- Reactiescore
- 64
en toch verliezen jullie tegen "noobstammen" als cervix ^^ topstam , ni geluve
frezz, gij ni trug spelen ^^
frezz, gij ni trug spelen ^^
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Zijn er nog oud w3 spelers die op w1 willen spelen?
Is het misschien een idee als iemand hier beknopt de geschiedenis van wereld 3 aan ons voorlegt? Ik ben wel benieuwd.
Ja, er is er 1.
Maar we zeggen niet wie, en die persoon zit voor zijn eigen veiligheid in een isolatiecel ver van elke internetverbinding.
In het begin koelde de aarde af. Toen kwamen de dinosaurussen, maar ze werden te groot en dik en stierven uit.
Dude, welk deel van de geschiedenis?
Ik herinner je naam als een speler uit B0RG, wanneer ben je kapot gegaan en tegen welk stam? Let me tell you your story.
Ik ben geïnterneerd door de BORG, omdat ik er ooit in de zomer mee stopte. En volgens mij zijn ook een aantal van mijn dorpen grijs gegaan. Was wel jammer bij nader inzien want ik was lekker op dreef en had genoeg kansen om een veel grotere speler te worden. Hoe dan ook, ik besteedde te weinig tijd aan school en ik was toen nog maar 15 dus er zat niet veel anders op dan ermee kappen in mijn ogen. Hoe dan ook heb ik het einde van de wereld niet meegemaakt.
In principe is het fair om te zeggen dat ik nooit gesloopt ben. Sterker nog, ben nog nooit ook maar 1 dorpje kwijt geraakt aan een vijand ook al heb ik soms wel is onder druk gestaan en heb ik toestemmingsdalingen meegemaakt in sommige dorpen. Ik was de nr 1 van continent 51 en ging naar de BORG toen zij rond dat gebied kwamen, samen met de grootste stamgenoten die ik had in mijn oude stam en sommige kleinere gingen naar de mb stam van de BORG. Maar de leukste tijd op deze wereld heb ik gehad in een andere stam dan de BORG, een stam genaamd Area51. Dat was een stam die ik had opgericht en waar veel toppers uit C51 in zaten. We waren daarmee veruit de sterksten van C51. Mijn hoogtepunten: met amper 100k punten in 2 dagen een speler met ong 70k punten rimmen samen met een stamgenoot uit Area51. En een andere was dat ik een massa van Mightey Mickey tegen hield, ik zat toen net in de borg. Was een veel grotere speler dan ik maar ik kwam tussen zijn clear en edels en heb toen heel wat edelmannen afgeslacht, nooit meer iets vernomen van hem en hij werd niet heel lang daarna gerimmed door de BORG. McChicken was een goede mb van me en heeft ook in de BORG gezeten, en ik kan me Planet Jeroen nog herinneren.
Ja het einde heb ik nooit meegemaakt al had ik dat mss wel gekund als ik het gewild had, maar ik kan je wel zeggen dat als ik het einde had meegemaakt en de Alliantie C51 genaderd had ik een spetterende opstand had opgericht, THE last defense of C51. Maar zover is het helaas nooit gekomen. Maar ik heb hier een prachtige tijd gehad dat zeker! Ik speelde voor het eerst tw en ik ownde meteen de mensen in mijn omgeving daar in de rim, en ondanks dat ik laat begon toch in een topstam als de BORG terecht gekomen!
Jaja, vaarwel W3 en de oude werelden zijn en blijven baas, no way dat ik in de nieuwe werelden zo laat kan beginnen en toch zo groot kan worden, die groeien daar veels te langzaam voor. Ik zou wel wat smeuïge verhalen willen horen over hoe het front van de BORG klapte onder druk van de alliantie dat heb ik namelijk niet meegemaakt!
Gpz900r
Ik weet alleen niet meer waar ik Sure moet plaatsen, dat is ook naam geweest van AND/FIRM+B0RG.
Sure was weer een opsplitsing van TFT na de fusie met AND.
En eigenlijk het AND gedeelte met nog wat spelers.
TFT heeft de eindstreep trouwens ook gehaald (J-Buffalo)
Oja, W24 is compleet anders, je oude accountje daar is gisteren barb geworden.