Kaarten w21

DeletedUser

Guest
De automatisch geupdate kaarten:
copyright Hezhi

Stammen
w21 Topstammen:
stammen.png

w21 Dominantie stammen:
dominantiestammen.png

Top 10 ODA Stammen:
odastammen.png


Spelers
Top 15 spelers:
spelers.png

Dominantie spelers:
dominantiespelers.png

Top 10 ODA spelers:
odaspelers.png


Top veroveringen:
overnamespelers.png

Maps van nickjer http://map.k-io.com/index.php

Tribal Maps
Tribe Dominance Map
topktribes.png
Top 15 Tribes
toptribes.png
Top 15 Noblers
topnoblers.png
Top Avg Points/Player
topavgtribes.png

Player Maps
Player Dominance Map
topkplayers.png
Top 15 Players
topplayers.png
Fastest Noblers
fastnoblers.png
Top 15 ODA Players
topkaplayers.png

Families
Nog geen gekend

Dominance Map
A top player or tribe in a continent must have as many or more points listed on the map in a single continent to be displayed.
In the player dominance map the villages for the 15 players with the most points in a continent are displayed (due to color issues).


Nobling Map:
This map updates every 24 hours with the noblings that occured in last day. It doesn't count villages nobled by its actual owner.
The top 15 tribes are displayed in the background with the villages nobled in the past 24 hours showing as big squares in the foreground.


Fastest Noblers:
(# villages conquered since first nobled village)/(time since first nobled village). Basically it shows the rate of ennoblements in units of villages per day for the fastest players since their first nobled village. Again, this doesn't count villages nobled by its own owner. Example: I have 10 villages and never nobled one of my own villages, so it should show 8 villages nobled because it doesn't count village I started world with and first nobled village.


Top Points per Player Tribe Map:
Basically shows what the title says. (# points)/(# players) in each tribe. A tribe needs more than 5 players to be shown (that is to weed out the tribes with 2 or 3 high point players). This map is a great map to find where the elite tribes are, because mass recruiting tribes will plummet in the list.



Zelfgemaakte kaarten w21
als iemand nu al leuke kaartjes heeft van zijn of haar stam dan mag je die altijd posten....
top 5 (massa)stammen:

2zh4gfc.jpg

07/12/210

Premades:
jgrszr.jpg

17/12/2010

Eerste overnames
2uz4fv4.jpg

29/12/2010

Topstammen
mjqrmv.jpg

06/01/2011 candid

Topstammen qua spelersgemiddelde
oapw9l.jpg

06/01/2011 candid

Top 5 stammen
so263d.png

15/01/2011 camelganger
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Sirieus, dit failt egt.
Doe beter alle pre-mades op 1 kaartje..
 

DeletedUser43993

Guest
Sirieus, dit failt egt.
Doe beter alle pre-mades op 1 kaartje..

Jou reactie failt echt, reageer dan niet hij maakt een kaartje. Het gaat er niet om wat jij er van vind.

Maak zelf een kaartje van alle pre-mades.
 

DeletedUser

Guest
:rolleyes: kaartjes van massa noobstammen? :eek:

Wat zijn we daarmee? verder wel mooi gemaakt Vinnie...
 

DeletedUser

Guest
"helaas zijn de automatische kaarten nog niet up-to-date met w21, dus daarom maar zelfgemaakte"

Nou voor zover ik zie zijn ze gewoon up to date maarjah dan kijk je lekker niet, boeit mij niks hoor :p
In de start van de wereld is 1 dag best wel veel he :eek:
 

DeletedUser

Guest
Gereserveerd
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Jou reactie failt echt, reageer dan niet hij maakt een kaartje. Het gaat er niet om wat jij er van vind.

Maak zelf een kaartje van alle pre-mades.

Jij failt in alle opzichten, ik ben te lui om een kaartje te maken. + wat heb je aan die noob stammen?
 

DeletedUser

Guest
Is toch gewoon ff leuk om te zien, dankje vin voor de kaarten ;).
 

DeletedUser

Guest
Wat een reactie zeg. Een normale reactie is erg moeilijk of niet?

Wat versta jij onder een normale reactie, dat is zeker volgens jou een bericht die jou bericht gehoorzaamd. ( kan er geen andere woordsoort voor vinden xd )
 

DeletedUser

Guest
Sirieus, dit failt egt.
Doe beter alle pre-mades op 1 kaartje..

Dan zou het te onoverzichtelijk worden,
als er over een paar dagen nieuwe (massa)stammen in de top5 zitten dan maak ik wel een nieuwe

Jij failt in alle opzichten, ik ben te lui om een kaartje te maken. + wat heb je aan die noob stammen?

waarom toch altijd het woord fail gebruiken?
zeg dan gewoon dat je het kaartje of het idee niet goed vind.
Dmv dit soort kaartjes kun je kijken hoelang bepaalde stammen die nu aan de top staan het volhouden. Ook is het een leuke herinnering aan mensen die erin zitten dat zij ooit aan de top stonden.

Beginpost is trouwens ook met automatische kaartjes nu.
 

DeletedUser

Guest
Dan zou het te onoverzichtelijk worden,
als er over een paar dagen nieuwe (massa)stammen in de top5 zitten dan maak ik wel een nieuwe



waarom toch altijd het woord fail gebruiken?
zeg dan gewoon dat je het kaartje of het idee niet goed vind.
Dmv dit soort kaartjes kun je kijken hoelang bepaalde stammen die nu aan de top staan het volhouden. Ook is het een leuke herinnering aan mensen die erin zitten dat zij ooit aan de top stonden.

Beginpost is trouwens ook met automatische kaartjes nu.

Noobs komen tochniet op het AF en fail = korter dan niet goed.
 

DeletedUser43993

Guest
Wat versta jij onder een normale reactie, dat is zeker volgens jou een bericht die jou bericht gehoorzaamd. ( kan er geen andere woordsoort voor vinden xd )

Ik zal het even uitleggen.

Onze beste Vinnie maakt een kaartje gewoon omdat het kan en omdat hij het leuk vind. Het eerste wat jij doet is dat afkraken stel dan gewoon de vraag of er een kaartje kan komen van alle pre-mades.

De reactie die je nu plaatst doet een beetje overkomen alsof je compleet contact gestoord ben ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik zal het even uitleggen.

Onze beste Vinnie maakt een kaartje gewoon omdat het kan en omdat hij het leuk vind. Het eerste wat jij doet is dat afkraken stel dan gewoon de vraag of er een kaartje kan komen van alle pre-mades.

De reactie die je nu plaatst doet een beetje overkomen alsof je compleet contact gestoord ben ;)

/Care dat dat zo overkomt.
Het kaartje is gewoon nutteloos xd
 
Bovenaan