Kaart- W3 - Topstammen/Algemeen babbeltopic

DeletedUser3166

Guest
Jullie beschermer, je zou beter op w29 terug actief komen spelen op JSSG :p
 

DeletedUser

Guest
haha, daar spelen nu toch ook W3'ers op ? was dat niet xinix & damn naam kwijt een cervix'er :D
 

DeletedUser13822

Guest
waar zijn al die chille karakters van w3 naartoe gegaan in dit spel :( Als je soms ziet hoe mensen reageren op nieuwe werelden mis ik toch sommige spelers

waar zitten newlivez, frezz, radiant, sasss, chino, tomket, haagje, prutsers, effie, omnius, freggel,acid, gokie, tristar en co :(
 

DeletedUser

Guest
waar zijn al die chille karakters van w3 naartoe gegaan in dit spel :( Als je soms ziet hoe mensen reageren op nieuwe werelden mis ik toch sommige spelers

waar zitten newlivez, frezz, radiant, sasss, chino, tomket, haagje, prutsers, effie, omnius, freggel,acid, gokie, tristar en co :(

Hey kameraad ken je me nog cama van philippe3214 eerst en daarna jullie beschermer ??
 

DeletedUser

Guest
W33 gewoon W3 pre-made :D We proberen zoveel mensen te contacteren :p via mail, skype, AF, whatever .. :D
 

DeletedUser

Guest
waar zijn al die chille karakters van w3 naartoe gegaan in dit spel :( Als je soms ziet hoe mensen reageren op nieuwe werelden mis ik toch sommige spelers

waar zitten newlivez, frezz, radiant, sasss, chino, tomket, haagje, prutsers, effie, omnius, freggel,acid, gokie, tristar en co :(

Tristar - Stef? :D Die spreek ik dagelijks :p
 

DeletedUser17616

Guest
Voor een wereld die al 10 maanden "op slot zit" Is het nog redelijk levendig :D .
 

DeletedUser13822

Guest
ranek, kom is in onze stam op w29

nachtwaker, cama, manuthegreat, laila, runeskater, mohniels, billygeets, julia77 (bij de bg wel) en ik zitten daar allemaal ^^
 

DeletedUser5148

Guest
SeraBaasInc <3

Bij deze gefeliciteerd aan DA met de overwinning.
Al dat Mark jullie wel stuk voor stuk ownde.

Desalniettemin, een shout-out naar volgende personen
Dieter - Billy - QS - TW3 - Stijne - Lucadello - Mark - kwil er nog zoveel opnoemen, maar ik ga het hier bij laten, ik hou van jullie allen.

Merci voor de prachtige tijd hier op TW. Ik en Mark hebben ons al teruggetrokken uit het spel, aangezien we doorhebben dat we weliswaar veel te imba zijn. Nhee, sera heb genen tijd want dieje gekke kerel heeft 't gemaakt tot in de hogeschool. Da hadden al die haters ni verwacht waarschijnlijk.

Maar jongens, big lovies voor jullie allen.
Knal er lekker op los op alle nubs en veel succes in't verdere leven nog.
<3


PS @ QS: AcidBomb died by my hand
 
Bovenaan