DeletedUser65039
Guest
FTNWO was niet verslagen 
en waar zat je daarvoorFTNWO was niet verslagen![]()
en waar zat je daarvoor![]()
In Plague, vanuit Plague ben ik overgestapt naar FTNWO. De val van Plague en het joinen van Fruit. is slechts een indirect verband. Als Dreadking niet gestopt was zat ik nu misschien zelfs nog wel in FTNWO. Niet dat ik spijt van de fusie heb.
Dus dankzij Dreadking bestond de stam?
Nou dan is het ook niet veel geweest want een stam hoort niet van 1 speler afhankelijk te zijn.
Nee dreadking was de hoofdspil in de stam, met de kleinere spillen ernaast. Echter als de hoofdspil wegvalt kan dat nogal eens wat problemen opleveren in de activiteit van de stam zelf. Dat is het nadeel van het uiteengaan van een stam.
Echter is dat nu goed opgelost geworden en hebben ze een paar hoofdspillen terug gekregen in de plaats van 1![]()
Hadden jullie dan ook een bondgenootschap met een stam die bakken OS leverde?![]()
FTNWO was niet verslagen![]()
Jawel. Jullie zagen het in dat jullie het niet aan konden en kozen voor een oplossing, Fruit. Dan is FTNWO verslagen, de stam, de samenstelling. Het wil niet zeggen dat jullie als individuen zijn gevallen.
Ik wil je graag even wijzen op deze betekenis van verslaan.
Dan mag jij me nu vertellen door wie we overwonnen zijn.
FTNWO is vanwege intern gezeik en uiteindelijk inactiviteit uit elkaar gevallen.
Om dan even terug te gaan naar de betekenis van verslaan, overwinnen.
Dan is FTNWO dus verslagen door... FTNWO zelf?
Nee fresomnia, er zit een groot verschil tussen het vallen van een stam en het verslagen zijn van een stam.
Stammen zijn dan nooit verslagen. Jullie zagen geen heil meer in FTNWO, dus toen hebben jullie FTNWO opgeheven. Dat betekent dat wij zo dreigend waren dat jullie naar mogelijkheden zochten om ons zo goed mogelijk te bestrijden. Ik zie het als een gevolg van een dreiging. Verslaan, tja, ik snap dat jullie het niet vinden maar ik hoop ook dat jullie snappen waar ik op doel. FTNWO zou gewoon bestaan als er geen Resist zou zijn.
Stammen zijn dan nooit verslagen. Jullie zagen geen heil meer in FTNWO, dus toen hebben jullie FTNWO opgeheven. Dat betekent dat wij zo dreigend waren dat jullie naar mogelijkheden zochten om ons zo goed mogelijk te bestrijden. Ik zie het als een gevolg van een dreiging. Verslaan, tja, ik snap dat jullie het niet vinden maar ik hoop ook dat jullie snappen waar ik op doel. FTNWO zou gewoon bestaan als er geen Resist zou zijn.