Kaarten w21

DeletedUser64614

Guest
je grote vriend monsigneur, ofja wat zal het geweest zijn, 1/3 eraf?
 

DeletedUser45033

Guest
je grote vriend monsigneur, ofja wat zal het geweest zijn, 1/3 eraf?

sarcasme werd dus duidelijk niet herkend :eek:

Als ik overstap zorg ik in iedergeval dat ik me aan de regels houd ;)

je vluchtgedrag als je wat incomings krijgt begint toch wel pijnlijk duidelijk te worden.
Bij Mom wordt het te heet onder je voeten en gaat naar de vijand.
Bij de kraaien krijg je nog wat incomings van REb en je vlucht naar plague.

Als dit allemal niet klopt, wat je natuurlijk gaat beweren, kan je wel een goede reden geven dat je van de kraaien naar plague gaat :confused:
 

DeletedUser61935

Guest
sarcasme werd dus duidelijk niet herkend :eek:



je vluchtgedrag als je wat incomings krijgt begint toch wel pijnlijk duidelijk te worden.
Bij Mom wordt het te heet onder je voeten en gaat naar de vijand.
Bij de kraaien krijg je nog wat incomings van REb en je vlucht naar plague.

Als dit allemal niet klopt, wat je natuurlijk gaat beweren, kan je wel een goede reden geven dat je van de kraaien naar plague gaat :confused:

Dude, je weet niet eens half wat er allemaal is afgespeeld in MoM en nu C waardoor H. tot deze keuze is 'gedwongen'. Soms moet je gewoon je mond houden over dingen waarvan je niets van af weet.

Wat incomings van Reb!? Waar heb je het over? In totaal heeft hij (hoeveel?) 4 (?!) dorpen verloren en 80m aan ODD. De incomings hebben zeker niet tot zijn beslissing bijgedragen ;)
 

DeletedUser

Guest
Waarom zou ik jullie laten lopen als je de regels overtreed? :D

Inderdaad.

Sowieso snap ik niet dat mensen boos (of uberhaupt iemand erop aanspreken) worden op iemand die een ander report. Moet je de regels maar volgen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser45033

Guest
wat zijn we weer beleefd :eek:

Wel leuk als je uw eigen statement niet kan volgen, je kent de regels toch over beledigingen:rolleyes:


edit :

Dude, je weet niet eens half wat er allemaal is afgespeeld in MoM en nu C waardoor H. tot deze keuze is 'gedwongen'. Soms moet je gewoon je mond houden over dingen waarvan je niets van af weet.

Wat incomings van Reb!? Waar heb je het over? In totaal heeft hij (hoeveel?) 4 (?!) dorpen verloren en 80m aan ODD. De incomings hebben zeker niet tot zijn beslissing bijgedragen ;)

Denk je echt dat ik er niets vanaf weet :D Hoe zou ik het anders geweten hebben dat hij naar Plague gaat??? Een wilde gok:confused:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser45033

Guest
is ook geen moeite om er verder over te praten hoor. Is interne keuken tussen jullie en plague. Vond het gewoon "vreemd" om het zacht uit te drukken
 

DeletedUser

Guest
Een beetje vreemd ach...als hij naar plageu gaat kan dat gebeuren .
Verandering van spijs doet eten.En jij eet tovh ook niet elke dag bloemkool.
 

DeletedUser

Guest
wat zijn we weer beleefd :eek:

Wel leuk als je uw eigen statement niet kan volgen, je kent de regels toch over beledigingen:rolleyes:

Als je goed leest wat ik zeg. Doe ik dat. Ik maak me niet druk over mijn regelovertreding of het feit dat iemand me dr op wijst. Ik accepteer het, gezien ik weet dat ik een regel overtrad ;)

Wat ik dus niet snap, om even in herhaling te vallen, is het feit dat mensen boos worden op iemand die hun aangeeft. Zo is onze grote vriend Vendoux boos op mij geworden omdat ik 'm eens aangegeven had voor VV misbruik (geloof ik) en dat ie dorpjes kwijtraakte. Tja, kan je wel boos op mij worden maar goed, je doet t zelf.

Wel toevallig, dat dat OOK het Monsigneur acc betrof :D
 

DeletedUser45033

Guest
Zegt de speler die Sweet heeft binnengehaald :D

Je weet toch dat je als kraai moet zwijgen over het binnenhalen van sweet hé.
Kijk dan ook eens naar de accounts die jullie allemaal al hebben binnnegehaald en al terug gevlucht/gekickt of gaan verhuizen naar een andere stam.

We hebben onze problemen gehad met een x aantal leden van sweet maar die zijn er nu uit en de rest die we er nu bijhebben is een aanwinst hoor.
 

DeletedUser

Guest
jullie nemen tegenwoordig ook iedereen aan hé ;)

Nee hoor, alle sollicitaties van de Sweety's werden geweigerd. :D
En ehm, wij krijgen gewoon veel aanvragen voor plaatsjes, aangezien wij een topstam zijn. Jij was het dichtste bij een topstam toen je een sollicitatie stuurde naar S.Inc, waar je trouwens voor geweigerd werd.
giggle.gif


Je weet toch dat je als kraai moet zwijgen over het binnenhalen van sweet hé.
Kijk dan ook eens naar de accounts die jullie allemaal al hebben binnnegehaald en al terug gevlucht/gekickt of gaan verhuizen naar een andere stam.

We hebben onze problemen gehad met een x aantal leden van sweet maar die zijn er nu uit en de rest die we er nu bijhebben is een aanwinst hoor.
23726043.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser45033

Guest
S.inc heeft dan ook lang bestaan hé :eek:

Als je goed leest wat ik zeg. Doe ik dat. Ik maak me niet druk over mijn regelovertreding of het feit dat iemand me dr op wijst. Ik accepteer het, gezien ik weet dat ik een regel overtrad ;)

Wat ik dus niet snap, om even in herhaling te vallen, is het feit dat mensen boos worden op iemand die hun aangeeft. Zo is onze grote vriend Vendoux boos op mij geworden omdat ik 'm eens aangegeven had voor VV misbruik (geloof ik) en dat ie dorpjes kwijtraakte. Tja, kan je wel boos op mij worden maar goed, je doet t zelf.

Wel toevallig, dat dat OOK het Monsigneur acc betrof :D

Tja Monsigneur maar andere speler, puur toeval dat het op hetzelfde account was. Was K naar mijn account gekomen dan had ik de straf gekregen.:)

Maar we zijn niet boos op degene die ons heeft aangegeven hoor, vinden het natuurlijk spijtig maar zoals ik al ergens geschreven heb zullen we de straf ondergaan die werd uitgedeeld. Het was onze fout en hadden beter moeten opletten en dit zeker dat het een idiote internaccount was waar we gewoon om de zoveel dagen eens gingen kijken of het niet werd aangevallen. Maar nu maar verder met de oorlog.

En je kent Vendoux goed genoeg om te weten dar hij snel op zijn paard zit :p

oja, dat was toen ik de pm van je kreeg om Monsigneur vol aan te vallen omdat hij bestraft was zeker :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan