Kaarten Wereld8 Topstammen

DeletedUser

Guest
Ik bedoelde dus lieve dc,zou ik ze mijn vriendjes NOOIT laten aandoen:eek: wat dacht je nu van me...:D
 

DeletedUser5690

Guest
Wel, zal deze lieve jongen dan eens een geheimpje verklappen?

*Ik heb geen vriendjes*

Ik vind het verloop van de voorbije week wat vreemd...wat leden van elkaar afsnoepen...ok, maar...beetje allemaal zitten mergen vind ik wat pussy.

Zeker DoA. die zich profileerden als elitestam en dan wat komen horen bij alle stammen voor wie hen het meeste te bieden hebben...lol, zo vang je echt bot. En hoe groter de stam, hoe minder de samenwerking.
 

DeletedUser

Guest
Wat een belediging.:eek: mergen kan ook topstammen teweeg brengen ..e UP-R tje
 

DeletedUser5690

Guest
Wat een belediging.:eek: mergen kan ook topstammen teweeg brengen ..e UP-R tje

Zeg eens welke fusie die ondergaan hebben? Maar doe dat igm, anders gaan we offtopic. Dit is nog steeds w8 fora ;)
Verwijten over mijn persoonlijkheid/stam op w5 gelieve op w5 te houden.

Nogmaals, vind de fusies debiel :D
 

DeletedUser15937

Guest
En hoe groter de stam, hoe minder de samenwerking.

Zitten atm op 40 actieve leden die erg actief zijn en veel voor elkaar over hebben. Verder ben ik ook tegen fusies omdat we als leiding geloven in onze eigen leden en uitgaan van onze eigen potentie en groei mogelijkheden. Normaal wil ik niet echt opscheppen maar kijk is welke stam uit de top10 vanaf dag 1 nog bestaat???? Zijn er niet veel meer he.
 

DeletedUser

Guest
kijk ook is naar nieuwe stammen is niet makkelijk om als nieuwe stam de top in te gaan en daar bedoel ik bij ef
 

DeletedUser

Guest
Wat een belediging.:eek: mergen kan ook topstammen teweeg brengen ..e UP-R tje

UP-R heeft naar mijn inzien nooit gefuseert
Met EOK-54? TSW heeft volgens mij meer leden aangenomen van EOK-54, als UP-R...

on-toppic:
ON-R schat ik best hoog in, ze staan er goed voor
 

DeletedUser

Guest
kijk ook is naar nieuwe stammen is niet makkelijk om als nieuwe stam de top in te gaan en daar bedoel ik bij ef

Hier eventjes een rebus:
krs_119575_0100s.jpg

+S
adidas%20WK%20bal%20teamgeist.jpg


Je bent [.EF.] nogal de hemel in aan het prijzen, zijnde een stamleider van een andere stam die op hetzelfde continent als [.EF.] ligt. No offense, viel me alleen even op.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
wat gek mag ik niet een stam beter vinden dan mijn eigen stam
 

DeletedUser

Guest
en gem- ligt ook niet verkeerd :D, ik trek denk beetje die linkerflank in
 

DeletedUser

Guest
Zitten atm op 40 actieve leden die erg actief zijn en veel voor elkaar over hebben. Verder ben ik ook tegen fusies omdat we als leiding geloven in onze eigen leden en uitgaan van onze eigen potentie en groei mogelijkheden. Normaal wil ik niet echt opscheppen maar kijk is welke stam uit de top10 vanaf dag 1 nog bestaat???? Zijn er niet veel meer he.

TC en REDemption... de enige
 

DeletedUser

Guest
nee toch niet..., vanaf dag 2...

We zijn alleen paar keer van naam en leider verandert maar de stam is nooit gefuseerd
 

DeletedUser

Guest
Ze blijven niet in de top 10.want jullie komen nogal dicht bij mij :cool:
 

DeletedUser

Guest
Heren en dames,

ik ben op zoek naar een wereld kaart, van Tw-8 continent K57


Wie kan me helpen daarmee,


Alvast heel erg bedankt



Mvg, capo di capi
 
Bovenaan