gebeurd.

Er gebeuren wel dingen, maar die zijn niks tegenover de val van TC. Dus ja, we zullen zien of iedereen te oppervlakkig kijkt, of er nog wat mensen zijn die op de details letten.
 

DeletedUser5690

Guest
Statistiekjes van zondag 26 oktober tot 2 november.

Code:
Stam	|	Totaal overgenomen	|	Totaal verloren	|	Netto gewonnen
--------+-------------------------------+-----------------------+---------------------
Gummi	|	283 dorpen		|	17 dorpen	|	266 dorpen
FOG	|	310 dorpen		|	122 dorpen	|	188 dorpen
CHIQ.	|	284 dorpen		|	99 dorpen	|	185 dorpen
N|a|N	|	190 dorpen		|	44 dorpen	|	146 dorpen
TCA	|	192 dorpen		|	56 dorpen	|	136 dorpen
Vip	|	211 dorpen		|	97 dorpen	|	113 dorpen
 

DeletedUser

Guest
Statistiekjes van zondag 26 oktober tot 2 november.

Code:
Stam	|	Totaal overgenomen	|	Totaal verloren	|	Netto gewonnen
--------+-------------------------------+-----------------------+---------------------
Gummi	|	283 dorpen		|	17 dorpen	|	266 dorpen
FOG	|	310 dorpen		|	122 dorpen	|	188 dorpen
CHIQ.	|	284 dorpen		|	99 dorpen	|	185 dorpen
N|a|N	|	190 dorpen		|	44 dorpen	|	146 dorpen
TCA	|	192 dorpen		|	56 dorpen	|	136 dorpen
Vip	|	211 dorpen		|	97 dorpen	|	113 dorpen

We zijn toch wel erg slecht bezig als je dit zo ziet.
Al zitten hier veel dorpjes bij van fuserende spelers, of dorpjes van een stoppende speler die zn account op verwijderen heeft staat, zodat GEM ook dorpjes kan pakken.

En een paar dorpjes aan gummi, omdat ik het moest van de leiding :)
 

DeletedUser5690

Guest
Met meer spelers 1/3e minder edelen. Dat is inderdaad niet goed.
 

DeletedUser19099

Guest
Met meer spelers 1/3e minder edelen. Dat is inderdaad niet goed.

Nop, dat is zeker niet goed :eek:

nu was dit ook een slechte week voor FOG.

Wij hebben ook statistieken per dag en daarin zie je idd dat Gummi ongeveer 35 tot 40 procent meer dorpen winnen per dag
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser5690

Guest
Tja gummi 1 groot verhaal,tegen TC was het toch wat minder,maarja het is atm de topstam hoe je het keert of draait.

1. Jij bent gestopt, zonder de OS van het almachtige TC haal je niets.
2. Gummi had geen nood aan TC, ook toen waren deze stats in ons voordeel. Ik maak ze al iets langer en daaruit blijkt dat wij al zeer lang 1 of 2 staan.
 

DeletedUser15377

Guest
Zoals ik op het oog zie.. verloor gummi verhouding gewijs meer dorpen aan de vijand dan fog. Kan er naast zitten trouwens.. want heb niet uitgerekend..

Gummi verloor weinig.. ma wel veel vijand
Fog verloor veel… veel intern plus hardekern.. btw hardekern geen excuses

Dus gummi doet het idd goed. enkel niet goed genoeg om fog te zeggen ze het niet goed doen
 

DeletedUser14201

Guest
Achja, lastig een waardeoordeel te geven over 2 stammen met totaal verschillende manieren van spelen. Fog bestaat nog, groeit nog en valt niet uit elkaar zoals veel stammen. In principe best grappige tactiek, die halve stam is moraalbreker voor Djock en gezien de statistieken en rang werkt dat ook nog goed.
Gummi doet het ietswat anders, edelen iets harder buiten de eigen stamdorpen om. :D
 

DeletedUser5690

Guest
NeverBeClever, ik twijfelde aan je stelling over Gummi en FOG en de hard facts zijn dat FOG 116 dorpen extern verloor en Gummi maar 109. Daar komt bij dat Gummi al langer bestaat, dus ik vermoed dat je redenering eerder een gokje was?
 

DeletedUser15377

Guest
NeverBeClever, ik twijfelde aan je stelling over Gummi en FOG en de hard facts zijn dat FOG 116 dorpen extern verloor en Gummi maar 109. Daar komt bij dat Gummi al langer bestaat, dus ik vermoed dat je redenering eerder een gokje was?

Ja en nee dc.. mijn stelling was een gokje..

Ma ik heb het over ongeveer die tijd periode jij ook nam.
Kijk naar de verloren dorpen van fog waar ze heen gingen
Plus naar de verloren dorpen van gummi

Dan kijk je hoe veel wordt er verloren gezien.

Dan doe je kleine conclusie trekken gummi verliest weinig wat ze verliezen gaat naar de vijand. Fog verliest veel maar blijft in eigen huis.

En dorpen wie naar andere spelers gingen was hoofdzaak hardekern.
Geen excuses trouwens. Ma goed wel ff vermelden toch.

Ik bedoel hier niks mee. En ik kan het mis heb enkel hecht ik net zo veel waarde aan als menig dan een ander statistiek wat ik te zien krijg hier.. dus niks geen waarde

btw verhoudings gewijs he^^
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Achja, lastig een waardeoordeel te geven over 2 stammen met totaal verschillende manieren van spelen. Fog bestaat nog, groeit nog en valt niet uit elkaar zoals veel stammen. In principe best grappige tactiek, die halve stam is moraalbreker voor Djock en gezien de statistieken en rang werkt dat ook nog goed.
Gummi doet het ietswat anders, edelen iets harder buiten de eigen stamdorpen om. :D

Wat is dit nu weer voor bullshit.
Ik wist niet dat ik moraalbreker voor djock was, maar misschien weet een buitenstaander zoals jij dat beter als ik.

Djock internt veel, dat weten we nu allemaal wel een keer he.

Daarnaast zijn de statistieken gewoon slecht, en daar moet wat aan gebeuren.
 

DeletedUser15377

Guest
Wat is dit nu weer voor bullshit.
Ik wist niet dat ik moraalbreker voor djock was, maar misschien weet een buitenstaander zoals jij dat beter als ik.

Djock internt veel, dat weten we nu allemaal wel een keer he.

Daarnaast zijn de statistieken gewoon slecht, en daar moet wat aan gebeuren.

statistieken zijn wel goed.. enkel zijn er spelers die kunnen ze zo leuk brengen.. en te veel waarde hechten aan dingen waneer het hun uit komt.
 
Bovenaan