Kaarten W23

DeletedUser52711

Guest
Als je de 300k aan punten voorbij bent kom je pas op het kaartje van ODA.
Ik denk door de formule die ervoor gebruikt word en er anders geen goed beeld geschept wordt.
 

DeletedUser7533

Guest
Als je de 300k aan punten voorbij bent kom je pas op het kaartje van ODA.
Ik denk door de formule die ervoor gebruikt word en er anders geen goed beeld geschept wordt.

300K aan punten of 300K oda punten?

ps, ik sta al een week top 5 oda, dus mag je toch verwachten dat je op het kaartje staat als die iedere dag geupdate wordt..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser23855

Guest
300K aan punten of 300K oda punten?

ps, ik sta al een week top 5 oda, dus mag je toch verwachten dat je op het kaartje staat als die iedere dag geupdate wordt..

Alleen acc's van 300k+ punten worden aan het lijstje toegevoegd. Het is een formule van ODA/punten en een acc met 100 punten kan anders boven aan staan etc.

5 ollie10 [S.] 550.202
6 corne98 [TCC] 547.476

hmmm

bij de update van vanavond sta ik eindelijk op top 15 ODA spelers alst goed is... weet niet hoe de formule is , maar miss wel rank 1? :D

edit: nope sta er nog niet op, blijkbaar meer punten nodig
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
hehe, had niet gedacht mijn stam hier nu al op de kaarten te zien :D
 

DeletedUser

Guest
Wij staan 29ste in ranglijst 7des ODA en wij staan niet bij top 15 ODA?
Zo een zeikboel ...
 

DeletedUser

Guest
Die formule zou dan toch eens mogen aangepast worden.

Nee, je moet gewoon geduld hebben.....
Als ze die forumule aanpassen, dan heb je spelers die voor de kaart oninteressant zijn die op de kaart komen, denk aan spelers die nog 3 dorpen over hebben en #1 ODD staan...
 

DeletedUser

Guest
Nee, je moet gewoon geduld hebben.....
Als ze die forumule aanpassen, dan heb je spelers die voor de kaart oninteressant zijn die op de kaart komen, denk aan spelers die nog 3 dorpen over hebben en #1 ODD staan...

Niet overdreven aanpassen, dat je spelers hebt die goed staan in de ranglijst bv de top 50 :)
 

DeletedUser

Guest
Niet overdreven aanpassen, dat je spelers hebt die goed staan in de ranglijst bv de top 50 :)

Dan sluit je de rest uit, een puntenlimiet is gewoon beter aangezien dat 100% waterdicht is, op misschien de eerste maandjes na, waar ik geen enkel probleem in zie.
 

DeletedUser

Guest
Nee, je moet gewoon geduld hebben.....
Als ze die forumule aanpassen, dan heb je spelers die voor de kaart oninteressant zijn die op de kaart komen, denk aan spelers die nog 3 dorpen over hebben en #1 ODD staan...

Lol, die staan er net in...:rolleyes:
 
Bovenaan