Kaarten W22

DeletedUser

Guest
Hij doet het weer bij mij, ik zie mezelf op sommige kaartjes :D
 

DeletedUser

Guest
Kan er mij iemand uitleggen waarom ik en lisse niet in de top 15 oda lijst worden weergegeven?
 

DeletedUser62448

Guest
Kan er mij iemand uitleggen waarom ik en lisse niet in de top 15 oda lijst worden weergegeven?

Het is kwa verhouding, punten & ODA.
Als je dus 70mill ODA zou hebben & 7 mill punten.
& iemand anders heeft, 20mill ODA & 1mill punten, dan staat diegene met 20mill ODA boven jou:p
 

DeletedUser

Guest
Kan er mij iemand uitleggen waarom ik en lisse niet in de top 15 oda lijst worden weergegeven?

Top 15 ODA spelers
Top 15 van:
- Speler ODA / Speler punten ^ 0.90

Voorwaarden:
- Aantal dorpen speler > sqrt(aantal dorpen grootste speler) * 5
- Meer dan 5 dorpen in de laatste maand overgenomen
 

DeletedUser59349

Guest
ze werken bij mij gewoon, en die eerste moet je niet nemen!

Waarom niet :confused: Die werkt ook gewoon bij mij, maar vossie, ik heb ook een probleem, het duurt heel lang voor de kaartjes 'geladen' zijn en ik dus wat te zien krijg. Misschien is dit ook bij jou het geval? En anders zou ik het niet weten :(
 

DeletedUser62448

Guest
alle kaartjes op alle werelden werken niet, op internet explorer niet, opera niet, zelfs niet als je opera niet opnieuw installeerd.
het ligt aan mijn pc, dat denk ik wel.. maar het is niet puur mijn pc, de kaartjes falen ook gewoon:)
 

DeletedUser59942

Guest
alle kaartjes op alle werelden werken niet, op internet explorer niet, opera niet, zelfs niet als je opera niet opnieuw installeerd.
het ligt aan mijn pc, dat denk ik wel.. maar het is niet puur mijn pc, de kaartjes falen ook gewoon:)

Dubbele ontkenning, dus eigenlijk werkte hij bij de 2e keer nog steeds niet, zonder opera verwijdert te hebben;)
 

DeletedUser59349

Guest
alle kaartjes op alle werelden werken niet, op internet explorer niet, opera niet, zelfs niet als je opera niet opnieuw installeerd.
het ligt aan mijn pc, dat denk ik wel.. maar het is niet puur mijn pc, de kaartjes falen ook gewoon:)

Gisteren werkte die bij mij zoiezo :p Toen duurde het even met laden (vandaag nog niet geprobeert trouwens)
Ik weet namelijk nog wel mijn post op het forum dat ik de top-15 ODA spelers was binnengedrongen ;)
 

DeletedUser26940

Guest
En hier nu ook de Hezhi kaartjes:

Top 10 Stammen:
stammen.png

Top 10 ODA Stammen:
odastammen.png

Top 10 ODD Stammen:
oddstammen.png

Groei Top 10 Stammen:
groeistammen.png

Dominantie Stammen:
dominantiestammen.png


Top 15 Spelers:
spelers.png

Top 15 ODA Spelers:
odaspelers.png

Top 15 ODD Spelers:
oddspelers.png

Top 15 Spelers Aantal Veroveringen:
overnamespelers.png

Dominantie Spelers:
dominantiespelers.png

en nu is alles weer blanco :rolleyes:
 
Bovenaan