Kaart - Top 10 stammen: 18-12-2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser4254

Guest
kaarttop10stammen181220mn2.png

DeletedUser

Guest
Zoals ik in het andere topic zei:
Kurt zei:
Tuurlijk is de kaart goed DaKid :)
Laat ze maar zagen
Netjes gedaan ;)

Leuk dat je hem niet door photoshop haalt, nu is het duidelijker
Fijn dat er iemand goede kaartjes maakt =)

Dys, EoK-54,[Add] en TSW gaan zo te zien het meeste voor 1 kontinent te ownen :cool:
B@N@@N doet het ook niet slecht ze hebben een soort muur :eek:
:p
Blijft na 1 dag natuurlijk hetzelfde :)

DeletedUser

Guest
Oke, nu vind ik het gewoon Forumspam.
Telkens een nieuwe topic voor een kaart van de top-10 stammen...
Dit kan je zelf ook gewoon opzoeken met TW++.

In één dag gebeurt er echt niet zo veel dat je dat makkelijk op een kaart kan zien.

Als je van plan bent dit nog langer te gaan doen, zou ik het onder één topic doen en niet duizenden nieuwe aanmaken.

Om een "lang" verhaal kort te houden:
Overbodig!!!

DeletedUser4254

Guest
Oke, nu vind ik het gewoon Forumspam.
Telkens een nieuwe topic voor een kaart van de top-10 stammen...
Dit kan je zelf ook gewoon opzoeken met TW++.

In één dag gebeurt er echt niet zo veel dat je dat makkelijk op een kaart kan zien.

Als je van plan bent dit nog langer te gaan doen, zou ik het onder één topic doen en niet duizenden nieuwe aanmaken.

Om een "lang" verhaal kort te houden:
Overbodig!!!

Mee eens, maarja, werd gevraagd hè. Ben heel braaf persoontje:p
Praat hierover maar met wat andere luitjes nog, zodat ik eventjes kan zien wie wat wilt enzo, lol.:D

BTW: Niet iedereen heeft tw++ of snapt het:p

DeletedUser

Guest
Mee eens, maarja, werd gevraagd hè. Ben heel braaf persoontje:p
Praat hierover maar met wat andere luitjes nog, zodat ik eventjes kan zien wie wat wilt enzo, lol.:D

BTW: Niet iedereen heeft tw++ of snapt het:p

Ik vind de kaartjes leuk elke dag, het zou natuurlijk wel in 1 topic kunnen. Dan laat je het kaartje van een week geleden ook staan in het zelfde topic zodat je de verschillen en vorderingen kunt zien.

DeletedUser

Guest
precies, nieuwe topic aanmaken is overbodig, je kan misschien alle kaartjes per week in 1 topic zetten zodat je kan zien van bevoorbeeld 10 weken lang(10 kaartjes) wat de bevorderingen zijn, en wat erzowel gebeurt is. daarnaast kan je altijd nog 1 kaartje perdag aanmaken.

DeletedUser

Guest
word er van hem gevraagd of hij 4x per week kaartje maakt doet hij het is het niet goed lol :confused:

DeletedUser

Guest
apart gesloten topic, dat de mods er dagelijks een kaartje bijdoen.. en dan een apart discuseer topic..

DeletedUser5690

Guest
apart gesloten topic, dat de mods er dagelijks een kaartje bijdoen.. en dan een apart discuseer topic..

Bende kleine kindjes, laat DaKid nu gewoon doen. Vind je dit niet leuk? Ga dan verder met de barbies spelen.:D

DeletedUser

Guest
Ik vind het super fijn om het verschil van vandaag en gisteren te kunnen zien. Als mensen de kaart eens goed bekeken hadden, dan hadden ze kunnen zien wat de reden is van de daling van -=NW=- in de rangenlijst.

Maar goed, ik zal vast wel de enige zijn die goed naar de kaartjes kijkt :p

DeletedUser4254

Guest
Bende kleine kindjes, laat DaKid nu gewoon doen. Vind je dit niet leuk? Ga dan verder met de barbies spelen.:D

Lol Dragon:cool:

Tja, er zijn altijd mensjes voor en mensjes tegen, plaats het wel in dit topic telkens en elke maandag nieuw topic, zet ik het weeknr er wel bij. Moet toch wát doen in de tijd dat ik andere mensen edel =D

DeletedUser

Guest
Ik vind het super fijn om het verschil van vandaag en gisteren te kunnen zien. Als mensen de kaart eens goed bekeken hadden, dan hadden ze kunnen zien wat de reden is van de daling van -=NW=- in de rangenlijst.

Maar goed, ik zal vast wel de enige zijn die goed naar de kaartjes kijkt :p

Nee broodje heb het ook gezien:cool:;)

DeletedUser

Guest
Ik vind het niet erg, maar dit was een voorstel, om het overzichtelijk te houden in het Wereld5 Forumdeel..

DeletedUser4254

Guest
Ik vind het niet erg, maar dit was een voorstel, om het overzichtelijk te houden in het Wereld5 Forumdeel..

Blabla, Ok. Is goed zal er rekening meehouden. Morgen komt er nog 1 topic met de naam van deze week erbij. Daar plaats ik de kaartjes in. Volgende week nieuwe topic etc etc. Mee eens?

DeletedUser

Guest
Blabla, Ok. Is goed zal er rekening meehouden. Morgen komt er nog 1 topic met de naam van deze week erbij. Daar plaats ik de kaartjes in. Volgende week nieuwe topic etc etc. Mee eens?

Joah...

beetje jammer van dat ''Blabla'' :confused:

DeletedUser7278

Guest
Is goed om iedere dag een kaartje te zien.
Ik maak zelf ook 1 tot 2 keer in de week een kaartje voor mijn stam.

Maar ik geef de dorpen een beetje photoshop effect mee zodat het wat duidelijker is ;)

Maar ga zo door:cool:

DeletedUser

Guest
Er is niet elke dag een nieuw topic nodig.
Eens in de 2 weken een nieuwe kaart is voldoende tenzij er natuurlijk grote stamveranderingen plaatsvinden.

Closed.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan