Kaart- W3 - Topstammen/Algemeen babbeltopic

DeletedUser

Guest
nou, gefeliciteerd aan de overlevers/volhouders :p

geen ideeeee hoe dat er hier uitziet nu, op W3.
maar heb wel een geweldige tijd gehad hier.

Liek this :p

toptribes.png
 

DeletedUser13822

Guest
in c66 zie ik nog een héél groot gat dat op mijn cluster van vroeger lijkt ^^
 

DeletedUser

Guest
Lag achter de frontlinie en ik had geen zin om barbs te edelen daar :p Nu kevin ook nog weg is zou ik met een dikke 10.000 edels de gaatjes wel kunnen opvullen daar.

maar helaas, ik heb er maar 100.
 

DeletedUser52559

Guest
Wie o wie die de eindfase van W3 meegemaakt heeft speelt nog op een andere wereld?
 

DeletedUser13822

Guest
Ik heb dan wel niet tot de laatste dag gespeeld maar zal toch even antwoorden :p

ik speel samen met mijn broer (runeskater) en nog een co (originele noobsownsu4life) op w29. Op die wereld ben ik ook al misdaad, nachtwaker, julia77, billygeets, jullie beschermer (joren) en darkkris tegengekomen :)

speel jij nog?
 

DeletedUser52559

Guest
Ik speel samen met Aoisakura op de Classic ;)

Daar ben ik onder andere Warrior3 en Jasperx al tegengekomen :)
 

DeletedUser

Guest
Helden :) Dacht laat ik eens kijken hoe het wereld 3 vergaat, mooiste wereld ooit afgelopen.

Sorry voor deze random input, wss herinneren zich maar weinigen van jullie me. Mss Quite shaqly & Moeysiano ^^
 

DeletedUser13822

Guest
Helden :) Dacht laat ik eens kijken hoe het wereld 3 vergaat, mooiste wereld ooit afgelopen.

Sorry voor deze random input, wss herinneren zich maar weinigen van jullie me. Mss Quite shaqly & Moeysiano ^^

skilla <3 tuurlijk herinneren we je nog, één van de leiders van de grote stammen van weleer. Nog aan het spelen of volledig kunnen stoppen?
 

DeletedUser

Guest
Hey quite! :) Sinds w8 (leider top 3 stam :p kon het toen niet laten) ben ik niet meer heel actief. w11 en w13 paar maandjes toen nog 1e gestaan.
Sindsdien gestopt (al heel lang is dat volgens mij). Toch kan ik het niet laten af en toe bij statistieken te kijken oid. ^^

Jij dan?
 

DeletedUser13822

Guest
Ik probeer volledig te stoppen, maar 100% lukt het niet met een broertje dat nog steeds speelt op w29. Val daar af en toe is in en doe daar toch iets, maar probeer zo weinig mogelijk te doen toch :)
 

DeletedUser11216

Guest
stoppen is heel moeilijke hé Q :)
voorlopig is het van mij geluk enkel de forum kan ik niet laten van te checken,

w3 was en is nog steeds de beste wereld, Cervix/DA/EP :)
 

DeletedUser

Guest
Hey ho!

Het is ongeveer 2 jaar geleden dat ik op W3 speelde, (en Tribalwars zelf) en als ik het me goed herinner was er deze oorlog tussen DTW/Cervix tegen AND. Ik zie dat er een hoop gebeurt is. En ik ben erg geïnteresseerd hoe het is gegaan!

Dus.. Zonder mij alles te laten opzoeken en door te lezen. Zou iemand hier zo vriendelijk willen zijn om kort samen te vatten wat er allemaal is gebeurd? En wat DA is? Enz? :p

Bij voorbaat dank!
 
Bovenaan