Kaarten w21

DeletedUser

Guest
S.inc heeft dan ook lang bestaan hé :eek:



Tja Monsigneur maar andere speler, puur toeval dat het op hetzelfde account was. Was K naar mijn account gekomen dan had ik de straf gekregen.:)

Maar we zijn niet boos op degene die ons heeft aangegeven hoor, vinden het natuurlijk spijtig maar zoals ik al ergens geschreven heb zullen we de straf ondergaan die werd uitgedeeld. Het was onze fout en hadden beter moeten opletten en dit zeker dat het een idiote internaccount was waar we gewoon om de zoveel dagen eens gingen kijken of het niet werd aangevallen. Maar nu maar verder met de oorlog.

En je kent Vendoux goed genoeg om te weten dar hij snel op zijn paard zit :p

oja, dat was toen ik de pm van je kreeg om Monsigneur vol aan te vallen omdat hij bestraft was zeker :)

Nee, in die PM zei ik je dat Monsigneur gebanned was en dat je dus kans had om wat dorpjes mee te pikken ;) Leek me wel gepast gezien hij degene was die jou toetreden destijds geblokkeerd had. :)
 

DeletedUser61935

Guest
Je weet toch dat je als kraai moet zwijgen over het binnenhalen van sweet hé.
Kijk dan ook eens naar de accounts die jullie allemaal al hebben binnnegehaald en al terug gevlucht/gekickt of gaan verhuizen naar een andere stam.

We hebben onze problemen gehad met een x aantal leden van sweet maar die zijn er nu uit en de rest die we er nu bijhebben is een aanwinst hoor.

De laatste kick aan het Hap! front is 4 maanden geleden ;)

Nee hoor, alle sollicitaties van de Sweety's werden geweigerd. :D
En ehm, wij krijgen gewoon veel aanvragen voor plaatsjes, aangezien wij een topstam zijn. Jij was het dichtste bij een topstam toen je een sollicitatie stuurde naar S.Inc, waar je trouwens voor geweigerd werd.
giggle.gif



23726043.jpg

1 jaar precies, op de minuut gelijk. Van Hap! kunnen we dat niet zeggen, hoe lang bestaan die inmiddels? 3 dagen?

Deze komen wss hard aan voor onze Philip :D
 

DeletedUser45033

Guest
De laatste kick aan het Hap! front is 4 maanden geleden ;)







Deze komen wss hard aan voor onze Philip :D

hoelang is het geleden dat sh. naar de mb stam is "gekickt". Een weekje ofzo. Zwijg dus gewoon even als ik je meteen moet terechtwijzen.

en idd die kwam hard aan maar vond hem wel goed ;)



Nee, in die PM zei ik je dat Monsigneur gebanned was en dat je dus kans had om wat dorpjes mee te pikken ;) Leek me wel gepast gezien hij degene was die jou toetreden destijds geblokkeerd had. :)

Hij heeft daarna zijn fout wel ingezien hoor :)
 

DeletedUser61935

Guest
hoelang is het geleden dat sh. naar de mb stam is "gekickt". Een weekje ofzo. Zwijg dus gewoon even als ik je meteen moet terechtwijzen.

en idd die kwam hard aan maar vond hem wel goed ;)

Nu laat je me lachen :p
Die werd gekickt na lange tijd op vv te staan in C. Dan in miniC, dat is toch een logische procedure?
 

DeletedUser45033

Guest
De laatste kick aan het Hap! front is 4 maanden geleden

Nu laat je me lachen :p
Die werd gekickt na lange tijd op vv te staan in C. Dan in miniC, dat is toch een logische procedure?

dus werd aan het front gekickt zoals je zelf zegt. Bedankt om je zelf tegen te spreken.

Zoals ik dus al eerder zei :

hoelang is het geleden dat sh. naar de mb stam is "gekickt". Een weekje ofzo. Zwijg dus gewoon even als ik je meteen moet terechtwijzen.
 

DeletedUser61935

Guest
Zelfde probleem als bij Super he. Jullie blijven zelf op Super vv'en terwijl hij uit de stam is gekickt. :eek:
 

DeletedUser45033

Guest
heb jij er problemen mee waar wij vv'en?? Jullie vv'en bij Lemon en bij Loyee dus waar maak je problemen van...

Wel mooie poging om van onderwerp te veranderen hoor :rolleyes:

probeer nog eens:eek:
 

DeletedUser61935

Guest
Het SH. account verloor 29 dorpen aan Hap! in de gehele w21 carrière. .Superrunner 58 aan C?
 

DeletedUser57071

Guest
01-01-'13
1357023407.png


01-08-'13
1375347472.png


In de afgelopen 8maanden is er veel gebeurd :) wat nu nog zichtbaar is zijn de bb's die ~2 á 3maanden geleden ontstaan zijn. Die zijn nu nog steeds niet weg :eek:
 

DeletedUser

Guest
Tja, er waren er ook wel wat veel :p Hurei's zebrapatroon is wel mooi zichtbaar :)
 
Bovenaan