Kaarten Wereld8 Topstammen

DeletedUser

Guest
Gummi&Fog domineren op het moment.

Allebei nemen ze 3 continenten in en nog een half continentje.
Dit zijn de twee potentiële stammen op het moment.

Btw, mooi kaartje :)
 

DeletedUser3435

Guest
Gummi&Fog domineren op het moment.

Allebei nemen ze 3 continenten in en nog een half continentje.
Dit zijn de twee potentiële stammen op het moment.

Btw, mooi kaartje :)

Inderdaad,hopelijk mollen ze elkander nog uit(l)
 

DeletedUser

Guest
Ja, dan krijgen we nog iets te zien in W8 xD!
Ik zeg niet dat W8 een saaie wereld is hoor , verrevan!
Maar, weinig gevarieerd , een war tussen FOG & Gummi zou uber zijn , maar dat gebeurt nu toch nog niet ;p
 

DeletedUser

Guest
Hmm, het valt me nu pas op dat er een aardige hoop dorpjes in "FOG-gebied" bezet worden door Gem- spelers.
 

DeletedUser17217

Guest
Hmm, het valt me nu pas op dat er een aardige hoop dorpjes in "FOG-gebied" bezet worden door Gem- spelers.

ze hebben spelers gerecruteerd in onze gebied...
anders gezegd een fusie tussen Bella en Gem-
 

DeletedUser

Guest
Fusie :eek: Er zijn 4 spelers bij ons gekomen.
En je hebt zijn vraag daarmee niet beantwoord. (Hoeft ook niet voor mijn part :) Wat mij betreft hullen we alles in mist :D)
 

DeletedUser

Guest
Fusie :eek: Er zijn 4 spelers bij ons gekomen.
En je hebt zijn vraag daarmee niet beantwoord. (Hoeft ook niet voor mijn part :) Wat mij betreft hullen we alles in mist :D)

Welke vraag, ik heb toch helemaal geen vraag gesteld? :confused:
 

DeletedUser

Guest
Lol.. dat geeft ook niet.. want je krijgt er blijkbaar geen antwoord op :eek:

Ma viel mij ook op fog wat dorpen aan -GEM verloor.

Klopt, maar dat zijn dorpen van dehardekern.
Die had aangegeven dat ie ging stoppen, dus kreeg hij massaal aanvallen van GEM binnen.
 

DeletedUser

Guest
ja, hij had vermeld dat hij niet wilde wachten tot de dorpjes door ons zijn overgenomen, dat hij ze barbaar liet worden, en dat iedereen m mocht aanvallen.
en in zijn dorpsnamen een verhaal met dat ie stopte.

not so clever maybe :)
 

DeletedUser17217

Guest
Dit waren zijn dorpsnamen...(waren in delen)

Beste lieve TW mensen Vandaag besloot ik:Om te stoppen met TW
Dit omdat ik eraan verslaaft Ben. En dat kost mij Te veel tijd in real-life
Hierdoor gaat het slecht op school. Met deze Beslissing wil ik de
volgende mensen bedanken Scarabe (maatje 4 ever)Lauwekiker (hij is lauw)Bokechoco Mercendarylevi Djock gevaaropdeweg Nobelpride Alle kikkers
Alle mensen uit fog Ook wil ik mijn tegen-standers bedanken voor het mogen spelen met hen thijssuh Stone Templar Giants Barietee bart.os
Riti (ook een stamgenoot) Dylero Dylero green turtel En nog veel meer.
Internen = No Go Al mijn dorpen worden barbarendorpenIedereen mag ze dus
Overnemen en edelen Niet omdat ik FOG wil vervelen maar, omdat
ik niet de dorpen wil behouden totdat ze zijn overgenomen. Verder wens ik iedereen veel succes met het spel. Ook wil ik iedereen waarschuwen dat het spel zeer verslavend kan zijn en daarom ook een gevaar voor het sociale leven kan zijn. Nog 50 dorpen vol typen :p Voor alle mensen die hardere stijlen beluisteren dat is super Gaaf! Overigens zit er tussen elke muziek stroming wel een aantal goede nummers. Q-Base SUPER!!! Time-Out Gaaf Volleybal Relax!! Kickboxen is ook Gaaf Fitnis doe ik ook graag Verenigings mensen TOP! Bier!!!!!!!!! sterke dank: Blug Alcohol onder de 16: NO Biologie is de Beste!! C en C Rules! NOD vs GDI soldat.pl --> super spel Geen spelletjes meer voor mij. Studeren is beter www.gameverslaving.nl Help anderen met een(game)verslaving Vanavond ga ik mijn account Opzeggen Dus nog even niet aanvallen Want die aanvallen verdedig ik nog!
IK STOP!!
IK STOP!!
IK STOP!!
IK STOP!!
IK STOP!!
IK STOP!!
IK STOP!!
IK STOP!!
IK STOP!!
IK STOP!!
IK STOP!!
IK STOP!!
IK STOP!!
IK STOP!!
IK STOP!!
 

DeletedUser

Guest
De boodschap was duidelijk. Iedereen mocht zijn dorpen edelen en hij was fel tegen internen. Daarna kreeg iemand de VV en die heeft een aantal dorpsnamen veranderd in "Fog dorp dus afblijven"
Dat weerhoudt mij niet om dorpen over te nemen.

dehardekern was een goede speler. 1 van de betere spelers van FOG en ik heb hem ook een bedankje gestuurd toen het duidelijk was dat hij ging stoppen.
 

DeletedUser17217

Guest
De boodschap was duidelijk. Iedereen mocht zijn dorpen edelen en hij was fel tegen internen. Daarna kreeg iemand de VV en die heeft een aantal dorpsnamen veranderd in "Fog dorp dus afblijven"
Dat weerhoudt mij niet om dorpen over te nemen.

dehardekern was een goede speler. 1 van de betere spelers van FOG en ik heb hem ook een bedankje gestuurd toen het duidelijk was dat hij ging stoppen.

IDD, was een van FOG die zich alleen maar aan Offence richtte en bijna geen defence had.
hij was wel een makkelijke prooi maar door zijn timing won hij altijd een aanval met
zijn bijltjes:D
 

DeletedUser

Guest
aangezien er toch weer een hoop veranderd is:
een update van de Top 10


top10ys3.jpg
 

DeletedUser

Guest
owja:confused:

verder, mooi kaartje hoor. goed gedaan, maar doc braindamage heeft al zo'n geniaal auto update kaartje;)
 

DeletedUser22017

Guest
Die laatste kaart is wel mooi; en dank aan de maker, maar, de oostkant is nogal onduidelijk: de kleuren lijken te sterk op elkaar..

idem voor Fog en Gem-, die lopen in elkaar over, en hebben bijna dezelfde kleuren.
 

DeletedUser

Guest
Die laatste kaart is wel mooi; en dank aan de maker, maar, de oostkant is nogal onduidelijk: de kleuren lijken te sterk op elkaar..

idem voor Fog en Gem-, die lopen in elkaar over, en hebben bijna dezelfde kleuren.

je bedoelt FOG en gummi waarschijnlijk.
'k heb geen Fireworks of Photoshop op deze computer staan, dus moet ik het maar met Paint doen :)eek:) en dat heeft de irritante neiging om de kwaliteit van de kleuren te verzwakken
hierdoor gaan geel en wit (die eerst wel duidelijk te onderscheiden waren) en licht paars en rood op elkaar gaan lijken.

Ik vond het nog net aanvaardbaar om te posten :p
maar de volgende keer doe ik wel beter ;)
 
Bovenaan