Kaarten w21

DeletedUser65039

Guest
en waar zat je daarvoor :D

In Plague, vanuit Plague ben ik overgestapt naar FTNWO. De val van Plague en het joinen van Fruit. is slechts een indirect verband. Als Dreadking niet gestopt was zat ik nu misschien zelfs nog wel in FTNWO. Niet dat ik spijt van de fusie heb :).
 

DeletedUser

Guest
In Plague, vanuit Plague ben ik overgestapt naar FTNWO. De val van Plague en het joinen van Fruit. is slechts een indirect verband. Als Dreadking niet gestopt was zat ik nu misschien zelfs nog wel in FTNWO. Niet dat ik spijt van de fusie heb :).

Dus dankzij Dreadking bestond de stam?
Nou dan is het ook niet veel geweest want een stam hoort niet van 1 speler afhankelijk te zijn.
 

DeletedUser

Guest
Dus dankzij Dreadking bestond de stam?
Nou dan is het ook niet veel geweest want een stam hoort niet van 1 speler afhankelijk te zijn.

Nee dreadking was de hoofdspil in de stam, met de kleinere spillen ernaast. Echter als de hoofdspil wegvalt kan dat nogal eens wat problemen opleveren in de activiteit van de stam zelf. Dat is het nadeel van het uiteengaan van een stam.

Echter is dat nu goed opgelost geworden en hebben ze een paar hoofdspillen terug gekregen in de plaats van 1 :)
 

DeletedUser

Guest
Nee dreadking was de hoofdspil in de stam, met de kleinere spillen ernaast. Echter als de hoofdspil wegvalt kan dat nogal eens wat problemen opleveren in de activiteit van de stam zelf. Dat is het nadeel van het uiteengaan van een stam.

Echter is dat nu goed opgelost geworden en hebben ze een paar hoofdspillen terug gekregen in de plaats van 1 :)

Dat klopt, dat kan problemen op leveren, maar de kleinere spillen zouden het in principe op moeten kunnen lossen.

Maar goed, nu zit je in Fruit ja en heb je meerdere hoofdspillen, dus nu zijn jullie (gelukkig) niet van 1 spil afhankelijk :D

Doet me ineens denken aan w25, daar was ik de hoofdspil, ik stopte en stam viel even later, was ongeveer zelfde als Ftwno, een groepje vs de wereld :p
 

DeletedUser

Guest
Hadden jullie dan ook een bondgenootschap met een stam die bakken OS leverde? :D
 

DeletedUser

Guest
Hadden jullie dan ook een bondgenootschap met een stam die bakken OS leverde? :D

Nee dat niet :p
Wij hadden op alle fronten oorlog :D
We hadden een NAP en dat was alles, de rest was vijand, 8 stammen fzo :p Was wel leuk :D
Ik kreeg zelfs een ban voor de oorlogsacte : Low Orbit Ion Cannon Aimed At Penoza DDOS DDOS DDOS' haha, wat een grap was dat :p
Ze wouden me uitsluiten, ze dachten dat ik iemand van Anonymous was ofzo :p Is uitgelekt bij het Tw team, ik moest wel lachen toen ik het hoorde, een stammie had Duckje ofzo omgepraat zeiden ze, ik weet het niet meer precies :)
 

DeletedUser

Guest
Trololol. IQ van de mensen van het TW-team is ook echt extreem laag :p
 

DeletedUser60153

Guest
FTNWO was niet verslagen :eek:

Jawel. Jullie zagen het in dat jullie het niet aan konden en kozen voor een oplossing, Fruit. Dan is FTNWO verslagen, de stam, de samenstelling. Het wil niet zeggen dat jullie als individuen zijn gevallen.
 

DeletedUser

Guest
Jawel. Jullie zagen het in dat jullie het niet aan konden en kozen voor een oplossing, Fruit. Dan is FTNWO verslagen, de stam, de samenstelling. Het wil niet zeggen dat jullie als individuen zijn gevallen.

Ik wil je graag even wijzen op deze betekenis van verslaan.
Dan mag jij me nu vertellen door wie we overwonnen zijn.
FTNWO is vanwege intern gezeik en uiteindelijk inactiviteit uit elkaar gevallen.
Om dan even terug te gaan naar de betekenis van verslaan, overwinnen.
Dan is FTNWO dus verslagen door... FTNWO zelf?
Nee fresomnia, er zit een groot verschil tussen het vallen van een stam en het verslagen zijn van een stam.
 

DeletedUser65039

Guest
Ik wil je graag even wijzen op deze betekenis van verslaan.
Dan mag jij me nu vertellen door wie we overwonnen zijn.
FTNWO is vanwege intern gezeik en uiteindelijk inactiviteit uit elkaar gevallen.
Om dan even terug te gaan naar de betekenis van verslaan, overwinnen.
Dan is FTNWO dus verslagen door... FTNWO zelf?
Nee fresomnia, er zit een groot verschil tussen het vallen van een stam en het verslagen zijn van een stam.

Laat hem maar gewoon geilen op zijn "overwinning" als hij dat leuk vind :eek:
 

DeletedUser60153

Guest
Stammen zijn dan nooit verslagen. Jullie zagen geen heil meer in FTNWO, dus toen hebben jullie FTNWO opgeheven. Dat betekent dat wij zo dreigend waren dat jullie naar mogelijkheden zochten om ons zo goed mogelijk te bestrijden. Ik zie het als een gevolg van een dreiging. Verslaan, tja, ik snap dat jullie het niet vinden maar ik hoop ook dat jullie snappen waar ik op doel. FTNWO zou gewoon bestaan als er geen Resist zou zijn.
 

Deleted User - 24028

Guest
Stammen zijn dan nooit verslagen. Jullie zagen geen heil meer in FTNWO, dus toen hebben jullie FTNWO opgeheven. Dat betekent dat wij zo dreigend waren dat jullie naar mogelijkheden zochten om ons zo goed mogelijk te bestrijden. Ik zie het als een gevolg van een dreiging. Verslaan, tja, ik snap dat jullie het niet vinden maar ik hoop ook dat jullie snappen waar ik op doel. FTNWO zou gewoon bestaan als er geen Resist zou zijn.

Ook weer duidelijk geschreven door iemand die van de situatie niks af weet. Zie dat je verhaaltje kloppen joh.
 

DeletedUser

Guest
Stammen zijn dan nooit verslagen. Jullie zagen geen heil meer in FTNWO, dus toen hebben jullie FTNWO opgeheven. Dat betekent dat wij zo dreigend waren dat jullie naar mogelijkheden zochten om ons zo goed mogelijk te bestrijden. Ik zie het als een gevolg van een dreiging. Verslaan, tja, ik snap dat jullie het niet vinden maar ik hoop ook dat jullie snappen waar ik op doel. FTNWO zou gewoon bestaan als er geen Resist zou zijn.

Op die manier ruk je het aardig uit zijn context.
Een stam is pas verslagen wanneer de stam ruime verliezen heeft gemaakt tegen de vijand en als gevolg daarvan een andere stam o.i.d. zoeken.
Dat was niet het geval bij FTNWO.
Wij zagen inderdaad geen heil meer in FTNWO, maar dat was vanwege inactiviteit op het forum en vanwege gebrek aan een persoon die de stam trekt, natuurlijk zouden we het op die manier niet gered hebben tegen Resist, maar Resist heeft ons zeker niet veslagen.
En op die manier waarop jij nu redeneert kun je aardig wat verder redeneren, want als er geen Resist geweest zou zijn, zou er ook geen FTNWO hebben bestaan, want dan was Plague er nog gewoon geweest.
Redenaties zijn hier niets waard.
 

DeletedUser60153

Guest
Is een verlies van een Dread geen groot verlies? Jullie moesten terugvallen op Fruit om het nog tegen ons te houden. Ik zie het meer dat het concept FTNWO is verslagen, de core van Plague die zichzelf konden redden. Dat werd na de stop van Dread en Jatu een droom, het was niet meer mogelijk. Jullie moesten iemand zoeken, anders werden jullie "zo" weggeveegt. Dit was een prefentie om niet verslagen te worden, wat in mijn oge aan ons laat zien dat je het niet red. Maar het klopt, het is niet letterlijk verslagen.

Ik formuleer het wel anders, het concept FTNWO is onmogelijk gemaakt.
 

DeletedUser62436

Guest
Nee freso hier heb je niet gelijk. De reden van de overstap naar fruit is niet omdat ze weg gevaagd zouden worden door resist. Want nog toen Dread en jatu al gestopt waren heeft ftnwo het nog uitgehouden tegen jullie zonder noemenswaardige verliezen.
Het probleem is dat er in Ftnwo alleen maar gedeffed werd. Er is meerdere keren geprobeerd een aanval op te zetten, ik zelf heb dat nog 1 van de keren geprobeerd. Helaas misten we een leiders figuur die alles in de goede banen leid, Zorgde voor een goede planning, Er op toe zag dat iedereen snel zijn inzet gaf.
Al die dingen gebeurde niet. Nu is er in fruit een zeer sterke leiding en wordt er ook goed op toegezien dat al die punten aanwezig zijn. De ftnwo'ers zijn namelijk een SUPER team. zolang er 1 of meerdere personen zijn die erop toe zien dat er actief en snel gehandeld wordt.
Dat zie je nu weer terug in de Actie tegen Aegon.

Zo kun je dus concluderen dat ftnwo het wel degelijk uithield tegen resist. We konden alleen niet doen wat we willen, Keihard knallen. Aan het deffen mankeerde vrij weinig. Alleen lukte het maar niet om een massa op te zetten. Verslagen zijn ze dus bij lange na niet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan