Kaart- W3 - Topstammen/Algemeen babbeltopic

DeletedUser52559

Guest
Er is veel gebeurd, maar het komt er op neer dat de BG tussen DTW en Cervix is gevorderd tot een fusie naar DA en we de overwinning claimden. De mensen die hier niet mee akkoord gingen hebben we gezamenlijk dan nog aangepakt. :)
 

DeletedUser52360

Guest
Er is veel gebeurd, maar het komt er op neer dat de BG tussen DTW en Cervix is gevorderd tot een fusie naar DA en we de overwinning claimden. De mensen die hier niet mee akkoord gingen hebben we gezamenlijk dan nog aangepakt. :)

Hoe bedoel je 'de mensen die hier niet mee akkoord gingen hebben we gezamenlijk dan nog aangepakt.' ?
 

DeletedUser52559

Guest
Sommige anti-DA mensen hebben we nog aangevallen en proberen weg te edelen. Natuurlijk zijn we niet aan iedereen geraakt. Devil was de enige stam nog die iets of wat druk tegen gaf.
 

DeletedUser

Guest
Alternatief verhaal: na langdurige druk lieten Cervix en DA billygeets in hun stam, waarna enkele maanden later de wereld beëindigd werd.
 

DeletedUser

Guest
Hey mensen hoe is het de BORG eigenlijk vergaan? Ik heb hier gespeeld als semi-noob(honderdenduizenden punten) en ben gestopt toen ik vond dat dit spel me te veel tijd kostte. En ik ben een tijdje lid geweest van de BORG.
 

DeletedUser13822

Guest
borg is paar keer gefuseerd en terug uit elkaar gevallen. Dit zowel met Firm als met TFT als met beide tegelijk.

Uiteindelijk is borg/and/... hoe ze ook noemde op dat moment, gevallen tegenover de alliantie (Cervix en DTW).
 

DeletedUser

Guest
We weten allemaal dat er gedurende W3 maar één echte top stam was :D *kuch* CdM *kuch* :D
 

DeletedUser13822

Guest
Joren, de examens beginnen ook aan u te knagen. De eerste letter had je alvast juist, de "C" ;)
 

DeletedUser3166

Guest
Zijn jullie nu nog steeds met modder op elkaar aan het gooien hier :p

Christine leeft ook nog zie ik :p
 

DeletedUser3166

Guest
Hoe geweldig was het om te zien hoe iedereen zich opjoeg over die 12k build :p

Ondertussen doe ik dat niet meer hoor :p
 

DeletedUser13822

Guest
als er nog w3'ers zijn die op een andere wereld willen komen spelen ; er is een wereld waar Billy,nachtwaker en mezelf samen met nog paar andere w3'ers in dezelfe stam zitten.

w3 wint een andere wereld. Interesse = pm
 
Bovenaan