Kaart - Top 10 stammen: 16-12-2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
:p

ze zijn aan het vluchten voor ons. ze zeggen zelf dat ze het bij onze kern niet kunnen redden :p

DeletedUser

Guest
er zijn er veel die zeggen dat wij slecht liggen maar kijk een op continent stammen ranglijst wie er op een staat in k44 impac gevolgd door impac met maar de helft van onze punte in k44 dus zo slecht liggen wij nog niet denk ik hoor

DeletedUser

Guest

:cool:eum heb jij wel al eens gezien waar wij liggen de kern is op het puntje van k 55, 54, 45 en 44

DeletedUser

Guest
punten maken geen * uit !!!

als er adeltjes lopen kunnen de punten van impac vlug zakken. zie toekomst :p

DeletedUser

Guest
tja we hebben er een paar leden bij en we zijn daarmee 4 plaatsen gestegen :D

ik moet zeggen dat onze possitie niet slecht is

DeletedUser7278

Guest
Impac gaat hard onderuit!
Ze zijn bang en gaan vluchten.
Kan je ook goed op de kaartjes zien als je ze allemaal bekijkt!

DeletedUser1874

Guest
Gespierd zelfvertrouwen bij Pjint dat wel. :D.
Maar het gaat hier over het kaartje.

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
het is wel duidelijk dat pjint een tikkeltje jaloers is dat zij geen continent beheren zoals wij:rolleyes::rolleyes:

DeletedUser

Guest
ja tuurlijk

ja tuurlijk :rolleyes:. en jullie zijn zeker jaloers dat wij jullie beheren. waarom zouden we een continent moeten beheren. we hebben een mooi kern en meer moeten we niet hebben. jullie liggen in k 44. maar veel bakken jullie er niet van ;)

DeletedUser

Guest
Ik wil geen harde uitspraken doen, maar... IMPAC is een zootje :D

DeletedUser7278

Guest
Ja dat klopt :p

Als de leiding daar denkt dat ze wat betekeken in deze wereld hebben ze het mis.

Over een paar weken zitten ze niet meer ik k44 maar 34 hahaha:cool:

DeletedUser

Guest
ja

bruggeforever is wel ervaren, maar die andere trekken op niets

DeletedUser2487

Guest
bruggeforever is wel ervaren, maar die andere trekken op niets

LOL Bruggeforever ervaren? Ik zit vlak bij hem op W4 en heb daar ~2 maanden gespeeld ik zat op 220k en hij op ~80k. +Hij was enorm kinderachtig.

No offense :D

DeletedUser

Guest

hij is dan wel wat verbeterd. maarja hij ligt daar slecht geen stamgenoten rond hem alleen pjint ligt bij hem dus dood gaat hij

DeletedUser

Guest
We gaan lekker met TSW :) Nu nog 8e (EDIT: 7e 5 minuten na deze post :p)maar met de organisatie die we nu hebben stromen we straks de top 5 binnen.. met zo'n 25 leden :p
Met 25 leden bestrijken we vergeleken met de andere stammen met 40+ leden toch wel een behoorlijk groot gebied al ;) En natuurlijk het hoogste gemiddelde ^^

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
ja

ja is mooi maar wij staan nu 8ste hebben een paar noobies uitgesmeten ;)

DeletedUser4254

Guest
We gaan lekker met TSW :) Nu nog 8e (EDIT: 7e 5 minuten na deze post :p)maar met de organisatie die we nu hebben stromen we straks de top 5 binnen.. met zo'n 25 leden :p
Met 25 leden bestrijken we vergeleken met de andere stammen met 40+ leden toch wel een behoorlijk groot gebied al ;) En natuurlijk het hoogste gemiddelde ^^

Neem van EoK-54 eens de eerste 25 leden en bereken dan het gemiddelde, ruim hoger dan die van TSW. Maarja, hoe minder leden hoe makkelijker het gemiddelde omhoog gaat, mits je de beste leden 'behoud', haha.

DeletedUser

Guest
er is maar een stam die naar mijn mening niet zo goed ligt (niet dat ik beweer dat het een slechte stam is integendeel) maar das is toch wel NW hoor
moet je eens bijons kijken rechts boven k44 is helemaal blauw:eek::cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan