K 32 vs. +TRAM+

DeletedUser30586

Guest
hmm max 1500 want zoveel clears zijn er niet opgegeven :p
mjaa punt is..
31-1 elke beetje is iets he :)

Je weet toch dat je niet van je moeder mag liegen? Wees nou een man en durf ook toe te geven. Nee, niet doen want wat zou dat een ondergang zijn voor iedereen hier.
 

DeletedUser17303

Guest
Je weet toch dat je niet van je moeder mag liegen? Wees nou een man en durf ook toe te geven. Nee, niet doen want wat zou dat een ondergang zijn voor iedereen hier.

Ga jij je stamgenoten eens leren wat fakes zijn. Goupaa helpte mee aan de aanval dus die weet vast beter het aantal clears.
 

DeletedUser30586

Guest
Ga jij je stamgenoten eens leren wat fakes zijn. Goupaa helpte mee aan de aanval dus die weet vast beter het aantal clears.

Er werden 3 spelers aangevallen. 2 meeste gefaked en 1 volle clears. En die aantalen weten we ook.

En stop maar. Je weet zelf ook dat het zo is. Verder hoef ik niet hier over te praten. Want ik wordt een beetje misselijk van jullie dat jullie alles moeten ontkennen.
 

DeletedUser

Guest
Er werden 3 spelers aangevallen. 2 meeste gefaked en 1 volle clears. En die aantalen weten we ook.

En stop maar. Je weet zelf ook dat het zo is. Verder hoef ik niet hier over te praten. Want ik wordt een beetje misselijk van jullie dat jullie alles moeten ontkennen.

ontkennen ? ik heb zelf de clear aanvraag gedaan! ik heb zelf de clears opgeteld!
jij vergeet dat wij niet de enigste waren die aanvielen!
dus leer in gevolg kijken voordat je wat zegt
 

DeletedUser30586

Guest
ontkennen ? ik heb zelf de clear aanvraag gedaan! ik heb zelf de clears opgeteld!
jij vergeet dat wij niet de enigste waren die aanvielen!
dus leer in gevolg kijken voordat je wat zegt

Ik kan je verzekeren dat ik weet waar ik over praat. En die andere stam had een kleine rol, grootste gedeelte kwam van jullie. En het verandert niks aan het feit dat er met zoveel aanvallen op een account door jullie kamp er zo weinig dorpen gepakt zijn.
 

DeletedUser

Guest
zelfs voor 1500 clears is het een minimaal resultaat...

waarom wij tegen able vechten? en tegen gallia?

kijk eens op de kaart!
ze liggen tegen ons aan, dus de spelers die daar liggen, willen natuurlijk zelf uitbereiden richting hen, omdat ze niet anders kunnen,

jullie hebben wel gelijk wat betreft de oorlog met able, ze zijn inderdaad veel te klein voor ons,

even over jullie aanval op The incredible boss:
882 dorpen, na jullie aanval 848 dorpen,
882-848=34 dorpen winst...

def rank, gerekend vanaf 11/9, toen werd het eerste dorpje overgenomen,
+33,638,692

en nu is die 95,66 Mio,
95,66 - 33,64= 62,02 Mio ODD erbij,
1 clear bestaat uit een kleine 21.000 bevolking,
62.020.000/21.000 = 2953,33 clears,

ga me nu niet vertellen, dat er van jullie alleen maar clears kwamen, en een groot deel van andere spelers,
of dat we het aantal fakes niet mee geteld hebben, want een clear bestaat echt niet uit 21.000 man, dat is ruim genomen, dus de fakes zijn er op die manier al bij ingeteld ;)

please, correct me if I'm wrong

RM
 

DeletedUser25172

Guest
Ik kan je verzekeren dat ik weet waar ik over praat. En die andere stam had een kleine rol, grootste gedeelte kwam van jullie. En het verandert niks aan het feit dat er met zoveel aanvallen op een account door jullie kamp er zo weinig dorpen gepakt zijn.


Jochie shhht!

Je praat poep:)

En ja de resultaten zijn niet groots. Dit was gewoon een inkomertje.
Genoeg def is al weer gemold volgende week doen we hetv rustig over.
Of hebben jullie tegen die tijd iets verzonnen?
 

DeletedUser

Guest
De ODD berekening klopt niet, ik ben niet partijdig maar je krijgt ongeveer 55k ODD als je 1 clear dood, je krijgt meer punten voor sommige troepen dan voor andere
 

DeletedUser

Guest
Je krijgt afhankelijk van de clear zelfs ongeveer 65 000 ODD voor een doodgelopen clear, dat komt dus neer op 1000 doodgelopen clears.
ff je huiswerk doen :)
 

DeletedUser

Guest
hmmm. niet aan gedacht XD,

het waren er veel, daar komt het op neer, en niet alles is doodgelopen hor ;)
 

DeletedUser30586

Guest
Jochie shhht!

Je praat poep:)

En ja de resultaten zijn niet groots. Dit was gewoon een inkomertje.
Genoeg def is al weer gemold volgende week doen we hetv rustig over.
Of hebben jullie tegen die tijd iets verzonnen?

Nee, jij bent poep:)

Be my guest:D Weer meer ODD punten voor de stam. Maar deze keer zal er wel meer def in zitten en alle muren zullen weer vol zijn.

Tot volgende week dan maar jongens:D
 

DeletedUser17303

Guest
Nee, jij bent poep:)

Be my guest:D Weer meer ODD punten voor de stam.

Dat mag ook wel, zelfs FearUS staat na maanden stilstaan nog steeds 4 plaatsen boven jullie.

Maar deze keer zal er wel meer def in zitten en alle muren zullen weer vol zijn.

Tot volgende week dan maar jongens:D

Is goed ! Bezoekjes zijn leuk zeker als je er geen terugkrijgt !
 

DeletedUser

Guest
Hehe, ze vinden zichzelf erg groot.



Nou ze kunnen inderdaad goed tegen grotere stammen. En hebben wel gelijk.

Lees eerst goed.

noob leer kijken wie je stamgenoten zijn. ik zit allang niet meer in able
als je even me handtekening kijkt, ik ben saza en zit dus bij jou in de stam
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser35251

Guest
wow lekker als stamgenoten zo tegen elkaar doen op het forum :p
 
Bovenaan