Kaarten w21

DeletedUser52631

Guest
Misschien ligt het wel aan mij maar ik snap niks van de kaartjes, dominante spelers per continent en dominante stammen per continent. Als ik kijk naar c63 klopt daar niks van.

Wie kan mij vertellen hoe het hier werkt?
 

DeletedUser40402

Guest
Waarom zegt iedereen 'nice'? :confused: Ze liggen in elkaars farmgebied & edelgebied is kleiner... Maar goh, blijkbaar is een goede beginpositie nu niet wat het vroeger was ...

Toen is niet nu he. Toen ik dat kaartje postte waren nog maar 6 leden van de 16 ofzo gestart. Toen was het nice. Nu zijn sommige gebieden wat minder.
 

DeletedUser

Guest
Ach zo ^^ Nu kan ik volgen :p Waarom hebben sommigen dan niet ff op de herbeginnen knok geduwd? het ergst mogelijke scenario was dat iedereen in het zelfde continent zou gaan liggen :rolleyes:
 

DeletedUser40402

Guest
Ach zo ^^ Nu kan ik volgen :p Waarom hebben sommigen dan niet ff op de herbeginnen knok geduwd? het ergst mogelijke scenario was dat iedereen in het zelfde continent zou gaan liggen :rolleyes:

Omdat stomme tw ons ofwel in C25 ofwel in C47 dropte :p
 

DeletedUser

Guest
En dat ze dan nog blijven volhouden dat dat willekeurig gebeurd ... Ze pesten jullie gewoon :p
 

DeletedUser34078

Guest
Op basis van wat wordt de dominantie van spelers/stammen berekent per continent?
 

DeletedUser44415

Guest
Ach zo ^^ Nu kan ik volgen :p Waarom hebben sommigen dan niet ff op de herbeginnen knok geduwd? het ergst mogelijke scenario was dat iedereen in het zelfde continent zou gaan liggen :rolleyes:

Ikzelf heb al meerdere keren hernieuw begonnen hoor omdat ik te dicht bij stamgenoot zat :p.

Nu lig ik netjes eenzaam & alleen <3.
 

DeletedUser

Guest
Ach zo ^^ Nu kan ik volgen :p Waarom hebben sommigen dan niet ff op de herbeginnen knok geduwd? het ergst mogelijke scenario was dat iedereen in het zelfde continent zou gaan liggen :rolleyes:

Is ook wel gebeurd hoor. ;)
Iig ligging kan beter, maar voor het grootste deel liggen we wel redelijk los. :)
 

DeletedUser

Guest
daar heb je idd gelijk in

______________________
w21: Roze Koek
w19: Roze koek
W10: baltuus
 

DeletedUser

Guest
Kerst is weer voorbij, en de eerste dorpen zijn overgenomen. :cool:

Volgens twstats zijn dit de eerste personen met 2 dorpen die in de top20 staan:
2uz4fv4.jpg
 

DeletedUser

Guest
En persoonlijk vind ik dat ze grotere dorpen hadden kunnen edelen..

Bij sommigen was er maar weinig keus, maar de spelers die dorpen edelen van ruim onder de 1500 punten met grotere dorpen op enkele uren afstand snap ik niks :eek:
 

DeletedUser

Guest
Bij sommigen was er maar weinig keus, maar de spelers die dorpen edelen van ruim onder de 1500 punten met grotere dorpen op enkele uren afstand snap ik niks :eek:

ik wel hoor, dit zijn noobs die geen legers hebben.
De ander had ook zijn clear kunnen opbouwen / edeltreintje, had ie ook een groter dorp kunnen edelen.
 
Bovenaan