Kaart- W3 - Topstammen/Algemeen babbeltopic

DeletedUser

Guest
mooie kaart, maar is helaas niet meer up to date. Sioux is uit elkaar gevallen en nxs heeft z'n plaats ingepakt.

Sioux is door CHAOS aangevallen geweest en nu vluchten ze naar een andere stam waar ze denken veilig te zitten :rolleyes:

Doet me denken aan CB/CQ2 :p
 

DeletedUser

Guest
Jempie, ons aller "groot licht" der mensheid!

Dat was absoluut niet wat Michael bedoelde, dus bedankt dat je deze grote wetenswaardigheid alsnog bij ons aan het licht brengt!
 

DeletedUser

Guest
Idem ik ga niet elke dag een kaart maken hoor :rolleyes:

Wekelijkst zal wel genoeg zijn denkik :p
 

DeletedUser

Guest
Sommige Sioux spelers hebben Chaos gejoined, de meeste anderen joinen NXS. Zo te horen joinen veel Loyal spelers nu ook NXS.

Weet er iemand hier meer over?
 

DeletedUser

Guest
Als ik wat tijd vind zal ik de kaart wel updaten, het meeste werk is trouwens al gedaan nu is het enkel kwestie van wegdoen en bijdoen :p


CB zal wss weg zijn
Sioux is ook weg (uhmm CHAOS? :p)
....

nee sioux is gefuseerd met nexus
en de beste leden van nexus zijn naar loyal :p
 

DeletedUser

Guest
Sommige Sioux spelers hebben Chaos gejoined, de meeste anderen joinen NXS. Zo te horen joinen veel Loyal spelers nu ook NXS.

Weet er iemand hier meer over?

dit klopt niet, er zijn geen spelers van loyal naar nexus gegaan maar wel van nexus naar loyal,

on sorry voor dubbel post ^^
 

DeletedUser

Guest
Die spelers die van Loyal naar NXS gaan moeten dit nog doen, maar blijkbaar gebeurt dit binnen een paar dagen.
 

DeletedUser

Guest
Dus als ik het goed begrijp is er nu een stammendans (ipv stoelendans) onder leden van verschillende top 10 stammen? Sommige overstappen kan ik begrijpen andere vind ik ontwijkingsgedrag. We zien wel wat er van komt van deze top 10 stammendans. Zal zeker niet de laatste zijn. :p
 

DeletedUser

Guest
Dus als ik het goed begrijp is er nu een stammendans (ipv stoelendans) onder leden van verschillende top 10 stammen? Sommige overstappen kan ik begrijpen andere vind ik ontwijkingsgedrag. We zien wel wat er van komt van deze top 10 stammendans. Zal zeker niet de laatste zijn. :p

Yep, zoiets.

Sioux leden joinen Chaos.
Sioux leden joinen Loyal.
Sioux leden joinen NXS.
NXS leden joinen Loyal.
Loyal leden joinen NXS.

etc...
 

DeletedUser4141

Guest
Mastiphal : Die spelers die van Loyal naar NXS gaan moeten dit nog doen, maar blijkbaar gebeurt dit binnen een paar dagen.

Mastiphal wat kan u goed uit uw duim zuigen, of heeft u een toekomstbol
 

DeletedUser

Guest
Sorry, maar ik heb nog een leven :rolleyes:

:D

Mijn uitspraak ging over de kaart, dus waar je dit op basseerd :confused:
Maar even voor de duidelijkheid gezien bepaalde personen niet begrijpen wat ik bedoel te zeggen met die post zal ik me uitdrukken in de manier die misschien bij jullie wel landt.

"Chille kaart"
of
"Nice work"
of
"Mooiste kaart die ik gezien heb"

Begrijpen degene die mijn uitspraak verkeerd begrepen mij nu??


Dank u
 

DeletedUser

Guest
Maar wat ik wel even kwijt moet is het laffe gedrag van vele spelers wat me eerlijk gezegd nogal verbaasde.

Toen =SdM= eagle aanviel was binnen de kortste keren de hele stam van de kaart, en dat was dus niet omdat =SdM= hen totaal had overgenomen, nee de hele stam vluchtte halsoverdekop naar voornamelijk TRUST.

En wat we nu ook weer zien dat heel |CB| halsoverdekop een "toevallige" move maakt naar bijvoorbeeld CQ2..

Ik had zulk gedrag werkelijk niet verwacht..
 

DeletedUser

Guest
er is inderdaad een ware stoelendans. Chaos heeft vuil - maar slim, geef ik toe- gespeeld met spionnen binnen sioux die later ook zijn overgelopen naar chaos (met nog een paar die komen naar ik heb gehoord) .

De acties van sioux waren dan ook zeer voorspelbaar en actie bleek onmogelijk. Vervolgens is ice crawler aangevallen door chaos. Doch mooi gepland heeft ice wel heel wat damage kunnen aanrichten en geeft een zeer mooi eindgevecht. 300 incoming tegen een speler van rond de 150000 en nu heeft hij nog 89000 echt fantastisch valt het niet te noemen.

Doch, het vertrek van de paus en peke was de val van sioux die niet kon optornen hiertegen. Dus er is besloten tot een fusie van nexus en sioux.

Er zijn reeds regelmatig loyalleden overgelopen naar verscheidene andere stammen (ik ben er zelf één van). Ik denk dat eergisteren de laatste was in een lange rij. Anderen (zoals puk82) zijn echter aangetrokken door de puntjes van loyal en vertrokken vanuit nxs voor de fusie met sioux naar loyal.

Deze laatsten die loyal joinden zullen er snel genoeg achterkomen dat loyal geen basis heeft, geen leiding en eigenlijk geen echte stam is.

Wat zeker is, is dat het westen zeer onstabiel is met chaos die nogal hard pushed richting west. That's the report from the west :=) Maar anderzijds zie ik ook een stoelendans in het centrum, ben benieuwd wat er daar gebeurt :)
 

DeletedUser3306

Guest
er is inderdaad een ware stoelendans. Chaos heeft vuil - maar slim, geef ik toe- gespeeld met spionnen binnen sioux die later ook zijn overgelopen naar chaos (met nog een paar die komen naar ik heb gehoord) .

De acties van sioux waren dan ook zeer voorspelbaar en actie bleek onmogelijk. Vervolgens is ice crawler aangevallen door chaos. Doch mooi gepland heeft ice wel heel wat damage kunnen aanrichten en geeft een zeer mooi eindgevecht. 300 incoming tegen een speler van rond de 150000 en nu heeft hij nog 89000 echt fantastisch valt het niet te noemen.

:D Ice Crawler had eers 250k voor het geval je het niet wist, en nu idd 89k.
verder heeft hij niet veel damage aangericht bij ons, kijk maar es bij hem in verdediging...
29 Ice Crawler 360.742

360k en hij had wss al wel zo'n 60k (heb ik ook, pas 1 keer een oorlog gehad... en bijna niet aangevallen)
 

DeletedUser

Guest
Toen =SdM= eagle aanviel was binnen de kortste keren de hele stam van de kaart, en dat was dus niet omdat =SdM= hen totaal had overgenomen, nee de hele stam vluchtte halsoverdekop naar voornamelijk TRUST.

Ten eerst had =SdM= helemaal geen nap of bg toen wij naar TRUST gingen. Ten tweede zijn de spelers die naar TRUST zijn gegaan (op uitzonderingen van dramatic, die 1 dorpje is kwijtgeraakt aan =SdM=) geen dorpenkwijtgeraakt aan =SdM=, laat dat wel even duidelijk zijn
 

DeletedUser

Guest
Yep, zoiets.

Sioux leden joinen Chaos.
Sioux leden joinen Loyal.
Sioux leden joinen NXS.
NXS leden joinen Loyal.
Loyal leden joinen NXS.

etc...

hoe kom je erop dat loyal leden nxs joinen?
ik vindt het knap dat jij meer weet dan ik, ik zit in loyal en iedereen verteld mij altijd alles!:eek:
 
Bovenaan