Kaarten Wereld8 Topstammen

DeletedUser

Guest
Kaarten W8 Topstammen

e0mtd5.jpg


Grtz
 

DeletedUser16256

Guest
Mooi kaartje.

Ik denk dat Kevin en ON-R er redelijk goed voorliggen, als ON-R zich nog hélemaal kan beclusteren, zit het goed.
 

DeletedUser

Guest
Als VVV, Origin en Gummi nou eens zouden fuseren? :D Flink clusterje :)
Leuk kaartje, alhoewel ik ook graag de nr 1 stam van K34 en van K65 erbij had gezien. ON-R ligt verschikkelijk goed. |TB| ligt ook fraai als ze snel TPE de weg naar het Oosten afsnijden, dan houden ze 2 continenten 'voor zichzelf' over.
 

DeletedUser

Guest
Als VVV, Origin en Gummi nou eens zouden fuseren? :D Flink clusterje :)
Leuk kaartje, alhoewel ik ook graag de nr 1 stam van K34 en van K65 erbij had gezien. ON-R ligt verschikkelijk goed. |TB| ligt ook fraai als ze snel TPE de weg naar het Oosten afsnijden, dan houden ze 2 continenten 'voor zichzelf' over.

Als de hele wereld is ging fuseren (A)
 

DeletedUser

Guest
UUhm, ja hoe heet dit spel ook alweer jongens?

Maar mooi kaartje, ik denk dat het deel van gummi, vvv, en origin nog erg leuk kan worden, ik heb toch meer de neiging in gummi te geloven aangezien daar allemaal topspelers in zitten, maarja dat is een beetje afwachten he..:)
 

DeletedUser1789

Guest
Mjah, ik zit in EF en denk dat wy ook ni al te slecht liggen, we hebben veel mogelijkheden
 

DeletedUser

Guest
[.EF.] ligt goed geclusterd, ze hebben bijn 1 heel continent.
 

DeletedUser

Guest
jep idd, [.EF.] wordt nog gevaarlijk :)

daar komt dan ook nog eens bij dat ze naar onder uitzakken :/
recht in ons continent :( :s

bah, de Gentse Feesten hebben mijn groei veel te sterk vertraagd!
ajajajaj
 

DeletedUser

Guest
Deze spelers zijn de verdwaalde vlekken :)

d-death (kevin)
Qxiuxa (tc)
 

DeletedUser

Guest
ef en kevin zijn de enige die op een k zitten maar wat doet gummi zo verspreid
 

DeletedUser

Guest
Ochja,onze ligging biedt veel meer uitbreidingsmogelijkheden tegenover beclustering.
 

DeletedUser

Guest
denk dat het voor gummi geen probleem is maar er moet toch ooit eens problemen komen tusse gummi, vvv en origin
 

DeletedUser

Guest
Dan spannen VVV en origin lekker samen tegen Gummi. en word de sterkste stam van w8 weggevaagd.nene zou ik ze mijn vriendjes laten aandoen :)
 
Bovenaan