Kurt zei:Tuurlijk is de kaart goed DaKid
Laat ze maar zagen
Netjes gedaan![]()
Leuk dat je hem niet door photoshop haalt, nu is het duidelijker
Fijn dat er iemand goede kaartjes maakt =)
Dys, EoK-54,[Add] en TSW gaan zo te zien het meeste voor 1 kontinent te ownen
B@N@@N doet het ook niet slecht ze hebben een soort muur![]()
Oke, nu vind ik het gewoon Forumspam.
Telkens een nieuwe topic voor een kaart van de top-10 stammen...
Dit kan je zelf ook gewoon opzoeken met TW++.
In één dag gebeurt er echt niet zo veel dat je dat makkelijk op een kaart kan zien.
Als je van plan bent dit nog langer te gaan doen, zou ik het onder één topic doen en niet duizenden nieuwe aanmaken.
Om een "lang" verhaal kort te houden:
Overbodig!!!
Mee eens, maarja, werd gevraagd hè. Ben heel braaf persoontje
Praat hierover maar met wat andere luitjes nog, zodat ik eventjes kan zien wie wat wilt enzo, lol.
BTW: Niet iedereen heeft tw++ of snapt het![]()
apart gesloten topic, dat de mods er dagelijks een kaartje bijdoen.. en dan een apart discuseer topic..
Bende kleine kindjes, laat DaKid nu gewoon doen. Vind je dit niet leuk? Ga dan verder met de barbies spelen.![]()
Ik vind het super fijn om het verschil van vandaag en gisteren te kunnen zien. Als mensen de kaart eens goed bekeken hadden, dan hadden ze kunnen zien wat de reden is van de daling van -=NW=- in de rangenlijst.
Maar goed, ik zal vast wel de enige zijn die goed naar de kaartjes kijkt![]()
Ik vind het niet erg, maar dit was een voorstel, om het overzichtelijk te houden in het Wereld5 Forumdeel..
Blabla, Ok. Is goed zal er rekening meehouden. Morgen komt er nog 1 topic met de naam van deze week erbij. Daar plaats ik de kaartjes in. Volgende week nieuwe topic etc etc. Mee eens?
Joah...
beetje jammer van dat ''Blabla''![]()